Prematuurmama's deel II

Discussie in 'Prematuur' gestart door MamavanMischa, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Ohw, geen probleem joh! Als ik een klas vol pubers aankan moeten 4 kleine jongens ook wel lukken toch? ;) Wanneer kom je?

2. MamavanMischa

MamavanMischa Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.164
    0
    0
    Ja dat lijkt me ook wel... Volgende week? :)

3. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Prima, gaan de jongens op mijn werkdagen gewoon met z'n viertjes naar de oppas. Zal ze vast niet erg vinden... ;):D

4. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    #464 Susan27, 28 okt 2010
    Laatst bewerkt: 28 okt 2010
    Werd even nieuwsgierig en ben gaan zoeken in je andere berichten.:)

Maar gefeliciteerd lekker genieten zou ik zeggen.

5. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Hoelang sliepen jullie kindjes met 3maand tussen de middag?
    Mylan slaapt tot +/- 9uur en om 11-11:30 weer naar bed.
    Als hij dan een uur slaapt is het veel soms 1,5 uur maar nooit langer.
    De rest van de dag wil hij dan niet weer slapen tot 19uur.
    Is dat niet te weinig??

6. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Zit hier weer lekker tegen mezelf te praten heb ik wel door.

EEECCCHHHOOO waar zijn jullie????

7. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    :D

Ik kan het niet helemaal vergelijken, want toen onze jongens 3 maanden waren, waren ze eigenlijk net à terme... (snap je me?)
    Toch denk ik niet dat Mylan te weinig slaapt hoor. Sommige kindjes hebben nou eenmaal minder slaap nodig dan andere. Probeer gewoon goed op zijn signalen te letten en als hij aangeeft dat hij moe is leg je 'em even in z'n bedje. Ook op momenten dat het misschien niet echt 'slaapjestijd' is. Zou me niet teveel zorgen maken hoor!!

8. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    doe ik idd. wel.
    Vandaag echt alleen maar huilen.
    Zo na de fles maar een flink stuk wandelen misschien helpt dat.
    Hoop dat hij dan ook nog even in slaap valt.'

9. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Misschien heeft hij een sprongetje? Huilerig zijn en een ander slaapritme horen daar vaak bij.

10. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ suus

Hmm geen idee.
    Wessel heeft heel veel geslapen in het begin.
    Nu slaapt hij redelijk haha.
    Maar Britt had heel weinig slaap nodig.
    Ieder kindje is heel anders.
    Britt sliep met 11 maanden smiddags al niet meer.
    Word je ook niet happy van hoor haha.
    Maar kan ook wat Jipper zegt een sprongetje zijn en kunnen ze ook onrustig van worden en weinig slapen.
    Of tandjes!

11. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Tandjes met 3 maand al??
    Denk dan eerder een sprongetje.

Wil ook alleen maar op schoot en bij je liggen en oh wee als ik uit het zicht verdwijn.
    Brullen is het dan, nu al eenkennig kan dat?

12. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Voor eenkennigheid lijkt het me nog wat vroeg. Heb je 'Oei, ik groei'? Zou ik lekker even in gaan neuzen, wedden dat je gerustgesteld wordt? Het klinkt echt als een sprongetje.

13. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Nee die heb ik niet.
    Maar ga straks toch even na de stad wandelen, kan ik wel even kijken.
    Bedankt voor de reactie

Ga nu flesje doen en lekker wandelen.

14. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    mijn jongste (nu ruim 7 weken) slaapt ook relatief weinig overdag... Erg vermoeiend ;) Is niet anders..

