Vanmorgen weer lekker gezwommen. Mylan vecht nu lekker tegen de slaap. Ligt wat de jengelen in de kwbak in de box. Kleine hazeslaapjes maar helaas gaat hij niet echt slapen. Weten jullie trouwens of er tussen de S speen van difrax en de 3 standen speen van Difrax nog een speen zit? De S speen duurt wel erg lang langer dan 40 min. voor 200 cc maar de 3 standen speen gaat te snel 10 min. En dan alles er weer uit gooien.
Even kort want ben het huis aan het opruimen. Wat is dat hard nodig! Susan, je hebt behalve de S ook nog M en L van Difrax. De 3-standenspeen heeft een spleetje, dat is inderdaad wel errug groot... Doeg!
Hoi meiden, ik ben de laatste tijd ook weinig te vinden hier, druk druk druk... We hebben ons nieuwe huis gekocht (helemaal kaal) en moeten nu echt ALLES in sneltreintempo regelen, aanschaffen, bestellen enz. Ik word helemaal gek. Maar ik kom even zwaaien, heb even geen puf om uitgebreid te reageren, komt snel weer!
@chloor, ik heb het er zojuist met het locatiehoofd erover gehad en die is het met mij eens, ze wist het niet. Ze zal de groepsleidster erop aanspreken. Ben toch wel blij dat ik het nu gezegd heb @spreidbroekje, we hadden ook een hoog risico op heupdysplasie bij mijn zoontje. Mijn man en al zijn zussen en moeder en oma hadden heupdysplasie. Gelukkig kregen we de uitslag dat hij er geen last van heeft. Spreidbroekje mag volgens mij 1 uur per dag af Ik hoop dat je kindje het niet heeft! @adi succes! @suzan, 10 minuten is toch niet zo snel? tussentijds een boertje laten doen, helpt dat?
Ik had het laatst al gezegd maar heb je vast niet gezien ivm de crash. Hier deden we vaak de eerste helft met de s speen en dan een boertje en de mspeen erop en dat werkte hier prima. Ik vind 10 minuten over de fles doen toch ook wel erg snel. Verder eigenlijk niet veel gelezen heb weinig tijd gehad de laatste tijd, zal proberen het weer iets beter bij te houden
Hoi meiden, Ik ben er even een weekendje tussenuit geweest met mijn mannen. Ze liggen nu (alledrie... ) een dutje te doen, dus heb ik mooi de tijd om bij te lezen en te reageren. @Fleur; Wat vervelend dat jullie kleine meisje nog steeds iedere 2 weken geprikt zal moeten worden. Het is we fijn dat ze voor de volgende onderzoeken alles uit de kast trekken om het voor haar zo 'prettig' mogelijk te maken. Nu hopen dat de andere arts jullie kan helpen. Wel heel gaaf dat ze nu zulke sprongen maakt! Wat zul je trots op haar zijn! Probeer tussen het zorgen maken door lekker te genieten van al dat moois! *knuffel* @OK; Fijn dat het weer beter gaat met je schoonvader. Hoe was zijn weekendverlof? En hoe is het vooruitzicht nu? Wat goed dat je aan de bel hebt getrokken bij het KDV. Hopelijk doen ze er iets goeds mee. @Aquilegia; Super dat het goed gaat met je neefje en dat de uitslagen niet al te zorgelijk zijn. Hopelijk blijft hij zo goed vooruit gaan en blijkt er met zijn beentjes ook niets mis te zijn. Wel erg rot dat je zus die ziekte heeft overgehouden aan alles wat er gebeurd is. Is dit blijvend of zal het over gaan? Sterkte in ieder geval! @Moon; Wat zal het slikken zijn dat je kleine baby nu ook geen baby meer is... Zeker in jouw geval. En dan ook nog de stap maken om jezelf te laten helpen. Respect hoor! Kan me voorstellen dat dit heel wat emoties losmaakt. Dan weet je ons te vinden hè? En je zit toch al met het een en ander in je hoofd zo te lezen. Ik zou inderdaad eens gaan praten met de basisschool waar Britt straks naartoe zal gaan. Vragen wat hun pedagogisch/didactisch beleid is op het gebied van hoogbegaafdheid. En misschien kun je, als er inderdaad twijfels zijn over haar sociaal-emotionele ontwikkeling, eens denken aan een sociale vaardigheidstraining. (Hoewel ik helemaal niet weet of die er al zijn voor zulke jonge kinderen. Misschien dat ze dat op de PSZ of de basisschool weten.) Maar niet teveel piekeren hoor. Het komt vast goed!! @Margit; Hoe gaat het met jouw schoonvader nu? Het is inderdaad wat met die schoonvaders... Ik vond het wel heel fijn te lezen dat je zoveel positieve dingen kon vertellen over de meiden. Dat hebben jullie wel verdiend na het nare ductusverhaal. Zo zie je maar, je bent een supermama die er even voor zorgt dat je meiden heel goed kunnen groeien. En wat die woordjes betreft... Alleraardigst CB, zouden ze zich nu misschien heel even op het lopen mogen richten? 