Ik ben ook met je eens... Ik zou ook geen maat boven de 42 hebben hoor! Maar mag je dan niet je mening geven, omdat je andere mischien aanvalt?!? Nee toch...Je mag toch zeggen, wat je prettig of niet prettig vind, zonder iemand aan te vallen...
Een collega van mij is nu 20 weken zwanger, en loopt bij een diëtiste. Ze is dus 6 kilo afgevallen i.p.v. dat ze aangekomen is. Ik vind dat ook raar, maar goed.
ja vind ik ook raar. werd mij ook geadviseerd maar ik doe het niet omdat mijn vk zei dat ik absoluut niet mag afvallen met een dieet.
Ik liep bij een dietist(voedingsconsulent), niet omdat ik wilde afvallen..Maar vanwege me darmen. En ik viel de 1e paar weken ook een paar kilo's, maar niet omdat ik weinig at, maar omdat ik helemaal andere soorten voedingen ging gebruiken (gezonde voeding) en dan reageer je lichaam anders...Mischien is het bij hun ook zo...Wie weet...Hoop wel voor hun, want doe ff normaal, je wil een kind, maar je wil niet aankomen...
precies ik voel me helemaal niet aangevallen, je mag toch dat van jezelf zeggen dat je liever geen maatje 48 hebt, eerlijk is eerlijk het is gewoon vaak ongezonder dus alleen in dat opzicht denk ik dat meeste mensen liever dat niet zouden hebben, heel logisch.. Ik zal niet zeggen dat ik me lelijk voel, zit best lekker in mijn vel maar ik zie liever een paar maatjes minder hoor (als ik mag kiezen haha) het kwam door een zwangerschap, medicatie en slechte conditie maar kan er wel wat meer aan doen als ik eerlijk ben
Ja afvallen als je zwanger bent vind ik ook vreemd. Maar we kunnen er niet over oordelen vind ik, misschien heeft ze er wel een medische reden voor, die ze niet aan anderen verteld! Maar als je het puur voor de lijn doet dan vind ik het ook raar. En ik zit er dan misschien een beetje mee dat ik dikker ga worden, maar zou er nu nooit om gaan lijnen. Weet ook wel dat het erbij hoort! Na de bevalling moet ik mezelf gewoon een harde schop onder mijn kont geven en er wat aan doen en anders niet zeuren!
Ik ben ook nog steeds afgevallen deze zwangerschap (ik denk omdat ik al wat teveel had en ben met mijn medicatie gestopt) Maareh de bonbonblocs gaan hier regelmatig naar binnen hoor en eet gewoon normaal (wel wat minder denk ik qua hoeveelheden omdat ik snel volzit) maar houd er eigenlijk helemaal geen rekening mee..
Mag ik vragen hoe lang je bent of wat je BMI is? Laat ik het zo zeggen: ik zou ook geen maat 48 willen hebben als ik 1.70m zou zijn! Mijn BMI van voor de zwangerschap was trouwens prima.
Ik vindt het zelf belachelijk! Ik ben tijdens me zwangerschappen niet voor 2 gaan eten, gewoon iets meer en wat gezonder. Had een heerlijke bolle buik, en daarna dankzij borstvoeding was ik dat buikje ook snel weer kwijt en had ik mijn figuurtje terug. En had ik de pech gehad dat er nog een aantal kilo's bleef plakken aan me... Jammer dan! Ik ben moeder hoor geen topmodel! (ok, misschien heb ik makkelijk praten maar zo zie ik het echt)
Nee...dat snap ik ook niet. Maar goed, ik ben verder ook niet nog niet echt aangekomen, dus heb ook wel makkelijk praten moet ik zeggen. Maar ik zou nooit zo gaan lijnen zodat mijn kindje eronder gaat lijden. Gewoon niet zo veel naar de chips grijpen en als je honger hebt een boterham, lijkt me veel handiger
Ik woog voor ik zwanger werd ook 45 kilo en zeker geen anorexia ik ben dan ook maar 1.50 groot . Hoe lang ben jij winny? Ik heb nu maat 36/38 maar ver daar boven zou ik ook niet willen zitten omdat ik dan gewoon een michelinpoppetje word en daar voel ik mezelf niet prettig bij. Ik denk dat het er gewoon aan ligt hoe groot je bent want lengte bepaald al veel bij je gewicht. En idd ik heb ook gewoon veel trek en geef er ook wel aan toe ik weeg nu 52 kilo met kleding aan was dit dan en ik vind het allemaal wel prima hoor. Je weet dat als je zwanger raakt je gewoon aan gaat komen.