Over koffiekopjes op kleur: ik heb theemokken (lime-groen) en koffiemokken (oranje en geel) en kan het niet uitstaan als iemand theemokken voor de koffie gebruikt ;) Ook foto's op maand en dan per dag een naam gegeven en genummerd (dus bijv 5 sept (1), 5 sept (2) etc) Verder ben ik trouwens een sloddervos ;)

Oh en ik ben zo trots op Thomas de laatste tijd!! In de afgelopen weken heeft hij in sneltreinvaart (voor zijn doen dan ;)) nieuwe dingen geleerd! Fietsen op een driewieler, alleen de trap af, een heleboel klanken en woordjes gaan beter en sinds vandaag: steppen! We oefenen nu ook soms zonder luier, dat is nog minder sucesvol ;) maar dat hij het wil proberen vind ik al heel wat!

15. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    moet je wel de gecorrigeerde leeftijd aanhouden met die sprongetjes... Komt niet altijd helemaal overeen, maar op een gegeven moment herken je sprongetjes-gedrag bij je eigen kind. Bij mn jongste zie ik het nu ook nog niet...

16. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    dan zou hij nu 9 wkn zijn,zou wel kunnen dus

17. Pippie1976

Pippie1976 Bekend lid

8 nov 2008
    798
    0
    0
    Zuid-Holland
    #477 Pippie1976, 28 okt 2010
    Laatst bewerkt: 28 okt 2010
    Dag meiden, beetje weinig energie de laatste tijd (zieke man paar dagen, dus alle zorg voor de kindjes en voor hem kwam op mij neer + jengelende kindjes door (ik denk) doorkomende kiezen), dus sta tijdelijk even in de meeleesmodus. Wil jullie wel even komen vertellen dat Linde komende dinsdag geopereerd wordt aan de open ductus (ze belden gisteren). Heel snel al dus :$. Ze wordt maandagochtend opgenomen in het LUMC, dinsdag is dan de operatie en als het goed is mag ze woensdag weer mee naar huis. Ben eigenlijk wel blij dat het nu al is, en dat ik het niet al te lang vantevoren weet. Kan ik me er ook niet te druk om maken. Vind het spannend, maar heb er wel een goed gevoel bij. Ik kan gewoon de hele tijd bij haar blijven (alleen tijdens de operatie zelf niet) en dus ook blijven slapen (op een stretchertje naast haar bed, joepie ;)).

Zwaai naar iedereen! En hopelijk tot snel (heb nog steeds het goede voornemen om mee te schrijven...:)).

18. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Wat snel!! Maar ook wel fijn. En zeker dat ze waarschijnlijk de volgende dag alweer mee naar huis mag. Dat zou fantastisch zijn!! Nou meid, hou dat goede gevoel vast en kom hier lekker je onzekerheden (die er vast ook zijn) spuien, daar zijn we voor!! *knuffel*

19. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Zo Margit, dat is zeker snel gegaan ineens :$ Fijn ook ja, maar wel spannend zeg. En wat hoeft ze maar kort te blijven dan. Super dat je bij haar mag slapen, dat is wel goed geregeld dan zeg. Dikke knuffel voor jou en je kleine meisje :)

20. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Bedankt meiden!
    zat te twijfelen of ik het hier al zou neerzetten, omdat het nog ontzettend pril is,
    maar ik heb dus in het `Bezig voor een tweede kindje` aangekondigd dat ik (nu 4weken 0 dagen) zwanger ben!:) en ik heb het bijna nog niemand vertelt dus wil ook niet dat iemand die ik ken het hier leest.

@Margit, fijn dat Linde zo gauw geholpen mag worden! en dat je erbij mag blijven.beterschap met je man!

@suzan, denk dat het wel te weinig is, maar ik heb geen verstand van de sprongetjes, Ons kleintje was met 3 maanden eigenlijk ook nul en heeft bijna niet gehuild en wel veel geslapen. Toen hij thuiskwam vond hij het eerst wel moeilijk om in een wiegenmandje te slapen, deze meteen vervangen door een ledikant met spijlen (kon niet goed om zich heen kijken zoals hij in het ziekenhuiswiegje wel kon) ook een tijdje de lamp op de gang aangehouden en dat hielp.
    matrozenbedje gaf veel rust, ken je dat?

Deel Deze Pagina