Iemand dit misschien ook eens gehad?? Zit vandaag op cd 12 en ineens ben ik begonnen met vloeien. Afgelopen vrijdag nog FM gehad. Baarmoederslijmvlies 4,2 mm en links follikel van 11mm en rechts 1 van 10mm. Weet niet zo goed wat nu..... PFfffff ben er ff onderste boven van.
he niemand die me kan helpen????? Wat zouden jullie doen. Fertiliteit is op zondag niet te bereiken. Dus gewoon morgenvroeg nogmaals de gonal en cetrotide spuiten en daarna heb ik zowieso een fm, of zouden jullie de verloskamers bellen???
ik heb het wel tussen de suprefact en de fostimon gehad. Maar niet tijdens het fostimon gebruik. Lees eens de bijsluiters na, of bel naar het zh Succes meis!
Je kunt soms tussentijds bloedverlies krijgen, dit kan het gevolg zijn van hormonen. Ik zou morgenochtend gewoon spuiten, net als anders. En dan tijdens de fm overleggen met de gyn, dan kan er meteen op de echo gekeken worden of er iets aan de hand is. Of je bloed kan geprikt worden om bepaalde hormoonwaardes te checken. Waarschijnlijk is er niks aan de hand en kun je gewoon doorgaan met de behandeling. Succes!
ach, waarom bel je niet. Zij kunnen in een halve minuut zeggen wat je moet doen. Het kost hen dus geen moeite, maar jouw wel veel stress. Balans slaat uit naar bellen... bij mij dan.
thnx meiden dat jullie meedenken. Heb toch besloten af te wachten tot morgenvroeg. Mede doordat we dan toch de echo hebben. Bloedverlies is minimaal. Maar moet zeggen dat ik wel echt geschrokken was. Allerlei doemscenario's gaan dan toch ff door je hoofd. Houd jullie op de hoogte.
op zich wel goed gedacht wennes. Vraag het dan tijdens de echo kunnen ze direct zien van waar het komt. xxx succes morgen
Ben net terug uit het zh en moet zeggen dat de arts er eigenlijk niet veel aandacht aan besteedde. Mijn baarmoederslijmvlies is nu nog erg dun dus we gaan de gonal ophogen en ze dacht dat dan het bloedverlies ook wel zou stoppen. Verder zei ze niet veel en heb eerlijk gezegd ook niets gevraagd verder want ze kwam erg rustig over. Maar nu thuis begin je toch wel weer te twijfelen dat ik niet door heb gevraagd. Er zaten ook een stuk of 4 grotere follikels dus dat groeit wel door. Donderdag weer terug
he wennes, Hoe gaat ie nu meid. Ik lees dat je gister bloedverlies had, even schrikken geblazen natuurlijk. Heb je inmiddels je afspraak al gehad?? Sterkte en heel veel succes deze ronde. xxxxxxx Maaike
Als de arts er verder niet op reageerde, dan komt het waarschijnlijk door de hormonen en kan het geen kwaad. Ik heb ook wel eens een beetje bloedverlies gehad tijdens een behandeling. Zolang het niet doorzet en op een menstruatie lijkt, is het niet erg. Succes verder!