wat vaag marywoods een huisarts hoort je bezorgheid toch weg te nemen in zo'n geval en te kijken naar waar je voor komt
Jeetje MaryWoods, wat een lul die arts! Sorry dat ik het zo zeg. Wel herkenbaar zeg, "wat een groot hoofd heeft ie" en "wat kijkt ie omhoog altijd". Dean kijkt ook altijd naar lichtjes, vooral gekleurde, is ie helemaal door gefascineerd. Maar naar beneden kijken kan ie ook prima Laat je niks aanpraten hoor!
Thanx allemaal! Ik zou er nog onzeker van worden... Thomas hoest nog steeds flink, maar het is al wel ietsje beter. Hij slaapt zich helemaal suf vandaag en gisteren, dus ik hoop dat dat het goed heeft gedaan. 'smorgens en 's avonds smeren we luuf en krijgt ie otrivin. Maar hopen dat het vlug over is.. Heb trouwens het idee dat sinds hij die keelontsteking heeft veel meer door heeft wat voor (on)mogelijkheden hij heeft met zijn stembanden, dus ineens maakt ie super veel geluidjes: bij onvrede of last van zijn keel maar ook als ie ligt te spelen! Echt grappig! Als ik die geluidjes dan blijf nadoen dan gaat hij ook weer verder en zo voeren we wel 5 of 10 min hele gesprekjes! hihi Geludijes en een beetje op mij reageren kon hij al langer, maar nu is zijn repetoire echt aanzienlijk uitgebreid!
Lief hè die geluidjes! Dean zei van de week per ongeluk "bebe" Hij zegt al weg "agu" (stopwoordje) en "rrrrrr". Ook schatert ie al Enne...ik heb hem de "oooo" geleerd...vanochtend maakte ie me wakker: "ooooooo, ooooo, ooooooohh!" Schrok me wezenloos!
@ Thunder: lief! Nu dacht ik dat t beter ging maar vaochtend had ie toch koorts... Dus wij in de stress en twijfelen of we nu met m naar de kA moesten of iig bellen (dat had de HA van de HA-post geadviseerd). Voor mij was vanochtend nog maar het derde dagdeel dat ik weer aan t werk was en had een belangrijke afspraak met mijn nieuwe leidinggevende. Alles liep dus in de soep: Thomas dronk heel langzaam en spuugde heel veel, nog ff tempen enzo en mn moeder bellen (die zou komen oppassen).. Uiteindelijk allebei toch maar gaan werken en is mn moeder toch komen oppassen. Dat gesprek met mn nieuwe directuer kon ik me natuurlijk helemaal niet op focussen.. Ik had ook maar snel wat kleren aangetrokken en een haarband ingedaan, dus zag er ook niet op mn representatiefst uit zeg maar.. Toen wilde ik na dit gesprek naar de andere locatie van mn werk rijden: start mn auto niet.... Na veel moeite kreeg ik hem aan de praat en naar de andere locatie getuft... Toen weer voor het eerst vergadering, waar ik dus steeds uit moest lopen om te overleggen met de ANWB... Ook een rare indruk tov de nieuwe directeur.... Uiteindelijk auto weggesleept en naar garage gebracht.. Nu zit ik dus zonder auto met een ziek kind en de bussen staken morgen en overmorgen. En waarschijnlijk gaat het repareren van de auto veeeel geld kosten.... Nu net thuis en ziet ie er ineens weer een beetje vlekkerig.... ;-( Kinderziekte? uitslag van t spugen?, allergisch voor luuf? reactie op de koorts? Weet t echt ff niet meer... Geloven jullie in 'bad karma'? ik wel na vandaag....
Mary, hopelijk heb je vandaag een betere dag. Pff, zo'n dag wil je toch het liefste schrappen. Hoe is het nu met Thomas?
***** Jayda News ***** Ze heeft gister voor het eerst gedraaid van rug naar buik en dat wel op haar WIPSTOEL! Zal er heel gevaarlijk uit want dr handje zat 'vast'. Ff een foto uploaden! Van bui naar rug deed ze vorige week woensdag voor het eerst bij de fysio. Heel spontaan! Ben zo trots op mijn caramelletje! ***** End ****** i29.tinypic.com/n36fsx.jpg
WOW jouw Brott is wel heel knap bezig. Nee de mijne zit wel op mn schoot maar alleen zitten da kan ze nog niet! Hoest met jou en britt? Ik zie je nooit op msn! Hoeveel weegt ze nu en hoelang is ze? En gaat alles goed met haar?
