Prematuurmama's deel II

Discussie in 'Prematuur' gestart door MamavanMischa, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hartogje

Hartogje Actief lid

15 sep 2009
    228
    0
    16
    Dankjewel voor alle begrip en steun van iedereen. Ik heb hulp gezocht en ben doorverwezen naar de ggz, maar de vraag is nog hoe waar wat wanneer alles gaat lopen.

Ik was vroeger bij de januari mama's, maar omdat dat ze vroeger werd geboren heb ik een lange tijd niet meer op deze site gezeten.

En ik ben via de site idd met iemand in contact gekomen, dus dat geeft ook en goed gevoel dat ik niet de enige ben. En een vriendin van mij kwam een tijd geleden ook in een dip, dus daar heb ik ook veel steun aan en kan ik veel mee praten.

grtjs Sylvia

2. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    ik had al tijden geleden een foto van mn kids beloofd! Ff lekker spammen :p

3. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    1 van de eerste pogingen tot lachen ;)

4. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Wat een liefjes Mary!!!

5. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Smelt Mary...

Sylvia, knap dat je hulp hebt gezocht. Het is ook niet niks he. Fijn dat je een lotgenoot hebt gevonden. Die (h)erkenning is echt heel fijn en ook nodig! Dikke knuff...

Liefs Elea

6. MamavanMischa

MamavanMischa Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.164
    0
    0
    Hee meiden, hier ben ik ook weer eens...
    Ik ga even in chronologische volgorde proberen te reageren. :)

Hartogje, welkom meid en wat vervelend dat je niet weet wanneer één en ander in gang gezet gaat worden... Ik hoop dat je er wat aan hebt om hier met ons te babbelen. Herkenning en erkenning is inderdaad heel belangrijk, dat haalt de beladenheid overal misschien een beetje vanaf... Wil je je verhaal hier niet neerzetten? Hoeft niet hoor, maar het helpt soms om het te vertellen.

Ons Kleintje, wat een gedoe zeg! Gelukkig dat het verhaal van het vallen goed afgelopen lijkt te zijn en dat de gebroken nacht meegevallen is! Eczeem komt veel voor lees ik al, hier zijn we er gelukkig helemaal niet bekend mee. Fijn dat het in elk geval weer bijna weg is!

@ zon weg, ja wij gingen wandelen naar de winkels en de kapper. De jongens moesten allebei en Levi is al eens geknipt en met de tondeuse gedaan toen hij 5 mnd was! Nu met 7 mnd dus voor de 3e keer naar de kapper geweest, hahaha! Op de terugweg (half uurtje lopen...) zijn we tot drie keer toe helemaal nat geregend... Gelukkig had Mischa zijn nieuwe winterjas met capuchon aan en Levi vandaag voor het eerst de voetenzak op de wagen. Ik was dus de natste... :D

Fabsie, wat een mooie meid en een leuke foto!! :) Lieve mooie oogjes. :) 10 kilo en 79 cm is toch niet dik..? Volgens mij was Mischa dat ook rond zijn verjaardag...

Elea, ik heb al op het punt gestaan maar heb volgens mij nog niet op jouw meiden gereageerd. Wat zullen die inderdaad een bekijks trekken daar! Blond en ook nog eens superknap! :D Wat een gedoe allemaal voor de medicijnen van je meisje... Maar als het maar werkt, dat is het belangrijkste he... Fijn dat het eindelijk iets beter met haar gaat!

Angelbaby, fijn dat ze zo goed gaan!

MaryWoods, wat een lieve foto's, lieve broer! :) En zoals zij naar hem kijkt, LIEF!

