heb maar foto's in mijn album gezet (dat lukt me wel... ), voor degenen die het leuk vinden om ook mijn kanjer te bekijken...
Hey hallo.. Mag ik mij ook even voorstellen.. Ik ben Mariebel en ben 26 jaar, en ik ben 17 februari bevallen van een zoon met een zwangerschapsduur van 27wk precies.. Hij was toen 35cm en 1165gram.. De reden dat hij vroeg is gekomen is niet bekent, maar waarschijnlijk had hij een infectie.. Met 26.1 was ik al opgenomen in het UMCG met vroegtijdige ontsluiting en een uitpuilend vruchtvlies.. Gelukkig hebben we het nog een paar dagen kunnen rekken zodat de longrijpertjes hun werk konden doen.. Inmiddels heeft hij al 2 infecties overwonnen, en zit na 2 kuren zijn Ductus eindelijk dicht (nog niet 100% zeker).. Hij heeft maar 1 dag aan de beademing gelegen maar zit nu na zijn laatste infectie nog wel even aan de IMV, maar waarschijnlijk gaat hij vandaag alweer over op de CPAP.. Groetjes Mariebel
welkom mariebel! ik hoop dat het de goede kant op blijft gaan met je kleine! Ik hoop dat je veel aan de topics in het prematuren-hoekje hebt! Ik iig wel! Heb je al foto's? Ik zag in je album alleen de zwnagerschapstest! Heb zelf pas foto's erop gezet, want ik ben bere-trots op ons ukkie!
he mariebel, gefeliciteerd met je zoon. veel succes de komende weken. infecties horen er spijtig genoeg bij. Ik hoop dat hij ze niet meer krijgt. mooi geboorte gewicht trouwens.
Thanx! hij is zo super-goed gegroeid joh! Echt niet normaal... Kan er niks aan doen, maar ben zo trots, dat ik het liefst met hem de deuren langs ga om te laten zien hoe geweldig ons kind is! (bij wijze van spreken dan he...)
zelfde hier hoor. ik geniet van het spek om de benen van mijn meiden. vind ht geweldig hoe ze groeien, lachen en hun hoofdje optillen. en nu ze 's nachts beter slapen geniet ik helemaal
slapen ze de hele nacht door? Wij geven de laatste voeding om 01u00 en dan hopen we dat ie het uitzingt tot 5u30-6u00... En dat gaat steeds beter! Dus binnenkort misschien echte nachtrust! joepie!
sinds een week van 00 uur in bed tot 7 uur. rek ik de tijd tot 7.30. soms word akeesh 's nachts wakker. huilt ze even, maar ik reageer dan niet. Akeesh heeft echt een tijd klok. eerst kwam ze ook om 5 uur standaard, maar heb haar paar nachten geen eten gegeven en nu doet ze het perfect.
Hoi Mariebel! Welkom! Wow.. 27 weken.. dat is wel heel vroeg. Maar volgens mij heeft hij wel een mooi gewicht voor de zwangerschapsduur, of niet? Wil je/jullie heel veel sterkte wensen in deze zware periode. dikke kus!
@ juffie: wat een kanjer! en wat heb je leuke kleuren voor het kamertje en de kleertjes! Ik ben zelf erg van het roze, maar ja dat ga ik Thomas geloof ik maar niet aandoen... Misschien als hij er ooit een zusje bij krijgt...