8) Je kunt nu eenmaal niet alles tegelijk. Hier zijn ze ook pas echt gaan kletsen toen ze het lopen onder de knie hadden, dus geen zorgen. Het komt vanzelf!! @Chantal; Is er ondertussen al iets duidelijk over het naar huis gaan met zuurstof? Bij onze Luuk is daar ook nog heel even sprake van geweest. Gelukkig heeft hij dat niet laten gebeuren en is hij gewoon zonder toeters en bellen mee naar huis gekomen. Dus wie weet, als jullie mannetje het ineens in z'n bol krijgt. Die kleintjes blijven je verbazen hoor. Hoe dan ook, heel veel sterkte met de 'laatste loodjes'. Het is waar dat die het zwaarst wegen. Maar er komt een dag je dat je trots met je mannetje het ziekenhuis uitloopt!! @Sylvia; Hoe ging het eindgesprek? Nog dingen gehoord die je nog niet wist? @Elea; Ik moest wel lachen om jullie avontuur van dit weekend. Dan zit je echt lekker op je gemak hè? Hoe bevalt je nieuwe baan trouwens? Gaat het lesgeven goed? Ben heel benieuwd. @Angelbaby; Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Heb je een leuke dag vandaag? Wat leuk dat je zo'n goed contact hebt met tweelingmama's uit de buurt. Heeft het CB dat geregeld? Echt super! En zeker als je er dus ook nog eens leuke contacten aan overhoudt. @Adi; Pfff...drukke, spannende tijden voor jullie. Fijn dat de kogel door de kerk is, maar dan begint het pas echt hè? Heel veel succes met alle voorbereidingen!! @Aanbiedingen; Wij hebben het een tijdje iets minder breed gehad en moesten toen best op de kleintjes letten. Nu is dat niet meer zo, maar ik heb er toch een sport van gemaakt om goedkoop leuke dingen te kopen. Zo houden we lekker wat over om weer andere leuke dingen van te doen. Zoals ons weekendje weg!! Het was echt heerlijk. We zijn naar Centerparcs geweest en hebben ons prima vermaakt in en rond het zwembad. Geef de jongens een emmer en een bal en je hebt geen kind meer aan ze. Ook in het huisje was het prima. Mama kon 's avonds even relaxen in bad met een kopje thee en een tijdschriftje. Heerlijk!! Helemaal uitgerust ben ik nog niet (sliep niet zo lekker in het huisje), maar wel helemaal ontspannen en dat is minstens zoveel waard!!
@schoonvader, we durven niet te bellen omdat iedereen ze al lastig valt en ze willen eerst wat rust. @vandaag de lekker in het leven bonnen besteed bij de super de boer. allemaal leuke dingen gehaald. Even spuien... gisteravond en vannacht wilde de kleine niet slapen (vanaf 2.30 niet meer geslapen) omdat hij ineens superveel eczeem gekregen had in zijn knieholtes en ik had die zalf niet meer. Waren we vanmiddag leuk in de speeltuin aan het spelen, valt hij ineens van de trap van de glijbaan zo op zijn hoofd, 2 meter naar beneden. Voor de zekerheid de assistente van de HA gevraagd of we wekadvies hadden, moesten we voor de zekerheid langskomen omdat hij nog niet zo oud is. Ik vond het wel heel erg netjes van de assistente. hij heeft een hoge luchtweginfectie en een flinke buil, wek-advies meegekregen. ik ga denk ik maar vroeg op bed....
Blaine had het niet gelezen. Heb nu een Etos eigen merk fles gekocht hier zit een iets groter gaatje in dan in de S speen. Deze paste ook op de Difrax dus gebruiken we die gewoon. Hebben we die Etos fles als reserve. Gaat met deze speen beter. Net 20 min. over 150+5 gedaan. Erg netjes weer dus.
