Ik ben morgen 28 weken zwanger. Sinds week 20 voel ik mijn zoontje schoppen. Maar de schopjes worden niet veel harder, is dat normaal? Kleine ligt met zijn hoofdje in mijn bekken, ruggetje rechts en voetjes links. Mijn placenta ligt achter. Op de controles is alles perfect in orde maar ik voel m gewoon niet hard. Mijn buik stuitert daarentegen wel alle kanten op
Bij mijn dochter lag de placenta ook achter maar haar schopjes waren ook nooit hard. Ze was ook rustig in mijn buik. Zolang je elke dag wat voelt zou ik me niet druk maken.
Precies wat hierboven staat. Als je maar elke dag iets voelt. En wees ook een beetje blij Harde schoppen kunnen best naar zijn! Overigens kan het nog veranderen... Je bent 'pas' 28 weken!
Bij mij zijn ze ook niet hard. (Reden is alleen dat ze weinig ruimte /vruchtwater heeft. ) Voel heel veel beweging, maar schoppen die pijnlijk zijn heb ik nog geen ervaring mee. En komen ook niet meer . Belangrijkste is dat je je kindje igg voelt
Zolang je de kleine maar voelt bewegen is het goed. En wees blij, ik ben nu ruim 34 weken zwanger en mijn ribben moeten het dagelijks ontgelden met harde trappen, Is alles behalve prettig..
Ja herkenbaar. Ik voel die kleine de hele dag door maar echt hard is het (op een enkele keer na) nooit geweest. Is ook niet erg, zolang je de kleine maar voelt.
Ben maar blij dat hij niet zo hard schopt. Ik heb pijn aan mijn ribben ( beide kanten ) van het harde geschop en geduw en een beurs gevoel van onderen omdat ze zo hard slaat. Wcht maar als hij dadelijk minder plaats gaat krijgen, dan zou je willen dat het nog zachte schopjes waren
ik ook 28 weken met voor de helft voorliggen placenta en mijn mannetje schopt ook niet erg hard, het is wel eens voorgekomen dat t ff wow was flinke kick, maar nauwelijks, maar kan nog komen hoor, ze groeien nog!