Hallo! Sinds een aantal dagen voel ik steken in mijn schede. Soms maar aan één kant tegelijk. Nu lees ik dat het normaalgesproken duid op indalen van je kindje, maar met mijn zwangerschapsduur lijkt me dat nog niet van toepassing. Nu heb ik wel heel stevige bekkenklachten. Zou het daarmee verband kunnen houden..of juist meer met groei van mijn baarmoeder( kindje loopt voor op de groei). Ik vind het een heel vervelend gevoel wat soms uitstraalt in mijn schaamlippen. Als ik lig voel ik het trouwens ook nog wel. Daarnaast heb ik een vrij branderig gevoel in de schede. Blaasontsteking is maandag al uitgesloten door de HA, ik heb geen "schimmelige"afscheiding , maar op advies van de arts gebruik ik toch wat miconazol creme. Het gevoel gaat echter niet over. Kan dat branderige gevoel ook een "gewone" zwangerschapsgeralateerde klacht zijn? Ik kan er alleen niets over vinden en het is echt een héél vervelend gevoel....
Hoihoi, Een branderig gevoel in de schede heeft vaak te maken met of een schimmel of een blaasontsteking. Geef het zalfje even de kans om zijn werk te doen. Steken van je schede omhoog zijn je banden die op de proef worden gesteld en ook al is het termijn er nog niet na, betekend dat niet dat je kindje het niet probeert. Ze zakken er in en er ook weer uit en daarom is vaak langduriger want als het eenmaal is ingedaald worden de stekekn ook minder. imke