@ mj en malaika: niet zo best.... Mijn vriend werkte gisteren thuis omdat Thomas nog steeds ziek was en koorts had. In de middag vertrouwde hij het toch niet en heeft hij mn moeder gebeld en is met haar (en haar auto, want die van ons is dus stuk) naar het ziekenhuis gereden. ik heb een taxi vanaf mn werk gepakt. Blijkt ie inmiddels 39.4 temp te hebben... Bloed geprikt en paracetamol gegeven. Nu blijktdat de keelontsteking en de infectie bovenste luchtwegen toch een onderdeel zijn van een virusinfectie. Welke is ondeuidelijk, maar dat schijnt ook niet uit te maken (iig geen RS). Dus hij moest een nachtje blijven ter observatie. Mijn vriend is spulletjes gaan halen met mijn moeder en ik ben even bij hem gebelevn. Daarna wat gegeten in z-huis en ben ik om 22u00 naar huis gegaan (mijn vriend bleef daar slapen). Ga hem zo aflossen, want dan gaat hij naar zijn werk. Vanochtend 37.9 Weet niet of ie were mee naar huis mag vandaag, maar echt beter is ie dus nog niet. Maar volgens mij moet ie het gewoon uitzieken en krijgt ie behalve paracetamol geen medicijnen.... Pffft, ik hoopte daar nooit meer op de afdelig rond te hoeven lopen.. Hij kreeg voor de zekerheid een saturatiemeter om zn voetje en dat was wel ff slikken met alle herinneringen....
Marywoods, wat rot om te lezen dat je mannetje in het ziekenhuis moest blijven. Ik kan me je gevoel heel goed voorstellen. Het roept zoveel op.... Hopelijk knapt Thomas snel weer op en mag je hem snel weer meenemen. Sterkte!
MaryWoods: Heel veel sterkte, hoop dat het snel beter gaat. Iuno: gefeliciteerd met je zwangerschap Allemaal bedankt voor jullie medeleven. Helaas is ons meisje nog niet thuis De dag dat ze naar huis zou mogen heeft ze een saturatiedipje van 79 gehad dus de pret was weer voorbij. Gelukkig gaat het nu weer goed, dus we wachten maar weer met spanning af. Ze weegt nu 3645 gram en is 58 cm. Ook heeft ze 6 voedingen van 85 ml, die ze bijna altijd leegdrinkt. Vrijdag moeten we met Jamelia naar Zwolle voor de gehoortest want dat kon zogenaamd niet hier. Mijn vriend gaat met de ambulance mee (als ze nog aan de monitor ligt) en dan blijf ik denk ik thuis. Kreeg vanmorgen te horen dat we 9 juni de sleutel van het nieuwe huis op kunnen halen. Ben blij dat ik zo gezeurd heb om alles rond te krijgen. Hebben jullie trouwens ook te maken gehad met het AMK? Daar hadden wij gister een gesprek mee, gelukkig was alles positief. Maakte me er van tevoren wel beetje druk om, want je weet maar nooit waarom zulke mensen over de vloer willen komen. Liefs
oeps AMK? nee gelukkig nooit ermee te maken gehad, maar wie heeft de AMK ingelicht? Ziekenhuis? maatschappelijke werker? Artsen?
@ marywoods Beterschap met je prinsje. En sterkte voor jullie! @ jufffie Druk druk.. is een nieuw riool in huis geplaatst.. zooitje vandaag beneden schoon gemaakt en morgen boven. Was laatst al gemaakt dus dachten we goed maar nee hoor. Wilde het huis in de verkoop doen maar moesten we dus mee wachten. 1 deze dagen neemt de makelaar contact op dus dan even kijken. Naast ons staat al 2 jaar te koop dus als dat bij ons ook zo is.. denk ik maar hoe sneller hoe beter Hier gaat alles goed. Kleine doet het prima.. Geen idee hihi moet morgen naar het CB. Volgens mijn lintje is ze 70cm. Ze begint nu minder dik te worden.. eet een boterham helemaal op, 1 stuk fruit en potje groenten. Ze wil nu ook avond eten van ons.. dus schuiven telkens stukjes naar binnen. Stukjes uit een potje hoeft ze niet en als je het gewoon geeft eet ze het wel hihi.. hoezo eigenwijs Ze kan al wat woordjes.. feye ( zo heet onze hond ), hallo, hoi, hai, ja.. en gaga denk dat dat papa is :-k En met J? en jou? @ angel He bah balen van dat dipje. Ik lees altijd je hyves als er wat nieuws op staat. AMK? jemig wie heeft dat gedaan? Lekker belachelijk zeg. Hoop dat de dipjes nu weg blijven en ze snel naar huis mag. Dikke knuffel!
@ all: Rs test was negatief gelukkig. De verlpleegkundige deed alsof ie doodziek was en voorlopig wel even moest blijven (die vroeg ook de RS test aan), terwijl de KA gisteravond zei dat t geen RS was en dat alles hetzelfde zou blijven en geen hoge koorts dat ie dan gewoon naar huis zou mogen. Maar van de KA mocht ie naar huis gelukkig! Nog niet helemaal beter, maar het gaat nu de goede kant op! @ angel: weet je zeker dat het een gesprek met het AMK was? Lijkt me stug....
Ja heb een brief van het AMK ontvangen, en zij gaf me een kaartje na het gesprek met AMK erop. Blijkt dat gemeente ons heeft aangemeld, omdat ze bang zijn dat de 10 uur zorg die we krijgen niet voldoende is, en er daardoor problemen kunnen ontstaan. Was gelukkig wel allemaal positief, dus hoef me nog nergens zorgen over te maken.
Nu had Thomas vanochtend en gisteravond weer een ondertemperatuur... Hoe kan dat nou?.... 36.2 En hij blijft maar hoesten.. Ik snap er niks meer van en ben inmiddels een soort 'nervous wreck'... pffft