bugaboo frog?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Tulp21, 26 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Heeft iemand deze kinderwagen en kan je me iets erover vertellen of deze echt zo fijn is? Ik heb het echt gehad met de kinderwagen die ik nu heb (moest ik toen met spoed kopen aangezien onze buggy van 4 maanden bij centerparcs in de buggystalling was gestolen :()
    Nu heb ik heel lang al rondgezocht en wilde eerst de Joolz Day kopen maar vind het eigenlijk veel geld. Wil dat er niet voor uitgeven. Nu mag ik van iemand de Bugaboo Frog (laatste model met de nieuwe logo) in Zandkleur (kleur is ook wat ik wil) voor klein bedrag overnemen :D Ik zag wel dat je allerlei onderdelen ook nog eens extra los kunt kopen zoals de wielen, bekleding enz.. wat natuurlijk ideaal is! Alleen wat ik mij afvraag ik weet dat je bij de Frog helaas de stang niet kunt verstellen wat je bij de Cameleon wel kunt. Mijn vriend is 1,89 m is de Frog wel goed genoeg voor een lang persoon? En zijn de wieltjes echt fijn die kleintjes vooraan? En die foam wielen die je nu los kunt kopen? Ik wil gewoon een zandkleurige kinderwagen die echt zo fijn in gebruik is vooral in de bosrijke omgeving en de stad met kinderkopjes.
    iemand ook nog eventueel tips over deze kinderwagen??
    Alvast bedankt. :)

2. mamavanluca

mamavanluca Bekend lid

5 jul 2007
    639
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zoetermeer
    ik heb geen ervaring met de frog maar wel met de gecko en camelon. Die kleine wielen voor hebben ze allebei en bevalt hier prima, op het stand en bos bevalt ie ook prima. Op onze camelon zitten foam banden idaal. De stang kan ik weinig over zeggen die van ons kan je wel verstellen, maar wij zijn niet groot en bij ons staat ie dus op de laagste stand!!

Loopt je man vaak achter de wagen??? De mijne vind het nl een ramp ( en het feit dat ie roze is helpt waarschijnlijk ook niet LOL al liep ie ook liever niet met de gecko die was groen) en loopt er alleen achter als het niet anders kan.

3. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

dankje voor de reactie. Ja alles is hetzelfde als de Cameleon behalve de stang te verlengen en de bekleding van de bak kun je niet gebruiken van de Cameleon begreep ik.
    Mijn vriend wilt juist niets liever dan achter de kinderwagen lopen haha :D Ikzelf heb nu de topmark motion. Die hebben wij toen heel snel gekocht maar zelf ben ik er absoluut niet blij mee. Mijn vriend vind de hoogte van die stang prima hij heeft er geen problemen mee zegt hij alleen weet ik niet hoe hoog die is bij de Frog. Als die nu net zo hoog is ben ik al erg blij mee dan ;) ik denk dat de rest alleen maar positief is van de Frog t.o.v. de andere kinderwagens met onze eisen. (hoop ik)

Roze is trouwens wel een leuk kleurtje mijn vriend zou daar niet achterlopen :p

4. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

iemand nog tips????

5. willet

willet Fanatiek lid

2 nov 2009
    1.149
    0
    0
    wij hebben hem ook en ik vind hem kei fijn!!
    een aanrader..alhoewel er ook mensen zullen zijn die het flut vinden..
    er is altijd wel verschil in smaak natuurlijk, maar hier zijn we supertevreden, ook omdat hij zo compact inklapt...met onze ford ka was dat een must!

6. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    kun je niet naar een babyzaak in de buurt gaan of naar die mensen en je vriend mee nemen en kijken of hij erachter "past"? Vraag of je een rondje mag rijden in de kamer, desnoods buiten! Dan heb je daar vast een antwoord op.

Voor de rest kan ik je niet helpen want ik heb een mutsy transporter. Liefs

7. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    wij hebben ook de frog! en ben super tevreden! Mijn vriend is 1.86 en die loopt ook gewoon achter de wagen! Loopt niet krom of zo!
    Ook in het bos en in de stad is hij ideaal!
    Ik zou zeggen... GEWOON DOEN! ;)

8. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    ik heb ook de Frog, en ben er super tevreden over.
    Mijn man is 1.90 en die vind de duwstang iets te laag. Die had liever de Cameleon gehad, want die heeft een verstelbare stand.

De kleine wieltjes leken mij in het begin ook niks, maar ze lopen super fijn. Hele kleine draaicircel, en makkelijk met 1 hand te besturen! Verder ook lekker licht maar toch heel stabiel.

9. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Wij hebben hem ook en het is echt een super wagen! Mijn man is 1.90 en de duwstang is eigenllijk net iets te laag, maar hij heeft er geen last van zegt hij, hij hoeft ook niet krom te lopen of zo.

De bak van de kinderwagen is lekker ruim, waardoor je kindje er best lang in kan liggen. De wandelwagen gebruiken we nog bijna dagelijks, ik vind het echt een aanrader!

10. sprankje

sprankje Actief lid

9 jul 2009
    135
    0
    0
    Heb m ook (van MP) en hij bevalt prima!

Deel Deze Pagina