prematuur?!

Discussion in 'Prematuur' started by missym, Feb 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    Me zoontje is nu 4 maanden. In het begin herkende ik helemaal niet het verschil, ik dacht dat hij gewoon een baby was, maar als ik nu kijk naar begin foto's dan merk ik echt dat hij heeel klein was en heel weinig zelf kon.

Gelukkig heeft hij heel hard gevochten en is hij nu "net als" een gewone 4 maanden oude baby, maar wat raar hé dat ik er nu pas achterkom dat hij toen een achterstand had :( of nou ja, anders was dan andere baby's

2. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    in vergelijking met jullie premature baby's valt het kleine wel mee, maar hij was wel kleiner dan een "gewone" baby.

2780 gram
    48 cm

3. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,059
    2,201
    113
    Brabant
    Missy M, dat is ip een mooi gewicht bij die lengte? Bij welke zwangerschapsduur is hij geboren?

4. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    35 weken

5. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    wat dat betreft was hij ook wel "normaal" maar hij lag 2 weken in het ziekenhuis en moest een zonde in omdat hij niet voldoende kon eten zelf.

Bepaalde dingen deed hij ook wat later...maar dat heb je dan gewoon nog niet door en nu ineens wel, zo apart.

Op foto's ziet hij er ook wat 'ziekjes' uit terwijl we dat toen helemaal niet zagen.

Share This Page