Pff, hier is er AJAX! :( En ik heb dus maar grote opruiming gehouden. Mijn vriend heeft een leuke hobby, films downloaden. Tegenwoordig kijken we vanaf de laptop, die sluit hij dan aan op de tv. Maar een paar jaar terug brandde hij ze op cd en maakte er tot overmaat van ramp hoesjes bij... Ik heb hier dus DRIE volle vuilniszakken met suffe films staan waarvan maar te hopen is dat hij ze morgen weggooit! Goh, wat blijken we opeens veel kastruimte te hebben... ;)

7. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    @Mary; Wat een onwijs leuke foto's!! Wat zul je trots zijn op je duo!

8. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

wat een leuke foto zeg, schattig!

@ Elea wat een gedoe Elea!
    dat is dan toch heel anders dan in nederland.

@Fabsie, lief hoor!

9. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ mary

Ah zo lief!!!

@ mvm

Hihi leuk he mannen.. mijn man heeft een hobby om nooit kleren weg te gooien.
    M'n ma en ik hebben gisteren de kasten boven opgeruimd en een broek met gaten er in weg gegooid.
    Was ie geirriteerd over want mochten niks weg gooien.
    Hij heeft gewoon 4 stappels tshirts waar hij er miss maar 6 van draagt :s

10. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    @ eczeem, wat vervelend zeg voor je mannetje.. Zag op de foto's dat het gelukkig al minder is.

@ reacties op de niertjes van L, bedankt voor de reacties, wel erd fijn om hier ff je ding kwijt te kunnen.

@ de foto's die weer voorbij kwamen; wat een mooie kindjes zeg!!!!

kan het niet laten om ook ff een fototje mee te sturen
    Hier is ze bij haar oma.
    Bekijk bijlage 102273

@ hier; ben bezig met een nieuwe meiden- kamer te stylen voor L. Toen ze geboren werd waren we aan het verhuizen en daarna geen aandacht meer besteed aan haar kamer. Gewoon ff snel verven enzo. Dus nu dan eindelijk tijd om een mooie kamer te maken. Ze gaat ook meteen naar een andere kamer. Zodat als het nog een keer mag lukken bij ons we ze meteen in de juiste kamer slaapt.

Liefs

11. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
  12. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Ook al zo'n lieffie, Fleur. Wat een wondertjes zijn het toch... Schattig met die haarband zo, laat ze dat gewoon zitten?

13. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Thanks! En idd wat een wondertjes zo allemaal!!!
    Die haarband laat ze meestal wel zitten. Als ik dan zeg oh wat ben je mooi zo dan word ze erg verlegen, wil in de spiegel kijken en blijft er dan meestal vanaf. haha.

14. MamavanMischa

4 mrt 2009
    1.164
    0
    0
    Fleur, wat leuk een kamertje stylen!! Als wij eindelijk ons huis verkocht hebben en een ander huis hebben ga ik voor Levi ook een mooi kamertje maken, daar verheug ik me nu al op. Superschattige foto's ook weer! Lief! :)

@vuilniszakken, er is er al één weg, hoera!
    De rest staat nog in de gang en op het balkon helaas... :D

15. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    @MvM; Fijn dat er al 1 zak weg is... Nu de rest nog! ;) Hoe is het met de jongens? Kom je nog een beetje aan jezelf toe of zijn ze nu echt aan het 'peuterpuberen' met z'n tweetjes? Overigens wel heel leuk dat Levi nu zo aan het voortbewegen is. Dat was ik vergeten te zeggen op Hyves... ;);)

@Fleur; Leuk dat je de kamer van je meisje aan het opknappen bent. Zeker met het oog op de toekomst! ;) Hopelijk kun je het andere kamertje ook snel klaar gaan maken voor een nieuw gezinslid! :D

Hier; heel erg tegen mijn principes zijn de jongens al de hele morgen aan het spelen met de tv aan... ;) Heb helemaal geen puf om eens even lekker met ze aan de slag te gaan. Straks komt m'n paps helpen in de tuin (wat ik overigens heel fijn en leuk vind) en m'n schoonmoeder belde ook nog dat ze even langs wil komen. 'Gelukkig' moet ik vanmiddag naar de mondhygiënist. Alleen een beetje jammer voor mijn paps dat hij dan met m'n schoonouders zit opgescheept... :) (Sorry, ik mag zulke dingen eigenlijk niet zeggen, I know...)

