Jay en ik zijn vandaag voor t eerst naar t CB geweest. jayda is morgen 5 maanden oud gecorrigeerd 2 maanden en ze weegt nu 4300 gram en is 52,5 cm lang!
Hey meiden Ik heb ook weer beetje goed nieuws (nog niet te vroeg juichen) Ze hebben vandaag de beademing van ons meisje 2x afgebouwd en dat gaat nogsteeds prima. Als het vannacht goed blijft gaan gaat morgen de tube eruit en krijgt ze alleen nog ondersteunings-sprietjes. En dan mag ze ook naar zwolle.... Dus ja, ben eigenlijk al blij terwijl ik tot morgen moet wachten. Verder is ze morgen precies 1 maand oud. We gaan ook naar haar toe dus ik hoop morgenavond of donderdag het goede nieuws hier neer te kunnen zetten. Heb trouwens nog een vraagje... Wij kregen vandaag post voor de vaccinaties, maar ze ligt nog in het ziekenhuis. Hoe is dat bij jullie gegaan? Krijgt ze die dan in het ziekenhuis of wordt ze pas gevaccineerd als ze thuis komt? Liefs
zeg wat een geweldig nieuws..weer een stapje vooruit.. Ze krijgt de vacinatie gewoon in het zhuis, zo was het bij ons ook! ze doorloopt verder gewoon het vacinatieprogramma net als alle kindjes.
nieuwe foto,s van haar in album! wat prematuur..nee niks meer hahah de kinderarts was er gisteren helemaal versteld van...9 maanden oud, bijna en nu al ruim 8,5 kilo! een bewijs voor alle prematuur mama,s...ALLES KOMT GOED!
Wat een mooie foto's zeg, lief koppie hoor! Ik wacht bij Martijn nog steeds om zo'n mooie big smile te zien...
thunderangel, mijn vriend is donker, arubaan. somya, wat een schatje. doet me echt goed om dit te zien. ik wacht ook met smart op een lachje.
thanks....tja 8 maanden geleden hadden wij ook nooit verw8t dat het allemaal goed zou komen. maar toch. de wonderen zijn de wereld nog niet uit!1 een dikke knuffel voor mijn meisje..we zijn super trots op haar. jullie ook allemaal een dikke knuf voor jullie Kanjers
Dean heeft vandaag bewust gelachen Duidelijk geen stuipje. Ik praatte met een heel zacht hoog stemmetje tegen hem, en hij volgde me echt met wijd open ogen. Toen lachte hij met open mondje en er kwam zelfs een klein geluidje uit! BEN ZO TROTS!
hey hey meiden wat leuk al die lachen de baby´s Tamer lachte al van af zijn geboorte. `lachen naar de engelen` En echt bewust lachen duurde wel even maar ik was er echt blij mee.
Och wat leuk die big smile... Thunder, ook fijn dat de jouwe ook lacht, wij zitten er ook met smart op te wachten al gaat dat nog heel lang duren. Ze lacht af en toe al wel, maar denk niet dat ze dat bewust doet. Vandaag gesprek gehad met de kinderarts, hij vond ons meisje en behoorlijke driftkikker. Ze liet altijd meteen merken of ze het ergens mee eens is of niet. Ze hadden om 11.00 de beademing afgesloten, en haar aangesloten op sipep? (weet niet of ik het goed schrijf) maar helaas kregen we net telefoon dat ze toch weer aan de lichte beademing ligt omdat ze er erg moe van werd. Toch willen ze wel met Zwolle gaan bellen om te kijken of ze overgeplaatst kan worden. Verder hadden ze het over Pretnizon (een of ander paardenmiddel) dat misschien nodig zou zijn voor haar om haar van de beademing af te krijgen, maar daar zaten risico's aan. Verder was ik vandaag een beetje kwaad. Ik vroeg om de uitslag van de placenta (die hadden ze is ons gezegd) en nu kregen we te horen dat de placenta was weggegooid zonder onderzocht te zijn. Ons enige stukje hoop op een mogelijke oorzaak van haar vroeggeboorte werd dus echt door onze neus geboord. Gelukkig konden ze het wel snappen want hun waren het met ons eens dat het onderzocht had moeten worden. Het is voor ons nu dus al de grote vraag, wat gebeurd er als er ooit een 2e komt... We hebben het desbetreffende ziekenhuis nog niet gebeld, aangezien we het eerst een beetje willen laten rusten, maar zou toch graag willen weten waarom het zo gegaan is... of kan ik het er beter bij laten zo? Sorry voor het hele verhaal, maar ik moest het even kwijt. Liefs
Fijn nieuws zeg! Het heet trouwens CPAP maar je spreekt het idd uit zoals jij het geschreven hebt. Dean heeft nooit beademing gehad, wel CPAP, en toen is dat ook langzaam afgebouwd. Je zult zien hoe snel het dan gaat meid. Klasse!
Valt me trouwens op hoeveel nieuwe prematuur mama's er zijn bijgekomen in 2007...jaar van de prematuren?
Meiden, wij hebben morgen een klein feestje te vieren hier. Het ziekenhuis in Groningen belde net met de mededeling dat, als alles goed gaat.... Jamelia morgen naar Zwolle kan!!! Nu maar hopen dat er vandaag niet ineens veel prematuurtjes bij komen in Zwolle, want dan zullen wij langer moeten wachten op een plekje. We horen het morgen pas definitief aangezien er vandaag in Zwolle nog van alles kan gebeuren, maar we hebben hier al alle reden op een klein feestje. Blijkbaar gaat het toch beter dan wij gedacht hebben. Liefs
@ thunderangel: hier gisteravond ook een bewust lijkend lachje na gekke geluidjes en neusje aanraken van pappa! Super!