Prematuurmama's deel II

Discussie in 'Prematuur' gestart door MamavanMischa, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Adi wat een vervelend nieuws, wanneer ga je een afspraak maken? (zou ik ook doen hoor)

2. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    @ adi: wat vervelend van die cyste ( je maakt je toch zorgen,heel begrijpelijk). Over de fysio (had ook al in een ander topic gereageerd); misschien valt het allemal wel mee... Thomas blijft een beetje onhandig in zijn motoriek en loopt wat achter.

Zelf vind ik het nu niet zo heel erg meer; eerst wel, want alle andere kindjes om ons heen konden alles al en Thomas bij lange na nog niet. Ik maak me meer zorgen over zijn mondmotoriek. Vanmiddag weer voor het eerst na de geboorte van Elin naar de logo, dus ben benieuwd of zji vindt dat hij vooruit is gegaan. Vinden wij wel namelijk! ;)

3. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    @adi; Ik heb al op jou gereageerd bij de meerlingmama's... ;)

@Moon/Mischa; De aandacht verdelen lijkt me heel lastig. En ja, dat zeg ik als tweelingmama... :D Dan is het voordeel met een tweeling weer dat ze gewend zijn om de aandacht te moeten delen, op hun beurt te moeten wachten, enz. Natuurlijk zijn er wel momenten dat dat minder goed gaat, maar ik denk dat dat heel anders is dan met 2 (of meer) kindjes van verschillende leeftijden. Hopelijk duurt de aandachtvraag/jaloerse periode niet al te lang. Sterkte ermee!!

@Mary; Succes bij de logo. Als jullie vooruitgang zien, dan zal de logo toch ook wel heel tevreden zijn?

Hier; Ze zijn eruit!!! M'n verstandskiezen dus... ;) Ik was superzenuwachtig. Echt vreselijk. Maar het is me alles meegevallen. De verdoving is nu uitgewerkt en de napijn valt erg mee. Het blijft wel bloeden, dus ik zin nog met een gaasje tussen m'n kaken, maar dat zal vast wel overgaan. Eindelijk kan dan nu mijn vakantie beginnen!! :D

4. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Fijn dat het toch een beetje is meegevallen Jipper. Ik moet ook nog steeds en stel het al heeeeel lang uit :) Ik weet het, ben een schijterd :p Geniet lekker van je vakantie :)
    Enne... Over het kamperen in de woestijn... Lekker avontuurlijk toch? Haha, anders heb ik nog wel een schuur in de tuin staan ;)

Wacht, zal even ons zwembad spammen, misschien dat je dan een idee krijgt ;)

5. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Aandacht verdelen; Hier ook altijd een hele organisatie om voor iedereen tijd te maken, maar nu ze meer samen spelen is het eigenlijk wel wat makkelijker geworden. Ze zijn ook heel hecht samen. Leuk vind ik dat, dat ze zoveel aan elkaar hebben.

Mary, ik hoop dat de logo de vorderingen ook ziet dan!

Oei Adi, ik heb er ook nog nooit van gehoord van een cyste op het hoofdbot. Gelukkig zijn ze in principe goedaardig en ik neem aan dat het nergens tegenaan zit zeg maar, maar het is wel super dat de arts het zo goed nakijkt allemaal. Je kunt het maar zeker weten he. Wel even spannend hoor. *Knuffeltje... *

Susan, haha nu al haar! Hier nog steeds helemaal kaal :p en dat zal ook nog wel even zo blijven ben ik bang ;)

Dikke knuffel voor Hugo! Zo te horen is het echt een kanjertje he. Wat knap van hem met de neusbril!

Liefs Leine

6. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Elea,
    Is dat jullie achtertuin/ zwembad??
    Jeetje das niet verkeerd. Lijkt wel een hotel plaatje uit een brochure.

7. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    @ elea: *kijkt jaloers naar jouw achtertuin en daarna hier naar buiten met dat druilerige weer...* wauw! Dat is prettig!
    Heb jij trouwens ooit een column geschreven in een blad (Wij jonge ouders ofzo?); die columns gingen ook over iemand die in het buitenland (ik meen een arabisch land) een prematuur kindje had gekregen.

8. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    ik had zowaar eevn tijd om weer eens mee te 'kletsen' hier, want ze liggen een keer gelijktijdig in bed (weliswaar niet slapend maar dat is weer een ander verhaal ;))
    Elin slaapt weinig overdag maar slaapt nu dus eindelijk, maar ja, moet haar helaas nu wakker maken voor de fles, want moet daarna Thomas eruit halen en naar de logo... tot later!

9. MamavanMischa

MamavanMischa Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.164
    0
    0
    Jipper, wat fijn dat het gebeurd is! Geniet lekker van je vakantie!! :)

Elea, he dat ziet er heeeel vervelend uit bij jullie! Lekker hoor!! Zoals Mary al zei heb ik ook even naar buiten gekeken... En besloten dat ik vandaag binnen blijf. ;)

@ haar, Levi is nooit kaal geweest... We hebben zijn babyhaar met de tondeuse eraf gehaald en toen is het meteen (opnieuw) helemaal dicht gegroeid!

Mary, oh is het zo zeldzaam dat ze tegelijk slapen? Dat is dus voor mij de grootste zegen, dat ze dat hier dus bijna altijd wel doen. Anders zou ik het geloof ik niet volhouden hoor!

10. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    haha nee het is niet mijn achtertuin, maar het zwembad van onze compound. Verlengde van onze achtertuin zeg maar ;) Dus nog steeds niet slecht :D

Lekker Mary, dat ze tegelijk slapen. Ik probeer dat hier ook altijd zo veel mogelijk voor elkaar te krijgen, anders ben je non-stop bezig (alsof je dat nu al niet bent ;) ).

