Hoi meiden, Ja ik weet wel dat het forum er is om van me af te schrijven, maar jullie hebben toen allemaal ook zo'n moeilijke tijd gehad, en zou het vervelend vinden als ik dat weer op ga rakelen vanwege mijn verhaal. Tot nu toe doet ons meisje het trouwens goed. De artsen hadden het er vandaag over dat het noodzaak was dat ze overgplaatst wordt naar Zwolle, maar ze durven het niet aan i.vm. de beademing die nog niet helemaal stabiel is omdat ze zelf de dipjes veroorzaakt. Was dus weer voor ons een kleine tegenslag, maargoed... Verder is ons meisje ook iets aangekomen (wat normaal volgens hun in de eerste week niet gebeurd) ze is van 715 naar 805 gram gegaan. Verder ben ik bij de gemeente geweest om te kijken of hun de reiskosten willen vergoeden, en ze hebben ons nu op de spoed-lijst gezet. Gelukkig konden zij wel begrijpen hoe belangrijk het is dat wij naar ons meisje toe kunnen. Liefs
Luus ik wilde ook even zeggen dat fergie een prachtige meid om te zien is! ze heeft mooie grote kijkers! hopelijk mag ze gauw met jullie mee naar huis zodat jullie eindelijk als gezinnetje kunnen gaan genieten
De abo's hebben hem al maar wanneer hij nou precies in de winkel is weet ik niet.. ze zeiden rond feb.. heb hem zelf ook nog niet en ben zo nieuwsgierig! Iemand had het even voor me gescand dus kon het al bekijken maar in echie is toch mooier
beroemde meiden hebben jullie. ga hem van de week halen moon. vorige week was er ook een programma over de nicu in groningen. zoek hem bij uitzending gemist, maar kan hem niet vinden. weet iemand hoe het heten?
ik heb hem vorige week donderdag gezien! was best heftig, er komt zoveel emotie weer naar boven. toen ik het zag.volgens mij heette "het kinderziekenhuis" en het was op rtl 5. het kwam om een uur of half 1 een uur snachts ging over prematuurtjes. dat programma bedoel je toch?
De uitzending van de NICU groningen heet "als we het weten" of iets dergelijks. http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/search?serID=1574&md5=0f01183b38833ffe16184382444541de&sq=als+we+het+weten (heb ff de link gezocht) Moon, wat grappig las net in een mailinglijst (mama's van prematuren) van iemand dat ze de Kinderen had liggen en die was helemaal emotioneel geworden van jullie stuk! Jufffie, ben echt wel benieuwd wanneer Jayda komt, dan zit ik er weer klaar voor.
Dames, jayda maakt sinds een week echt van die smakgeluiden... Vooral als ik eet en ze kijtk naar mij dan smakt ze Gewoon. Is ze mss toe aan groente/fruit?
Oh wie weet Juffie! Zou leuk zijn he? Ga je ze dan zelf maken met de blender? Of Olvarit? Dean is natuurlijk nog lang niet toe aan fruit, maar tegen de tijd dat het zo is ga ik alles zelf maken Heb ook een boekje gekocht met lekkere babyrecepten voor groente en fruit
Misschien wel meis. Britt kijkt het hier zo wat je mond uit hihi. Geef wel is een theelepeltje fruit. Ik wil het ook zelf maken... marco ziet het nut er niet van in want je kan het net zo makkelijk kopen in de winkel.
Klopt, maar lekker vers maken is zoveel leuker! Je weet precies wat erin zit etc...niet bewerkt in een fabriek...en kopen is idd makkelijk als je een hele dag weggaat oid...maar toch is het volgens mij super om het zelf te maken
denk dat zelfgemaakt altijd gezonder is. geen conserveermiddelen enzo. al is een potje wel makkelijk. beetje half half denk ik. vind akeesh nog niet denderend drinken. ze gaat altijd aan het einde van haar fles sabbelen en wil ze niet echt meer zuigen. nog tips? heb net op uitzending gemist die documantaire gezien. heftig hoor. pfffffffffff even slikken
wat meschien helpt als ze steeds het laaste restje melk niet meer willen, is meschien vaker tussen door laten boeren? Is het veel melk wat ze elke keer laat staan? Mijn zoon liet ook regelmatig wel wat in de fle n maar dit was geen probleem hij groeide goed, en als ze vol zitten geven ze dat ook wel aan denk ik maar zo... en over het fruit, ik maakte het ook alijd zelf hoor, vind ik veel gezonder en neo vond het ook veel lekkerder! potje kreeg die alleen als we weg moesten. Hij was7 maanden toen die pas fruit kreeg (dus niet terug gerekend)(want terug gerekend was die 5 mnd) ivbm de kans op allergieen groter worden als je te vroeg ermee begint, en aangezien onze smurf toch al zo gevoelig is.
ja dat denk ik ook. ze heef ook nog maar een klein maagje, en ze plast verder goed en is erg levendig. haar zus is alleen echt een vreet zak en die is al behoorlijk dik aan het worden, maar zij is gewoon een heel ander kind ook in haar doen en laten.