16. MamavanMischa

4 mrt 2009
    1.164
    0
    0
    Hahaha, ja heeeeel fijn dat er AL één weg is. ;) Ik komo alleen aan mezelf toe op dagen dat de jongens niet thuis zijn, zoals vandaag. Maar dat is al zo lang Mischa er is... Hij is een echt mama's kindje. Levi heb ik nooit last van, die is zo tevreden, ongelofelijk! Van Mischa heb ik trouwens natuurlijk ook geen last, maar daar heb ik wel mijn handen aan vol.

@tv aan, dat doe ik zo vaak... Ik zie het kwaad er niet zo van in. Tuurlijk speel ik ook met de jongens en ik lees iedere dag uitgebreid boekjes met Mischa en sinds kort ook met Levi. Maar af en toe is het wel makkelijk hoor, vooral Levi is gek op alles wat beweegt. Ik zet hem trouwens ook wel eens een half uur met zijn wipper voor ons aquariuum, vindt hij net zo leuk als de tv. :D

17. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ jipper

Hihi schandalig van je om te zeggen ;)

@ tv aan

Hier ook hoor.
    Britt kijkt graag Dora en spreekt ook engels ze kan van 1 tot 10 tellen de kleuren en nog wat dingen.
    En kai-lan vind ze ook leuk dus komt ook nog wel is een woordje chinees uit haha.
    Verder spelen ze nu veel samen met LP.

18. MamavanMischa

4 mrt 2009
    1.164
    0
    0
    Nihou, hahaha! Heb het ook een keer gezien. Is wel hip he, "tweetalige" tekenfilmpjes à la Dora... :D

19. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    @TV; Hier houden we het lekker bij dvd'tjes van Bob de Bouwer, het Zandkasteel, Ludovic, Bumba en de Teletubbies. Hoewel, de laatste twee zo min mogelijk, want dat vind ik echt VERSCHRIKKELIJK!!! Ik word er helemaal kriegel van. Gelukkig zijn de jongens nu vooral gek op 'toto, sasa, kdkd (lees: koning) koooos'... ;):D
    Ben wel blij om te lezen dat er meer zijn die dat doe. Ik heb zelf een aversie tegen kinderen die zich niet kunnen vermaken zonder tv of computer (heb zelf zo'n man... ;)), dus dat wil ik hoe dan ook voorkomen. :D
    Hier worden ook heel veel boekjes gelezen. En af en toe even stoeien of wat bouwen met de Duplo.
    Hebben jullie niet dat je je verplicht voelt om op je 'mamadagen' constant met de kinderen bezig te zijn. Ik kan me echt een beetje schuldig voelen als ik dan niet de hele tijd bij ze zit. Zeker als ik dan niets 'nuttigs' aan het doen ben (zoals forummen... :)). Is dat stom?

Overigens zijn we toch lekker in de tuin bezig (geweest). Mijn vader is nu even met een karretje afval naar de milieustraat. Het ruimt heerlijk op. Nu even naar binnen om een buitje te ontwijken en dan straks fijn mijn gebit weer grondig laten reinigen... ;)

20. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Zag weer leuke foto's voorbij komen.
    En een hele mooie lach.

Adi: waar verhuizen al niet goed voor is, je huis in 1 keer helemaal opruimen doet wonderen soms.

Ga straks toch ook maar eens proberen om een lach van Mylan vast te leggen. Is tot nu toe nog niet gelukt.
    Hij ligt trouwens al vanaf 11 uur in zijn bedje.
    Komt zo af en toe een geluidje van boven maar hij is nog steeds stil.
    Ga hem er nou toch maar uit halen voor een flesje.

Deel Deze Pagina