Liefs Elea

11. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ adi

He bah meis.. hopelijk valt het allemaal mee en is het niks.
    Sterkte!

@ motoriek

Britt loopt ook erg achter hoor.
    Maar ja met der mondje loopt ze ver voor.
    Het trekt vanzelf bij zeggen ze.

@ jipper

Suc6 zonder je verstand hahahaha :D

Ze was ook wel jaloers toen hij net geboren was omdat er natuurlijk veel aandacht naar hem uit ging.
    Maar goed komt vast goed ;)

@ elea

Mooi zeg!

@ Haren

Hier wel iets maar nog zo weinig.
    Britt had echt veel meer toen ze bijna een jaar was.
    Volgens m'n vriendin gaat het na het eerste jaar heel hard groeien ;)

Heb vanmorgen kerstfoto's met Wes gemaakt en vanmiddag met Britt.
    Vriendin zou komen maar regende en kon ze niet komen met een baby en peuter.
    Dus maar lekker bezig geweest.
    Zal ze wel op hyves zetten ;)

12. MamavanMischa

4 mrt 2009
    1.164
    0
    0
    @ Kerstfoto's, leuk idee! Zo meteen eens kijken of je al wat op hyves hebt gezet, ben benieuwd. Ik zag al dat je wel meer aan het fotograferen bent. Laaaaaang geleden, voordat de jongens er waren deed ik dat ook, maar heb er nu nauwelijks tijd voor. Hoewel ik vanmiddag al twee uur bezig ben om het blauw van een foto precies goed te krijgen voor een boekomslag, maar dat is toch anders hahaha!

13. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ mvm

Klopt.. aan de ene kant wil ik er iets mee gaan doen en aan de andere kant durf ik niet.
    Nu is m'n camera ook niet best, helaas.
    Moest van de zomer snel 1 kopen omdat m'n andere overleden was.
    Maar vind hem niet zo goed.. hij maakt binnen hele slechte en lijkt het of je heel veel pixels ziet.

14. MamavanMischa

4 mrt 2009
    1.164
    0
    0
    Dat is met de meeste compactcamera's, die kunnen slecht zonder licht. ;) Wij hebben ook niet zo'n beste, hij is gewoon erg oud en de technieken gaan zo snel vooruit! Ik wil ook heel graag een nieuwe. Ben zaterdag jarig en ik denk dat ik van geld dat ik krijg (vooral mijn schoonmoeder is altijd idioot gul, heel lief!) misschien een nieuwe camera koop. Maar ja, oooooit ging ik een dagje fotograferen, dat zit er nu niet zo snel meer in. Hoewel ik natuurlijk drie dagen in de week kinderloos ben trouwens.... Hmm... :D

15. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Hier sinds een dec. een spiegelreflex maar fotograveer ook te weinig hoor.
    Wil nu wel meer foto's van Mylan gaan maken.
    Zit wel bij een fotoclub waar we 1 keer in de 14 dagen een avond samen komen en foto's bespreken nav. van een onderwerp
    En technieken bespreken

Erg leuk maar het blijft er nu idd wel een beetje bij

16. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    @Adi: he jeetje, wat schrikken zeg. Kan me voorstellen dat je je toch wel zorgen maakt, ook al doen de artsen dat dan weer niet. Hopelijk gaat het allemaal meevallen. Fijn dat ze wel alledrie zo goed gegroeid zijn.

@Elea: jeetje zeg, wat een gaaf zwembad.

@Moon: je maakt mooie foto's hoor!! Spannend he om over zoiets te moeten beslissen, iets ergens mee gaan doen... Zo wil ik graag weer studeren, maar ik weet niet wat en hoe...

@Haren: Fabiënne heeft inmiddels een mooi bosje. Maar ze heeft haar hele hoofdhuid onder de berg zitten, al een half jaar. Ik krijg het maar niet weg... iemand nog tips? Volgens de kinderarts kan het een teken zijn dat ze wat astmatisch is (ze heeft ook eczeem, benauwdheid zo nu en dan).

@Jipper: gelukkig maar dat de ingreep je is meegevallen. Ik vond het destijds echt horror.

Ben net terug van de Intertoys. Ze hadden een speciale koopavond met 15% korting. Dus alvast een paar sinterklaaskadootjes gehaald.

Ondertussen ook druk bezig met hypotheken regelen voor ons nieuwe huis, ik wordt er echt helemaal knettergek van, vertrouw geen enkele hypotheekboer (what's the catch... enz) en snap er gewoon ook helemaal geen bal van. Bah, da's echt het minstleuke aan huizen kopen. Ik ga hierna echt heeeeel lang niet meer verhuizen!

17. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    @Susan: wat leuk dat je bij zo'n fotoclub zit! Dat lijkt mij ook wel wat.

Foto's maken vind ik ook erg leuk. Maak er ook belachelijk veel.

18. MamavanMischa

4 mrt 2009
    1.164
    0
    0
    @ berg: ik smeer Levi's koppie in met baby-olie en laat dat even intrekken. Daarna een paar keer met een kam er door (zachtjes over het huidje schrapen) en uitwassen en dan is het een tijdje zo goed als weg.

19. MamavanMischa

4 mrt 2009
    1.164
    0
    0
    Mijn camera is laatst uit zichzelf een nieuw mapje begonnen... Ik was over de 9999 foto's. :D

20. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    vind het zo lastig om er af te schrapen, omdat ze al zo'n bos haar heeft.

Deel Deze Pagina