Hoi Het onder werp zegt het eigenlijk al weet iemand van jullie of je prei kan invriezen? ik maak zelf het avondeten voor Teun maar omdat hij niet met ons mee kan eten, wij eten te laat.....maak ik porties in de diepvries maar wil hem nu ook prei gaan geven maar weet dus niet of dat gaat dus wie weet het...
Nergens om hoor maar lijkt het jou verstandig om met deze leeftijd al prei te geven ? En volgens mij kun je het niet invriezen wordt het ranzig van.
hij eet het nu ook af en toe mee en vind het lekker en hij mag eigenlijk nu alles...tenminste is mij gezegd na een jaar mogen ze alles hebben...... verbeter me maar hoor al shet niet zo is
Hoezo? ivm kramp? Volgens mij verschilt het erg per kindje, Kynan eet al een paar maanden met de pot mee en ik minder ook niet met uien en knoflook etc. En hij heeft nog nooit 1 krampje gehad...
@ Nemo kan gebeuren..... nee als hij nog maar 3 mnd was zou ik er ook nog niet aan beginnen hoor......... @Dirksmama thanks enne ik ga het gewoon proberen...kort koken dan invriezen en zie wel wat het word met de aubergine en courgette door de aardappels word het toch ook wat sopperiger dus dat is het probleem niet.....