Prematuurmama's deel II

Discussie in 'Prematuur' gestart door MamavanMischa, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanMischa

MamavanMischa Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.164
    0
    0
    En gelijk heeft ze, hahaha!
    Ik denk dat wit haar ook beter zal staan. ;)

2. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

@moon schattig hoor, die Britt!
    jammer dat ik de fotos niet kan zien (geen hyves)

3. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    het zullen de hormonen nog wel zijn dames, maar lieve reacties allemaal op mijn trotse berichtje ;)

oh leuk pietenpakje; misschien wel een goed idee! Sminck zal die van mij ook wel niet willen ;)

en roze champagne voor je verjaardag, leuk en lekker!

4. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ ok

Zal ze je morgen wel even in pb sturen ;)

@ piet

Vanavond moest het pakje aan.
    En zei M wat ben je een mooie zwarte piet.
    Nee papa ik ben een blonde witte piet :D

@ mvm

Geniet van je oude jaar ;)

5. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Hee meiden,

Zoey heeft zondag haar eerste feestje: een halloweenparty. Te grappig natuurlijk. De meiden van de zwangerschapsyoga komen eens in de zoveel tijd nog met de kindjes bij elkaar en één van de meiden had dit idee. Iemand tips wat ik haar aan kan doen? Vind het zo lastig.:(

6. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Hey meiden, hier zit de eerste dag van hetw eekend er alweer op. Het was heerlijk vandaag, eindelijk niet meer zo warm. (30 gradne vandaag...) We zijn naar het filmfestival geweest in the cultural village en het was erg leuk. De meiden hebben mooie schmink gekregen en een ketting gemaakt, dus die waren helemaal gelukkig. Verder in een supermooi openluchttheater een soort Cirque de soleil gezien en het begin van een nieuwe Disneyfilm.

Morgen hebben we een Halloweenfeest, dus dat gaat vast ook weer leuk worden.
    Het is hier bijna Eid, dan hebben we vakantie en gaan we lekker een weekje naar Dubai. Lekker shoppennnnnn :D

Ons Kleintje, het is nog pril, maar mag ik je al super feliciteren? Wat geweldig joh!

Kus Elea

7. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Heb even je foto's op hyves bekeken Moon en wat een schatjes heb je zeg! Staat haar mooi hoor die jurk, idd een echt prinsesje :)

8. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ elea

Thnx..dat jurkje is al 20 jaar oud hihi.

@ banjabes

Ah cool!
    Fee maken of prinsesje?

9. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

MvM: gefeliciteerd en welkom bij de dertigersclub! :D Ik ben in april 30 geworden, vreselijk! Inmiddels wel aan gewend, maar nog niet altijd leuk hoor... Het klinkt gewoon zo oud... ;) :D

Banjabes: Als pompoen, maar ik denk niet dat je dat nog voor elkaar krijgt?

10. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Hihi, uk als pompoen...die is wel heel erg origineel:D!

Ga zo even neuzen in het winkelcentrum. Vertel nog wel wat het geworden is!

Fijne dag allemaal!

11. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    @MvM: gefeliciteerd met je verjaardag! Heeft de champagne je goed gesmaakt? Mmmm.

@Moon: hihih, die Britt, ze heeft wel humor hoor.

@Halloweenfeestjes: leeeuk, hebben we hier niet echt.

Ben het huis aan het uitmesten. JEeeeeemig, wat kan een mens een hoop zooi verzamelen in 5 jaar zeg. Verschrikkelijk. De helft gaat de container in, een groot deel naar de kringloop, paar dingen op marktplaats en ietsepietsie verhuist gewoon weer mee. We hebben nu nog een klein maandje de tijd om alles te verhuizen. Alles moet eerst in de opslag, omdat we pas een maand later de sleutel van ons nieuwe huis krijgen. Pfff, wel een gedoe hoor. Ben blij als dat allemaal weer achter de rug is!

12. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Ruimt wel lekker op he Fabsie :D Wij hebben hier ook echt enorm geruimd voor we hiernaartoe kwamen en een container vol met spullen weggedaan :$ En het erge is; we missen er echt bijna niets van :) Maar denk dat we als we hier weer weggaan, weer opnieuw moeten ruimen, want jeemig wat verzamel je weer snel vanalles zeg...

Hier vandaag Halloween gevierd. De kinderen vonden het geweldig. Morgen mogen ze Trick-or-Treat'en in de straten hier. Ik houd Eline zelfs thuis van de Nederlandse school (gaat ze 1 x per week in de middag heen). Hihi en ben zelf leerkracht daar :) erg he. Maar manlief vond het zo zielig dat ze dat moest missen, dat hij voorstelde om haar te laten kiezen en tsja die keuze was natuurlijk snel gemaakt :D Ach, ze is 4, het zal met haar opleiding nog wel goed komen :p

Liefs Elea

13. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Goedemorgen,

Het is het met het uur verschil en jullie kindjes gegaan??
    Hier was Mylan op nieuwe tijd gewoon om half 6 wakker tijd voor een flesje maar wilde daarna echt niet meer slapen.
    Uiteindelijk (heel fout) bij ons in bed geslapen tot half 10 nieuwe tijd.

Straks eindelijk de schilderijtjes ophangen op zijn kamertje en vanmiddag het bos in.Leuke herfst foto's maken.

14. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Hier viel het gelukkig mee, ze werden eigenlijk op dezelfde tijd wakker als anders. Normaal tussen half 8 en 8 en nu weer. Alleen waren ze wel veel eerder aan hun eten toe en lagen ze er net dus ook al eerder in.

Ze waren gisteren ook wel heel erg moe toen ze naar bed gingen, dus eigenlijk hebben ze gewoon een uurtje uitgeslapen. Geeft helemaal niets :) hoop dat ze snel aan de nieuwe tijden wennen.

Leuk hoor, echt halloween vieren. Moeten ze daar altijd ook op zondag naar school? Gaan ze dan 7 dagen? of is die zondag alleen extra om Nederlands te leren?

15. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

@suzan (in bed laten slapen) doen wij ook wel eens hoor! vooral bij het middagslaapje, dan slaap ik toch momenteel zelf ook.
    50% van de wereldbevolking slaapt met zijn kind in bed.

vanochtend ging het hier best goed. Ons Kleintje was om 6.00 nieuwe tijd wakker, oude tijd 7,00 dus best goed. ook geen gilletjes/huiltjes vannacht gehoord.

lekker zeg het bos in. geniet ervan!

16. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    We zijn helaas het bos niet in geweest.
    Regent hier de hele middag al.
    Mylan is dus wel lekker van slag.
    Heeft nu ook al de fles ipv. 6uur. en straks lekker naar bed.
    Hopen dat hij om 22 uur nieuwe tijd komt voor de laatste fles.
    Anders zien we wel of hij eerder komt.

17. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Ze hebben hier op zondag school omdat dat de 1e dag van de werkweek is hier! Het weekend is namelijk op vrijdag en zaterdag ;) Ben er nog steeds niet echt aan gewend, haha :D

Hier geen zomer- of wintertijd, dus ook geen kindjes die van slag waren. Hooguit hyper van de suiker van al die Halloweensnoepjes :p Het is nu alleen al 2 uur later i.p.v. 1 uur later. Wel onhandig voor het skypen 's ochtends ;)

Liefs Elea

18. MamavanMischa

MamavanMischa Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.164
    0
    0
    Hai meiden,

Dankjulliewel voor de felicitaties! En ja, de champagne was heerlijk. ;)

Susan, heerlijk toch dat hij lekker bij jullie heeft gelegen?! Ik wou dan Mischa dat eens wilde... Die begint meteen te ravotten en klimmen. Tegenwoordig neem ik Levi wel eens voor de gezelligheid mee naar bed, even samen een tukkie doen, heerlijk! Die wil tenminste nog bij me slapen. :)