Ik heb het op het nieuws inderdaad ook gezien. Je moet hun zeker niet als voorbeeld hebben. Als ik naar mezelf kijk, ik woog 1.5 jaar geleden bijna 100 kilo, had toen ook echt maat 46 nodig en die ging al krap zitten. Ik voelde me daar zelf niet prettig bij, want het leek of ik aan bleef komen. Ik at gewoon overal teveel van en vond mezelf niet mooi meer. Ben toen gaan lijnen en was 25 kilo kwijt geraakt. Als je dan eenmaal stopt kom je ietsje aan, en dan is het kunst daar op te blijven. Nu ik zwanger ben eet ik iets meer, en lijn ik niet. Tuurlijk hoop je dat je niet 30 kilo gaat aankomen. Maar ook als dat wel zo is, wat dan nog! Je wordt mama, je krijgt een kindje. Maar dat betekend niet dat ik niet let op wat ik eet. Ik eet niet elke avond een zak chips leeg, snack niet elke dag en probeer het zo gezond mogelijk te houden. Dat heb je toch zelf in de hand vind ik.
Het is niet belangrijk voor jou om te weten wat mijn lengte en BMI is toch, het gaat erom dat ik me ergens lekker bij voel of niet! En dat ik dat ook gewoon kan zeggen, zonder dat ik daar een ander bij afval!
Lange tenen? Als ik 1.65m zou zijn zou ik ook geen maat 48 willen hebben, maar ik ben ietsje langer: 1.84m, dus bij de ene persoon is maat 48 van een totaal andere orde dan bij een ander en dat wou ik even gewoon zeggen!
ik ben te smal maar eet wel lekker wat ik wil ik kom niet bij (nog niet) maar van mij mag er 20 kilo bij hehe , ga egt niet letten opwat ik eet , het kindje moet gezond worden , en ookal ben je dik nou en , laat lekker heb je tenminsten wat spek , ik wou dat ik wat dikker was. xx
ik ben nu 48 kilo , ben pas zwanger en er nu al 2 of 3 bij ben er alleen maar blij mee , smal zijn is ook niet mooi , maar goed heb geen anorexia ik eet me kapot en kwam nooit bij hoop dat het nu mooi erbij komt van mij mag het nogwel 20 kilootjes. en ik zou ook niet dik willen zijn maar wat is dik . een beetje vet mag toch wel , zolang jij je er goed bij voelt .! en mensen niet iedereen heeft anorexia omdat iemand smal is , er zijn ook mensen wat werkelijjk niks bijkomen zoals mij ,maarja er zijn idd meisjes wat het wel hebben heel veel zelfs. maak je niet druk als je bijkomt na de bevalling kan je altijd nog afvallen mits je dat zelf wilt mij zal het eerlijk gezegt niks boeien.! succes allemaal ! oja ik ben 1,69 ze zeggen hoe groter hoe smaller je bent , en als je klein bent kan het natuurlijk ook , maar komt niet zo snel voor! xx
Ik weet niet of die collega echt moest afvallen of een gezonder eetpatroon moest krijgen. Ze is er verder nogal vaag over. Maar haar gyn had iig gezegd dat het geen kwaad kon als er wat kilo's af gingen.
Dat was bij mij ook zo. Ik moest een gezonde eetpatroon....En daardoor viel ik ook af..Enne ik at juist meer... @ yOurTheOnlyOne; Het zou wel fijn zijn als je in zwart typte, want ik kan je bericht niet lezen..Leuk he ogen gaan ook achteruit tijdens zwangerschap...
Ik denk dat het niet verstandig is om een discussie te voeren over wie welke maat heeft, hoeveel weegt, hoelang is enz, het onderwerp is jezelf uithongeren tijdens je zwangerschap, en volgens mij zijn we het er allemaal over eens dat dit gewoon not done is, en weer de zoveelste belachelijke Hollywood hype! @ Jeanney, als je het selecteert leest het makkelijker