prematuur pampers

Discussie in 'Prematuur' gestart door Marian, 7 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    In het ziekenhuis hadden ze van die mooie kleine pampertjes en ze vertelden me dat ze in de winkel niet te koop waren.

Maar nu was ik vandaag bij de kruidvat en daar hebben ze dus van eigen merk wel prematuur pampertjes! Ik ben ze nu aan het uitproberen en ze zijn prima!

De newborn van pampers waren echt nog zoveel te groot dat vooral Martijn er vaak langs lekte, dus ik ben blij dat ik mini pampertejs gevonden heb!

Marian

2. Kiz

Kiz Bekend lid

21 nov 2005
    973
    0
    0
    Ik zag ze inderdaag ook liggen bij kruitvat van de week! Hier in het dorp zit alleen een etos, en toen Sibel thuis kwam uit het ziekenhuis heeft ze veel al de etos luier aan gehad (kleinste maatje) of de pamper mini. De Etos-luier was met ietsje kleiner, maar ook wat stugger, wat ik een nadeel vond.
    Momenteel gebruik ik welke luier dan ook (de aanbieding dus) en meestal een pamper voor de nacht (dat ben ik pas zo gaan doen, sinds ze doorslaapt van 19.30-7.30u. De pamper blijft toch net wat langer droog, dan een willekeurige andere luier).
    Jammer dat ik destijds niet wist dat kruitvat premature pampers verkocht, anders hadden we die waarschijnlijk aangeschaft. Ik gebruik nu wel regelmatig kruitvat luiers (als ik geen leuke aanbieding in de buurt kan vinden, komt er meteen een pak van het kruitvat) en ik vind ze erg fijn!

3. midushi

midushi Niet meer actief

het zijn goede luiers die prematuurluiers vande kruidvat die heb ik ook gebruikt voor mijn zoontje

4. Natas26

Natas26 Bekend lid

2 dec 2005
    504
    0
    0
    prov. Utrecht
    Ik heb ze ook gebruikt voor Colin, en was er erg tevreden mee. Prima luiers voor de mini mensjes!

5. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Ik heb ook de prematuur luiers gebruikt van het kruidvat. Nu zit ik inmiddels aan de pampers en ben daar erg tevreden over.

6. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    Ideaal toch die luiers vd kruidvat! Ik heb ze zelf nooit gebruikt... ikheb de kleinste maat van het DA merk (drogist) heel lang kunnen gebruiken. Die zijn van 2 t/m 5 kilo, is ook wel een aanrader hoor!
    wat een schatjes heb je Marjan!

7. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ook ik heb ze gebruikt voor Caitlin toendertijd en bevielen mij ook prima

heb er nog een paar :) en als ik dat zie dan denk ik jeetje waren jou billetjes echt zo klein?

hahaha ze heeft nog geen dikke billen maar zo ieniemienie zijn ze niet meer te noemen :)

8. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

ik heb met tamer geen prematuur luiers gebruikt. In het ziekenhuis wel. Maar de pampers 1 waren goed voor tamer en nog geen 2 weken later zat ik al op 3 want tamer was toen al 3 kilo. En het lekte niet. Ik gebruikt nu alleen maar pampers en huggies en ben er tevreden mee.

Deel Deze Pagina