@ wintertijd, door mijn verjaardag gisteren zijn ze heel laat naar bed gegaan. Het was zo gezellig met alle opa's en oma's en ooms en tantes... Dus ze hebben zelfs een uur langer dan normaal geslapen. Vanavond wilde ik ze toch niet te vroeg er in hebben, maar op een bepaald moment konden ze gewoon niet meer en zijn ze er lekker in gegaan. We zien het morgen wel. Hier ook eerder honger, maar daar hebben we met een bisquitje wat aan gedaan. Levi at vaak al tussen half 5 en 5 uur een potje (en daarna nog gewoon met ons mee) en dat was dus vandaag half 4 en dat leek me geen goed idee. :)

Elea, wat grappig dat daar zo Haloween gevierd wordt, dat had ik niet gedacht! Wel leuk voor de kids. Al heb ik er zelf niet zo veel mee... Maar zal er wel aan moeten gaan geloven straks denk ik, het wordt steeds "gewoner" hier. Tegen de tijd dat de jongens oud gebnoeg zijn zal ik wel moeten. En ach, het verkleden vind ik er wel weer heel erg leuk aan. Het is denk een beetje een kwestie van wat de boer niet kent... :D

Ik ga eens lekker op de bank met een boekje, zou ik vaker moeten doen.

Groetjes allemaal!

19. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Hier niet echt heel veel last gehad door het verzetten van de klok. Ze heeft ons zelfs een uurtje langer dan normaal laten slapen, maar omdat de klok een uur terug was gezet, werden we op het 'normale' tijdstip wakker. Ze heeft ook niet gemopperd op de oude etenstijden, ze was vanavond alleen wel erg moe, omdat ze dus eigenlijk een uurtje later naar bed ging.

Heb vandaag een geboortetaart gemaakt en ben er best wel een beetje trots op, dus kom 'm even spammen. 't Moet een ouderwetse kinderwagen voorstellen. Op 't donkerroze gedeelte moet alleen nog een naam en geboortedatum, maar de beep is er nog niet, dus nu ligt ie gewoon zo in de diepvries.

Bekijk bijlage 104888

20. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    hi dames,

ff ego hoor:
    hier een enerverend weekend achter de rug...
    we gingen za ochtend naar mn ouders. We verschoonden Elin, maar wilden haar toch ff tempen omdat ze warm aanvoelde; bleek ze 38.5 koorts te hebben. Nu schijnt dat heel zeldzaam te zijn bij beebjes onder de 3 maanden.. Dus naar HAP, verwees ons door naar KA. Duurde allemaal eindeloos en was voor Elin allemal erg vervelend, want die SEH was echt een ongeorganiseerd zooitje!!! Bloed afgenomen (een kwartier lang duurde dit!!! Krijzen echt en zat zelf ook te janken), plas opgevangen met plaszakje; door het krijzen had ze veel gezweten en plaste ze alleen steeds niet, dus ze wilden al bijna een catheter gebruiken! Uiteindelijk niks gevonden, dus naar huis gestuurd met de diagnose: 'waarschijnlijk iets viraals' Dat hadden we natuurlijk zelf ook al bedacht met Thomas die net keelontsteking had gehad!
    We zijn nog wel bij mn ouders gebleven, want die hadden we dus de hele dag niet gezien. Elin heeft toen een paar uur geslapen, maar daarna nog steeds koorts, 39,3. Eenmaal thuis had ze in de avond en de nacht 38.8 en 37.8 en vandaag overdag 37.5 en 36.7. Uiteindelijk is ze er dus zelf uitgekomen (want babyparacetamol mag pas vanaf 3 mnd), maar het was wel echt stressen...
    Vandaag zelf last van enorme hoofdpijn; of migraine of een verrekte spier in mijn nek/hoofd (bij achteruit rijden in de auto) dus ook plat een groot deel van de dag.....
    Ben een beetje op nu ;)

Deel Deze Pagina