Hallo allemaal... Afgelopen woensdag zijn we totaal onverwachts ouders geworden van Roos. Roos is geboren na een zwangerschap van 27 weken. Ze doet het overigens goed voor zo'n kleine dame. En tja de titel zegt het al : Wie weet waar we leuke prematuur-kleding kunnen kopen/ bestellen voor onze kleine meid ?? Voorlopig zal ze nog wel geen kleding dragen maar de door ons gekochte kleding is natuurlijk veel te groot
Allereerst gefeliciteerd met de geboorte van Roos! Leuke prematuurkleding is lastig te vinden. Het is belangrijk dat het makkelijk is met omkleden en dergelijke setjes vind je op Prematuur.nl - Kleding voor prematuur kinderen - Vroeggeboorte.be - Couveusekleding.nl (ik zie net dat ze veel leukere dingen hebben dan vorig jaar ) Ook heeft Ducky Beau een prematuurlijn en ik vond dat de setjes in 44 van name it ook snel pasten (rond de 1300gram en mouwtjes omslaan). Wij hadden ook een heel stoer rompertje van Duns te vinden op www.blijblij.nl Verder kun je natuurlijk ook leren breien Infuusrompertjes met klittenband zou ik trouwens niet kopen, zit voor geen meter. Veel succes en sterkte de komende tijd!!! Mag ik trouwens de links erbij zetten?
Gefeliciteerd met jullie Roos!! Heel veel sterkte en kracht toegewenst voor de kleine meid, dat ze maar gezond en sterk mag worden! Prematuur.nl inderdaad! Goede service en mooie kleertjes! Ook heeft de prenatal vanaf maatje 44 maar daar zullen jullie voorlopig nog niet aan toe komen.
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Roos. Ik wens jullie veel geluk samen. En probeer zoveel mogelijk te buidelen, dat is heerlijk voor allebei. De meeste sites zijn al gegeven. Ik had toen ook kleertjes van prematuur.nl. Zijn goed van kwaliteit, blijven mooi na wassen en in droger. Ik had vanaf maatje 38. Ik weet dat duckybeau.nl inderdaad nu ook prematuur kleertjes heeft. Die zijn ook super zacht, dat was er toen nog niet, Misschien een tip. Ik had een grijs pakje maar die heb ik op advies van de nicu niet meer aangedaan omdat mijn kleinstenzoontje daardoor heel bleek leek. Andere kleurtjes waren geen enkel probleem. En koop geen broekjes met voetjes er aan vast voor zolang ze in de couveuse ligt ivm de kabeltjes. En soms zijn de elastiekjes rond het buikje erg strak, let daar even op.
Gefeliciteerd met Roos! Gaat het goed met haar? Met prenatal maatje 44 moet je een beetje uitkijken. Ons zoontje is lang en dun, en dat paste dus helemaal niet! Die rompertjes en kleertjes zijn kort en dik... Ducky Beau is mooi en wij hebben geloof ik ook een prematuur pakje van Feetje. Alles bij babyplanet gekocht.