Mijn moeder deed vroeger bij mij geraspte aardappel in de sokken als ik koorts had. Daardoor ging de koorts ook omlaag Chinese doktoren genezen alles via de voeten, misschien zit daar toch enige wijsheid in
wooooooooow wat is er veel geschreven! Ik kan het niet allemaal bijlezen hoor, moet zo weer werken. ben hier gisteren amper geweest en vanochtend niet.. WANT Ons Kleintje slaapt eindelijk langer dan 6.00 uur(wat ik dan met moeite rekte tot 6.24 uur).. Hij sliep afgelopen dagen tot 8.00/ 6.50/ 7.30/ 7.40 uur!!!!!!!! ongelooflijk he? ik ben helemaal uitgerust met behulp van vsm kindival tabletten voor mijn zoontje. Hij is nu overdag ook veel blijer en actiever. Ik moet erg lachen om Adi`s opmerking WAHAH tegen de ambulancebroeder @jipper, wandelen/ `voetballen`, even lekker naar het water (strand of ijsselmeer, weet niet waar je woont), naar de speeltuin? op bezoek bij opa en oma, of iemand anders? Is er al nieuws over een meeting?
@Ons Kleintje; Wat lekker joh!! Heerlijk dat hij nu zo goed slaapt! Nu kun jij ook de wereld weer aan... Geniet ervan! De meeting willen we trouwens in Quatar doen. Dus ga alvast maar sparen voor een ticket... Nee hoor, er is dus nog niets gepland. We wonen zo ver bij elkaar uit de buurt en de meesten zijn geen held in de auto. Dat laatste zou ik heel graag willen, maar helaas is werkelijk iedereen aan het werk of op vakantie... VL aan het werk, opa's en oma's op vakantie, vriendin in de buurt op vakantie, broertje aan het werk, andere vriendin aan het werk, tante, oom en neefjes op vakantie...schiet niet op hè? Maar ik ga straks lekker een stukje met ze fietsen. Waarschijnlijk kom ik uit in de stad, zodat ik wat spullen in huis kan halen voor het geval het weer weer omslaat...
Misschien een stomme vraag, maar hoe doe je dat? 1 vóór en 1 achter op de fiets? En als jullie in de stad zijn, gaan ze dan naast je lopen door de winkels?
Wat is luuf??? (om onderop de voeten te smeren) zou zo even niet weten wat dat moet zijn... Verder stomen op de badkamer. Lekker in bad en dan de douche aanzetten op kei heet, dat je badkamer lekker vol komt met stoom. Steeds de neus goed leegzuigen scheelt in ieder geval ook voor het ademen. Vanavond heb ik afgesproken met 5 andere tweelingmama's. We hebben al een paar keer eerder afgesproken via het cb. Alleen die "leidster" is met pensioen en de nieuwe heeft nog geen afspraken gemaakt. Nu doen we het dus maar zelf Heb 4 van de 5 toch op hyves, dus dat is makkelijk afspreken. (de 5e heeft geen hyves ) De tweeling is dus ook al logeren bij opa en oma. Heb ze tussen de middag weggebracht, omdat ik net al naar de fysio moest en vriendlief moet overwerken. Morgen komt de hoefsmid (heb een paard ) al om 8 uur, dus daarna haal ik ze dan weer op. Is er geen plaats te bedenken waar ook iedereen die alleen met openbaar vervoer wil kan komen? (zal ook weer eens op de hyve gaan kijken)
Dit vroeg ik me ook af... Ik ben erg makkelijk met de auto en loop gezellig met de duo-wagen maar zie het ECHT niet zitten om ergens op de fiets heen te gaan met twee kids! Ja, een rondje fietsen zonder dat we er af hoeven, dat lijkt me wel erg leuk. Angelbaby, Luuf is een soort Vicks Vaporub speciaal voor babies. Maar dan van Luuf. Je hebt een leuk avondje in het vooruitzicht zo te zien! Ik denk dat bijna iedere plaats wel bereikbaar is met de trein, maar het zal voor de meeste mensen wel een hele reis zijn en dat is niet zo handig misschien... Iedereen woont nogal verspreid... Ik ben heel makkelijk, voor mij maakt de locatie niets uit. Ik heb net heel leuk een oud-klasgenoot op bezoek gehad van de academie. Lekker even bijgekletst, ze woont tegenwoordig in Toronto. Nu nog snel even wat werken en zo komen de jongens weer thuis dus dan is het gedaan met de "rust".
Met de fietskar!! We hebben sinds kort eindelijk een fietskar die werkt zoals 'ie moet werken... Dus jongens in de fietskar, fietsen maar, afkoppelen in de stad en dan loop ik zo de winkels in. Ideaal! Ik laat ze ab-so-luut niet zelf lopen in de stad!! Dan weet ik echt niet waar ik het zoeken moet...
