Ik heb met 28 weken en met 30+1 weken een groeiecho gehad, beide lieten zien dat ons kindje een groeiachterstand heeft, en ook heb ik weinig vruchtwater. Nu word ik doorverwezen naar de gyn voor extra onderzoek ( a.s dinsdag kunnen we terecht ) Ik lees me suf en ben toch wel erg bang voor wat komen gaat. Nu heb ik de formulieren bij de vk kunnen halen, en natuurlijk kon ik het niet laten alles door te lezen, alleen begrijp ik er weinig van alles wat er staat. Ik dacht misschien zit ik hier goed met de vragen en herkent iemand het een beetje van de zwangerschap, ben namelijk erg benieuwd wat komen gaat.. aangegeven word - gering vruchtwater - tevens iets neg dys ( vooral uitwendig ) ( wat houd dit in ? ) Ik heb dit in het overzicht staan van de 30+1 Groeiecho staat: afstand oor tot oor ( BPD ) 7,58 cm - conform 28w 5d P10-50 hoofdomtrek ( HC ) 27,40 cm - conform 29w 1d P10-50 buikomtrek ( AC ) 23,80 cm - conform 27w 6d P3-10 lengte bovenbeen ( FL ) 5,54 cm - conform 29w 3d P10-50 1280gram cf 28w 3d P<10 ( dus met 30+1 ) Is dit voor iemand een ( enigzins ) herkenbare situatie met een termijn van rond de 30 weken, en hoe ging dit verder ?