Patrick is vandaag bij het cb geweest en zit met zijn gewicht en lengte mooi in de curve (ergens onder de middellijn). Hij weegt nu 8130gr, een lekker binkie alweer. Patrick drinkt al een tijd heel slecht zijn melk. Die hebben we er dus grotendeels uitgegooid. Hij krijgt nu 's morgens pap, s'middags brood met dunne pap in een beker. Verder 's middags nog fruit en dan zijn avondeten en dannoontje. Tussendoor probeer ik er nog wat sap of water in t ekrijgen, maar dat lukt maar moeilijk. Hij groeit goed dus we hoeven ons geen zorgen te maken. Morgen hebben we de eerste follow up. Ik ben benieuwd hoe dat gaat en wat er uit komt.
Thomas zit volgens mij ergens tussen de onderste en de middelste lijn in qua gewicht. Lengte net wat boven de onderste lijn. CB is al weer paar weken geleden, dus ik denk dat we boven de 7 kilo zitten! Gaat dus super!
super gaat het met ze. vind ze helemaal perfect. worden wel wat eenkennig en af en toe kunnen ze best om aandacht vragen, maar ze zijn zooooo lief en leuk. elke dag word ik opnieuw verliefd
gaat idd super snel. Vandaag op kdv zag ik een nieuw baby'tje op de groep. Ik dacht meeten: wat een ukkie, terwijl Thomas natuurlijk vele malen kleiner is geweest! Echt raar! Maar het is al echt een binkie aan het worden!
Hahahaha, ja dat heb ik ook.... Toen Nova nog zo klein was vond ik het altijd zo'n raar gezicht bij het CB dat die grote kindjes dus op die weegschaal werden gelegd. Ze zijn al zo groot en nu ben ik degene met die peuter op de weegschaal hahahaha..... Gaat zo snel, ik wist nog goed dat ik destijds tegen mijn schoonmoeder zei: "Nou van mij mag ze gerust gaan rollen ofzo, iets doen want heb je toch wel heel lang baby" Mijn schoonmoeder zei toen nog: "Nou geniet er maar van wat het gaat echt snel! Pffff en idd ze kan al 4 treden omhoog op de trap....... Gaat zo snel, echt genieten hoor dames!
Ineens heeft Thomas ook het omrollen ontdekt! Hij kan het nog niet iedere keer (en wordt dan boos hihi) , maar hij heeft zich nu ook thuis omgerold! Eerst deed hij het steeds alleen op het kdv, maar nu dus ook thuis! Zowel van rug naar buik als van buik naar rug heeft ie het gedaan. Het we zijn aan het oefenen met zitten! Op het kdv zit in een soort oefen-potje (bumbo) en dat gaat hardsttikke goed! We gaan maandag op vakantie naar madeira voor 11 dagen (spannend, 4 u in het vliegtuig!) en als we terug komen ga ik een trip-trap incl verkleiner kopen! Enneh: ik neem maar een tandenborsteltje mee voor Thomas, want volgens mij is het eerste tandje nu bijna door! Pfftt in twee weken is er ineens echt veel gebeurd! met recht een sprongetje!
Wauw wat goed! ja gaat in een keer.... Van de een op andere dag kunnen ze weer wat meer. Maar wat betreft die Trip trap stoel he? Wij hebben er hier ook een. Maar die stoel verkleiner is niet echt een stoel verkleiner hoor. Dat is echt maar een lappie stof wat je eroverheen schuiftoel. Je moet de stoel gewoon goed afstellen dan glijd hij niet naar links of rechts..... Was destijds ook naar de prenatal gegaan om zo'n stoel verkleiner maar de verkoopster raardde me het af en gaf me tips om de stoel goed af te stellen en dan had ik gedaan. Meteen resultaat ben blij dat er zulke eerlijke verkoopsters ijn want die dingen zijn niet goedkoop.... was iig een tip, misschien heb je er wat aan. Liefs Shir
goed man. emani heeft sinds gister ook het omrollen echt ondekt. akeesh ded het al een tijd. zitten kan ze wel op schoot, maar niet op de grond
@ mj: leuk dat nu allebei je meiden het kunnen! @ shir: kan Thomas er wel al in dan denk je? Hij is er voorlopig niet aan toe om al helemaal zelf te zitten... We zijn pas net aan t oefenen, dus hij heeft echt nog flink wat steun nodig! Maar het leek me zo leuk dat we met z'n allen aan tafel kunnen eten! Hij zijn groentehapje en wij ook ons bordje!
mary. mijn meiden zitten al in de eerstoel. hij kan wel wat naar achter. is fisherprice en is ook maar even toch
hey ladies, sorry maar ben nogal een tijd afwezig geweest.. druk druk druk.. ook nog verhuisd.. en op de een of andere manier kreeg ik geen berichten meer van geplaatste reacties, dus is een beetje weggeëbt.. sorry! hoe gaat het hier verder met iedereen? Mika is inmiddels alweer 9 maanden pfff time flies.. Hij doet het verder goed, is alleen werkelijk onverzadigbaar met eten.. hebben meer beebs hier daar last van? Hij eet álles, en het liefst de hele dag..
he meiden, gister controle vu gehad. meiden zijn bijna 7 en 8 kilo. en 64.5 en 66 cm lang. doen het prima, vooral akeesh die is vliegensvlug, probeert ook erg hard te kruipen en lukt haar elke dag iets beter, maar ze komt nog niet echt vooruit, kan wel helemaal rondspinnen op haar buik. emani is wat stijf, maar ja dat wisten we al. en de meiden zijn o.a. geprikt voor een onderzoek waar ze aan mee deden/doen. ze werden in hun hand geprikt en bloed moest druppelen, duurde echt een paar minuten, heb ze nog nooit zo hard horen huilen, moest bijna zelf huilen.