@Angelbaby; Luuf is dus wat MvM beschrijft. Misschien werkt Vicks Vaporub ook wel hoor. Geen idee... Leuk die meeting met de tweelingmama's. Altijd fijn om ervaringen uit te wisselen. Veel plezier!! @MvM; Gezellig dat je even bij hebt kunnen kletsen met een oud-klasgenoot. Sowieso leuk dat je daar nog contact mee hebt. Ik heb echt helemaal geen contact meer met oud-studiegenoten. Misschien doordat ik toen ook al niet zo'n behoefte had aan al die Brabo's...
Morgen even naar de stad Luuf halen en neusspray oid. Vriend komt nu pas thuis dus kan nu niet meer na de stad. Hoorde ook van zo'n neus zuiger/ballonnetje Iemand hier ervaring mee? Haal nu met een babywattenstokje het snot wel weg maar dan kom je natuurlijk niet achter in om alles weg te halen. Jipper dat is wel makkelijk idd. zo'n fietskar. Kun je dan wel alle winkels in??
Ik vind die snotzuigertjes super handig! Wij gebruiken ze steeds als ze verkouden zijn. Ze kunnen dan meteen veel fijner ademen. Zal dat luuf eens onthouden voor als ze weer verkouden zijn. (hopelijk duurt dat nog lang ) Vanavond is ook meteen weer een prematuur/couvmeeting. Met 2 van de andere tweelingen lagen we tegelijkertijd op de couv Heb er zin in! Dadelijk nog even wat foto's afdrukken.
Whahahaaa, mijn man ziet jullie aankomen Hahaha met kids en aanhang uiteraard En allemaal mee-eten zeker
@ Fietskar, wat handig! Ik vond het ook al erg bijzonder... Aangezien je thuis bleef toen je wagen een lekke band had, dat je dan wel met ze in de stad zou gaan lopen. @ Oud-klasgenoot, zij en nog eentje zijn dan ook de enigen waarmee ik nog contact heb dat was juist zo leuk. Dat andere meisje woont hier vlakbij en dat is al jaren een echte vriendin. En die vandaag bij mij was kwam ik toevallig op LinkedIn tegen. Verder heb ik ook geen behoefte er aan hoor, klikte gewoon niet zo met mijn klasgenoten. @Neuszuigertje, ik vond dat niets omdat de jongens het niets vinden en vonden... Alleen als het neusje heel vol zat vond ik het wel eens handig maar meestal draaiden ze allebei zo wild met hun hoofd dat ik niks te pakken kreeg. @ Elea, ja we blijven eten. Enne ik blijf je voorstel van de tentjes in de woestijn niet zo aardig vinden... Een beetje geïntegreerde Arabier had ons bij hem/haar thuis thuis laten logeren!!
Precies, toen kon ik echt geen kant op, omdat ik toen nog geen goede fietskar had. Nu gelukkig wel en ik ben er erg blij mee!! @Elea; Ik vind het ook niet zo aardig dat we in de woestijn moeten slapen... Welke enge beesten heb je daar allemaal wel niet? Jullie hebben toch wel een mooi gastenverblijf?
Ik moet even mijn verhaal kwijt. Net heerlijk met Hugo gezeten. Flesje gegeven, flesje leeg. De hele tijd aan de neusbril volgehouden, na 2 uur moet hij weer terug aan de infant flow. Neusbril af, infant flow muts op, flow aan, infant flow apparaat aan... is dat apparaat kapot. Voor de neusbril lag hij nog aan hetzelfde apparaat. Ze hebben 4 apparaten en normaal zijn ze nooit allemaal in gebruik. Nu wel dus!! Zusters kijken of ze hem kunnen maken, monteur bellen, teamleiders bellen, arts bellen, arts supervisor bellen, 2 uur verder is de monteur er kan hij hem niet maken. Ondertussen lag Hugo nog steeds aan de neusbril en begon hij slechtere saturaties te hebben. Moet hij dus weer aan de NPT!! Is gewoon echt balen!! Wel heel erg trots om mijn mannetje dat hij het dus bij elkaar 4 uur heeft volgehouden aan de neusbril!! Hopen dat hij niet uitgeput is en morgen het even goed doet! En natuurlijk hopen dat hij morgen weer aan de infant flow kan!!
@Chantal; Natuurlijk erg knap dat Hugo het zo heeft volgehouden, maar helemaal niet leuk dat hij nu weer aan de NPT moest! Dat rottige slangetje in de neus is echt niet fijn. Hopelijk mag hij snel weer aan de infantflow. En niet teleurgesteld zijn als hij daarna een dag niet mag oefenen aan de neusbril. Jullie knul heeft gisteren een enorme prestatie geleverd. Logisch dat hij daar even van moet bijkomen. Daarna gaat hij vast weer als een speer!!