Prematuurmama's deel II

Discussie in 'Prematuur' gestart door MamavanMischa, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Haha, dus ik heb jullie verrast :p Wat hadden jullie je voorgesteld dan?

2. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Dat weet ik eigenlijk ook niet. In ieder geval niet zo'n sportieve, gespierde vrouw!! :D Wel blond, maar dat is naar aanleiding van de foto's van jullie mooie blonde prinsesjes... ;)

3. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Elea, nou ben ik ook wel benieuwd geworden ga ook ff spieken. HAHHa

4. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
  5. mila1985

mila1985 Actief lid

20 mrt 2009
    223
    0
    0
    N. doet het erg goed aan de CPAP alleen zijn ze bloedgaswaarden nog niet gestegen, dus hebben ze een longfoto gemaakt.. dit ook omdat ze 110 gram in 1 dag is aangekomen!! maar ze houd echt minimaal vocht vast dus ze houden het in de gaten maar voor nu doen ze er niks aan. morgen weer prikken om te kijken of het dan gestegen is, zoniet dan gaan ze verder onderzoeken, waar het vandaan komt.
    Ook T. is vandaag 100 gram aangekomen in 1 dag, dus ook haar houden ze in de gaten. als ze morgen weer zoveel aankomt maken ze bij haar ook een longfoto.

6. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ mvm

Haha Ajax was daar straks ook :p

@ jipper

Nou dat weet je maar nooit haha.
    Hij kijkt het liefste alleen omdat hij nog al erg fanatiek is.

7. MamavanMischa

MamavanMischa Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.164
    0
    0
    Ja Ajax is ook al voorbij gekomen ja... En ja, nu staat dus Feyenoord aan hier. :D Gezellig hoor, hahaha! Mannen...

@ Prutweer, ja hier dus voetbal, maar zodra Levi wakker wordt pakken we in en gaan we naar opa en oma. Daar is het altijd gezellig! Lekker een beetje kletsen en de jongens lekker spelen met papa's broertje van 16. :)

8. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hmm hier was ut minder gezellig haha.

Wow Wessel zegt zo ineens Papa, Mama, kijken en eten.
    Echt zo grappig!

9. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Dat kan ik me voorstellen... ;) Het is ook wel een beetje een afgang, of niet?

Heb al even op Hyves gereageerd. Knap van je kleine man!! Straks kletst hij de oren van je hoofd!!

10. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ jipper

Hmm hoop dan wel dat hij iets rustiger is dan zijn zus.
    Want die is alleen stil als ze slaapt snachts ;)

11. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Whahaha nieuwsgierig aagje :D Maar valt dalijk tegen na die flatterende omschrijving van Jipper :) Dank daarvoor trouwens... Dat compliment heb ik weer binnen :p Whahahaaaa! LOL

12. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Kan het niet gewoon zijn dat ze flink aankomen? Al is 100 gram in een dag idd wel een hoop natuurlijk. Maar die van mij konden ook 'ineens' enorm aankomen en dan een dag erna soms weer een stuk minder... Maar het is sowieso wel erg fijn dat ze het zo goed in de gaten houden. *Knuffel*

13. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    :(:(:(:(:(

14. mila1985

mila1985 Actief lid

20 mrt 2009
    223
    0
    0
    moon, wat goed van wessel! nog even en hij praat alleen maar :)

10-0 is toch ook niet normaal!! ik hou niet van voetbal en heb er ook de balle verstand van, maar dit is gewoon komisch ;)

15. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    10-0 :$ Whahaha, ik kijk nooit meer voetbal en hier zie ik natuurlijk de Nederlandse competitie niet, maar kan me hier zo iets bij voorstellen ;) :D

De moeder van een vriendin van me heeft uit Nederland Johannesbroodpitmeel meegenomen. Zo lief! Ik heb 2 pakjes, dus als het goed is kan ik daar even mee vooruit. Ik hoop dat dit nog eens extra helpt, want de meds, dat houdt nog niet over :( Het is wel net behangerslijm trouwens zeg! :p Maar L yvia heeft er geen moeite mee, die hapt het zo lekker weg :)

