Pregorexia

Discussion in 'Zwangerschap' started by Assi, Feb 3, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,234
    6,094
    113
    @anno1981
    ik ben tijdens mijn zwangerschap ook 20 kilo aangekomen, maar niet door teveel eten hoor. Het was er zonder dieten en sporten ook 2 maanden na de bevalling weer af. Ik heb me dan ook geen moment druk gemaakt over mijn gewicht, want ik wist dat ik gezond at.

Kijk als je tijdens je zwangerschap teveel en te vet eet, ja dan moet je ook niet zeuren als het eraan blijft zitten, daar heb je helemaal gelijk in.
    Ik denk ook dat je die 15 kilo als gemiddelde moet zien, er zijn vrouwen die minder aankomen, zoals jij, en vrouwen die meer aankomen, zoals ik.

2. marooz

marooz Fanatiek lid

Jun 3, 2008
    1,444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    ik zit tot nu toe op -12 kg.... en eet toch echt normaal hoor! de 1 komt juist aan en de ander valt af denk ik dan maar...

3. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Als er iemand gezond en niet teveel eet ben ik het wel! Ik eet nooit suiker en geen verzadigd vet en snoep niet en eet niet voor twee en toch zit er al bijna 15 kilo aan, rara hoe kan dat?
    Ik vind het toch redelijk aanvallend anno1981, dat je denkt dat iedereen die meer aankomt dan jouw gyn goeddunkt zich verschuilt achter een smoesje of eet voor twee!

4. mamasan

mamasan Fanatiek lid

ik vind het ook wel erg kort door de bocht over niet meer dan 15 kg aankomen.
    Zelf zit ik nu ook op 15 kg, maar eet gezond.
    Tuurlijk geef ik af en toe wel eens toe aan een snaaibui, maar daar komen die 15 kg niet van.
    Bij mij is het alleen buik en die is groot,dankzij een grote beeb en heel veel vruchtwater, voor de rest ben ik nog niks dikker geworden.
    Mijn gyn ziet er ook helemaal geen probleem in.

5. camuh

camuh Actief lid

Dec 30, 2008
    113
    0
    0
    Wat is iedereen bot hierover. Natuurlijk is het niet goed om jezelf uit te hongeren, maar ik denk dat iedereen die dat (zwanger of niet) wel doet een eetstoornis heeft en dat is een hele nare en ernstige ziekte. Het is denk ik erg makkelijk om te zeggen dat die mensen idioot zijn.

Zelf vind ik het wel moeilijk al dat aankomen. Maar de baby gaat toch echt even voor. Voor mijn doen ben ik al wel een stuk flinker geworden. Voor de laatste weken ben ik het meest bang, omdat ik het dan misschien niet meer kan verstoppen onder mijn jas en mensen het misschien echt gaan zien, maar daarom ben ik over een week ook met verlof, dan kan ik me binnen verstoppen en me volproppen en nog wat kilo's aankomen, want dan ziet niemand het, dus dan is het prima. Maar de weegschaal durf ik niet meer op te stappen. No way... die zie ik wel weer als ik weer een normale broek aan kan doen.

Share This Page