Wie is heir lid van de VOC vereniging van ouders voor Couveusekinderen. Ik ben sinds een week lid en hoop dat dit mij kan helpen om het een en ander te verwerken en een plekje te geven.
Ik ben al een hele tijd lid. Ik doe er nu niet zoveel mee, maar vind het wel een prettig idee dat er een club met mensen is die snappen wat ik bedoel als ik het ooit eens nodig heb. Verder vind ik in het blad Kleine maatjes veel herkenbare verhalen staan. Ik kan die op dit moment nog niet zo goed lezen. Ik ben een paar weken terug op een info-avond van het VOC geweest en ik moet zeggen dat ik hier heel tevreden over ben. In het zuiden is er hier geen contactpersoon, ik ben samen met mijn man aan het overwegen mij hiervoor aan te melden en me actief te gaan inzetten.
denk dat ik het wel ga worden. meer om lid te zijn. vind het een goede vereniging, maar denk niet dat ik er veel gebruik van zal maken. tijdschift vind ik wel leuk
ben nog geen lid, maar weet nog niet of ik dat ga doen. Aan de ene kant is het fijn als er mensen zijn die je kunt benaderen die je begrijpen, maar aan de andere kant wil ik het ook niet groter aken dan het is.. Thomas gaat nu hardstikke goed en wil hem ook zo benaderen (niet als een speciaal 'geval' zeg maar)
Ik ben ook lid, en ik vind het blad "kleine maatjes" helemaal geweldig. Het is ook heel erg toegankelijk om je eigen ervaringen in te schrijven! Ik ben ook lid van de mailinglijst, daar schrijf ik momenteel niet echt actief, maar lees het wel.
jufffie, ik heb je pb'tje gestuurd over de lijst. Hier zit een contact persoon heel erg in de buurt, maar ergens lijkt het mij ook wel iets om te doen.
Thema = Roze wolk! Ik had me aangemeld en dezelfde week kreeg ik alles binnen en heb ook geld overgemaakt!