Jipper; lekker uitgerust dus. Wij gaan in nov. met schoonouders en zwager met gezin naar Landal. OK: Fijn dat je langs mocht komen minder van het wekadvies. Nu slaap je zelf ook beroerd. Beterschap met je mannetje
Klinkt als een lekker weekendje Jipper! Lekker weg in eigen land! Lief dat je naar mijn baan vraagt. Het gaat erg goed en ik vind het leuk. Volgens mij beval ik mijn collega's ook wel Ben blij dat ik het gedaan heb. Het is ook leuk even iets anders te doen dan altijd maar met mijn kinderen bezig te zijn (haha nu ben ik bezig met die van een ander ). Fleur, heftig hoor dat ze iedere 2 weken geprikt moet worden. En wat heerlijk he als ze ineens van die sprongen maken. Het klinkt als een sterk meiske zeg! Fijn O.K. dat het met je schoonpapa beter gaat. Ik hoop dat het KDV er nog een vervolg aan geeft trouwens. Neem aan dat je daar nog wel van hoort dan? Aquilegia, jeetje wat fijn dat het zo goed gaat met je neefje, maar balen dat je zus nu ziek is zeg. Ik hoop dat het niets chronisch is? Angelbaby, nog van harte gefeliciteerd! Ben je lekker verwend? Susan, je hebt groot gelijk hoor om op koopjes te jagen. Ik probeer zelf nu alleen de dingen te kopen die ik echt nodig heb. Heb een periode gehad dat ik echt te veel meebracht en steeds onder het mom van 'het was een koopje', haha Op eht moment geef ik eigenlijk veel minder (lees bijna niets) uit, ik heb eigenlijk geen tijd om te shoppen. Ik moet ook wel zeggen dat alles hier duur is, dus dan kijk je wel 2 keer uit voor je iets koopt Ik mis de Zeeman en de Hema enzo wel hoor, vooral voor kinderspul zijn die winkels echt geweldig! Oh en mag ik nog even mijn wijffie spammen?
wat een mooie meiden Elea, kan me voorstellen dat je daar trots op bent Echte beauty's! Vooral je lieveheersbeestje heeft prachtige ogen. -Volgende week zou ik haar bellen.
Mooie meiden Elea en leuke kostuums hebben ze aan. Geld uitgeven: moet idd. ook rustig aan gaan doen. Zwverlof is echt niet goed voor je beurs. Veelste veel tijd om folders uit te pluizen en koopjes te halen. Heel veel koopjes samen is toch ook weer veel geld..... Wat dat betrefd is het niet verkeerd als ik over een maandje weer moet werken.
Dankjewel O.K. voor de mooie complimenten Ik had het idd niet goed begrepen dacht dat je al gebeld had. En over de ogen van mijn lieveheersbeestje Mijn oudste kan er ook wat van op ogengebied hoor, kijk maar :
Thanks Het is idd niet altijd goed als je veel tijd om handen hebt. Als ik het druk heb geef ik echt veel minder uit. Dus werken is dubbel goed; ik geef minder uit en er komt meer binnen
@OK; Wat een rotdag moet jij gehad hebben. Eerste een slapeloze nacht door die eczeem. Wat is dat toch iets rottigs. Hoe komt het dat dat plotseling komt opzetten? Heb je ander wasmiddel gebruikt of komt het door een verminderde weerstand door de luchtweginfectie? Hopelijk helpt de zalf. En dan nog de schrik van het vallen. Erg netjes van de assistente om je langs te laten komen. Hopelijk knapt jullie kleintje snel weer op! @Elea; Wow, wat een mooie meiden!! Jullie zullen wel veel bekijks hebben als je daar over straat loopt met jullie hoogblonde schoonheden. Ben je zelf ook zo blond? Fijn dat je baan zo goed bevalt. En sja, even weg bij je eigen kinderen en zorgen voor andermans kinderen...same here... Maar da's toch anders hè? Ik zal morgen weer eens het leven van andermans kinderen zuur gaan maken. Zal even tegenvallen na zo'n rustig weekendje. Maar ik mag niet klagen. Volgende week is het herfstvakantie... Dan zal ik vast weer veel te veel komen forummen, want zowat iedereen is aan het werk of op vakantie...
haha ja Jipper, ik ben zelf ook blond. Ze willen hier altijd de haren van de kinderen aanraken. Ze worden er nog niet kriegelig van ofzo, maar in het weekend is het soms echt eén groot aanraakfeest En ze gaan ook steeds met ze op de foto, zelfs jonge knullen bijvoorbeeld. In het begin vonden we het wel een beetje raar en ongemakkelijk, maar nu zijn we er beter aan gewend. De kinderen vinden het allemaal best en zolang ze niet aan ze gaan trekken of ze meenemen zonder te vragen (dat gebeurt namelijk ook, dan willen ze achterin de zaak zonder sluier op de foto bijvoorbeeld, of ze nemen de kinderen mee naar de keuken om te verwennen met lekkers ) laten wij het ook maar toe. Ze bedoelen het niet kwaad, maar het blijft wel bijzonder Liefs Elea