Vanmorgen had mijn oudste een driftbui :$ Gelijk het hele huis wakker :x Dus ik zat er vanmorgen al vroeg klaar voor 8)

Liefs Elea

16. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Mijn vriend is niet echt een ontzettende voetballiefhebber, maar gisteren om 7 uur zat hij klaar om het Studio Sport te kijken... Puur leedvermaak, slecht hè? :D Onze jongens zijn geboren Rotterdammers ;), dus eigenlijk zouden we toch wel een beetje medelijden moeten hebben... ;)

@Elea; Wat goed dat je nu Johannesbroodpitmeel hebt. Het heeft hier heel goed geholpen tegen het spugen wat de jongens toch wel een tijd gedaan hebben. Gelukkig hadden zij er verder weinig last van. Hopelijk helpt het L., samen met de medicijnen.
    En fijn dat je vanmorgen al vroeg aan de slag kon... ;) Heerlijk zo'n driftbui...

@Mila; Heb je al uitslag van de longfoto's? En hoe is de nacht gegaan?

Hier; De vakantie is nog maar net begonnen en ik weet nu al niet meer wat ik moet gaan doen... Ik ben maar alleen, de jongens zijn dwars, ik heb geen auto tot m'n beschikking (en als ik er wel 1 had zou ik die toch liever niet gebruiken), heb nauwelijks knutselspullen in huis en het weer is ook nog eens lekker wisselvallig... Wat nu? :( Als het vanmiddag droog is fiets ik even naar de stad om wat boodschapjes te doen. Misschien dat ik dan maar eens een taartje ga bakken... ;)

17. adi

adi Niet meer actief

van ene kant ben ik hartstikke jaloers, je hebt tijd over :$, van andere kant weet ik hoe het is om aan huis gekluisterd te zijn en de kids dwars en vervelend doen.
    Blijf je ze deze week naar de opvang brengen? (zaten zij nou bij de kdv of oppas?) Dan heb je ook wat tijd voor jezelf, lekker naar de kapper oid :D

18. MamavanMischa

MamavanMischa Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.164
    0
    0
    Elea, wat fijn dat je jbpm hebt gekregen! Mijn vriendin was er erg mee geholpen en is gewoon live borstvoeding blijven geven. Ja het is een vies spulletje. Gelukkig heeft ze er geen moeite mee. :)

Ha een driftbuitje, altijd leuk...

Jipper, had op hyves al gereageerd. Ik zou er ook tegenop zien hoor, vakantie! Doe ik niet aan omdat ik voor mezelf werk, maar als er een oppasdag niet doorgaat baal ik altijd stiekem een klein beetje... De week wordt dan wel erg lang en pittig.

Nu je het zegt, ik wist dat je boys in het Sophia hadden gelegen, maar het kwartje Zeeland was nooit gevallen... Hoe zijn ze daar eigenlijk helemaal terecht gekomen?

19. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Nou ja, ik zou wel dingen kunnen doen als was opvouwen, badkamer poetsen, enz., maar daar heb ik geen zin in. ;)
    Deze week gaan de jongens niet naar de oppas. In de vakanties, als ik thuis ben, blijven zij ook thuis. En aangezien er woensdag (als ik naar de tandarts moet voor m'n verstandskiezen) al oppas komt, vind ik het niet leuk om ze nog een dag weg te brengen (hoewel ik de optie wel open laat voor het geval ik me na woensdag helemaal niet lekker voel).

20. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Er is geen academisch ziekenhuis in Zeeland. De keuze was Rotterdam of Antwerpen. Dus toen ik in het ziekenhuis terecht kwam met gebroken vliezen hebben ze die ziekenhuizen gebeld. In Rotterdam was plaats, dus daar ben ik toen met loeiende sirenes naartoe gebracht. Achteraf ben ik daar blij om, want de mentaliteit in Belgische ziekenhuizen schijnt toch wel heel anders te zijn.

Deel Deze Pagina