Meiden, ik moet het toch even kwijt vanwege ernstige prematuriteit worden onze kindjes normalitair tot 2 jaar begeleid door de fysio. Van begeleiden is hier vanaf 9 maanden geen sprake meer geweest, ze werden alleen geobserveerd, en we kregen (super!) tips voor de verdere motorische ontwikkeling. En gisteren was de 19-maanden controle, en de fysio keek haar ogen uit! Naast het feit dat ze niet meer gevolgd hoeven te worden omdat ze alle motorische achterstand prima hebben ingehaald, lopen ze alle drie inmiddels vóór op de gemiddelde ontwikkeling van kindjes met ongecorrigeerde leeftijd!!! Ik barst inmiddels uit mijn vel van trots
heerlijk zeg,dit goede nieuws!! Je mag met recht uit je vel barsten van trots,dit is echt geweldig. Liefs Petra
Ze lopen letterlijk voor toch? Ik kan me je handtekeningen nog herinneren waarin stond wie er allemaal al liep
Je bedoelt los lopen? Ja hoor, inmiddels doen ze ook rennen (pogingen toe), achteruit lopen, rondjes draaien en dat soort dingen. Het zijn echte aapjes geworden.
Wat een super mooi nieuws, wees maar lekker extra trots op je kids, trots was je sws al maar nu nog ietsje meer Super!!!
Het is gewoon zo'n last die van de schouders valt... toch een stuk onzekerheid minder. Mede prematuurmama's snappen het natuurlijk
tuurlijk snap je heel goed, soms ga je toch twijfelen en dan zo een bevestiging krijgen is helemaal geweldig.
Yeahhhhh!!! Wat super zeg. Fijn dat je kanjers het zo goed doen zeg. Kan me zo goed voorstellen hoe onwijs trots en opgelucht je je voelt. Het is toch iedere keer weer spannend he. Kus elea
wat een heerlijk gevoel he.... enne je kinderen zijn toch altijd wel je trots maar omdat ook een keertje van een ander te horen, maakt je natuurlijk extra trots!!!!!