hier heb ik een paar schoencadeaus gekocht: een sambabal en een klein muziekdoosje en een paardje van marsepein. En dat vind ik genoeg eigenlijk. Zoveel begrijpt ze er dan ook nog niet van.
@ susan: die trein koste niet zo veel hoor (7,99 van de ikea) net die uitzending van klokhuis ff gekeken... alles kwam natuurlijk 'gewoon' goed. Dat voedt de beeldvorming alleen maar dat bij alle vroeggeboren kindjes alles lichamelijk en qua ontwikkeling helemaal goed komt.
Uploaden duurt hier super lang is ons internet net te langzaam voor volgens mij. Morgen als het rustig is op internet maar even kijken. Ikea trein heb ik zien liggen idd. Wilde ik ook kopen voor Mylan maar vond Chris nog te vroeg. Maar als hij 2 is denk ik.
Je moet vooral even op je tanden bijten bij het allerlaatste stukje van klokhuis... viel er midden in hoor, dus heb verder niet alles nog gezien. Maar wat je zegt Mary... klopt hoor. M'n broertje woont trouwens in Spanje en in het hoogseizoen op Mallorca. Hij blijft nu tot het seizoen weer begint, dus tot februari. Het was zeker heel speciaal en emotioneel om hem weer te zien en om hem kennis te laten maken met mijn dochter.
Laatste stukje is een beetje te idd. Maar de rest is wel goed. En natuurlijk komt alles goed met de meisjes. Geeft niet echt een super beeld maar het is voor kinderen natuurlijk. Als je dit in een bovenbouw zal laten zien hebben ze er wel een goed beeld van denk ik.
@ klokhuis Zal morgen is kijken. @ fabsie En hoe vind hij haar? @ banja Ze is pas sinds de zomer zindelijk.. want ze heeft altijd last van harde ontlasting. Was ze bijna zindelijk ging het weer heel slecht en wilde ze niet meer op de wc. @ schoenkado Hadden zondag buis met LP poppetjes voor beide gedaan. Van M mogen ze elke zaterdag avond zetten. Deze krijgt B er van kaarten om te leren van de hema.. en wessel weet ik niet. Zag wel bij de kruidvat in het blaadje leuke dingen voor onder de kerstboom.. spel met een bijtjes en beertje en soort electro.
heb het klokhuis gezien, ik vond het wel knap hoe die moeder Delores te woord stond, èn wanneer mogen ze naar huis` gatver, ik was in huilen uitgebarsten. maar opzich wel goed dat het onder de aandacht wordt gebracht dat het bestaat. Al hadden er er wel bij kunnen zeggen dat het ook wel eens voorkomt een kindje niet onbeschadigd uit de strijd komt, en hoe dat dan gaat. ik weet wel dat een buurjongentje van me te vroeg geboren was, en die was best wel een vreemde eend in de bijt. Zijn zusje kwam altijd voor hem op als hij werd geplaagd, ze riep dan: ja hij kan er niets aan doen want hij is te vroeg geboren. Dat was voor ons heel vaag en snapten dat niet. Nu ik weet hoe dat komt vind ik dat best wel sneu, het zal wel heel moeilijk zijn geweest voor dat gezin.
Jeetje wat een rust hier. In 10 uur niks gepost.... Leven we allemaal nog wel? Iedereen druk druk druk
Hai Suus.. Ik ben er wel. Was druk vandaag.. vanmiddag even gewinkeld. Wat sint kadootjes gehaald.. Britt was lekker naar psz dan gaat alles een stuk makkelijker Wie van jullie heeft een spiegelreflex camera? Zo ja welke?
Hai, Inderdaad drukdrukdruk! Kijk maar eens: Kleine Kanjers! En vandaag was de enige dag deze week dat ik de jongens allebei thuis heb, dus heb geprobeerd de laptop uit te laten en ben lekker met ze aan de wandel geweest. Morgen ga ik met een vriendin naar Flavoriteslive, ga ik nog iemand van jullie tegenkomen? Nu moet er HOOOOGnodig opgeruimd worden hier en op ons bed zit (tanden)poep van Levi.......... Dus die ga ik eerst verschonen. Doei! Oja, Moon ik heb er geen een maar als ik er een zou kopen werd het een Nikon. Is ie stukgegaan? Of gewoon aan vervanging toe?
@ mvm Cool hoor! Ben benieuwd naar hoe het er uit ziet als het af is. Vervanging, maar zie zo veel en wil alles wel hebben
@ mvm: he ja, tandjespoep @ moon: oh ja alle sint en verjaardagsinkopen moeten hier ook nog.. AAhhhh!!!, weet niet wanneer ik dat allemaal ga doen!! Gisteravond 2de cursusavond gegeven dus schiet elkker op. Het geld voor de cursus al binnen, dus das fijn deze maanden Ben nog steeds wel erg gestressd en gespannen af en toe, dus echt heel veel beter gaat het nog niet. de dagen dat Thomas naar kdv is en de weekenden als mn man er is gaan beter. Vandaag is Elin meegeweest naar KDV omdat de fotograaf kwam en ze ook op de foto mocht. Ze gaat immers over 3 weken daar ook heen!! Groepsfoto gemaakt en daarna de kids los (Elin over mn schouder want hield nog niet genoeg dr koppie zelf recht ) en de kids samen! ben benieuwd!
Moon: ik heb de Sony a330 Ben er erg tevreden over. Vooral over de beeldstabilisatie in de body scheelt een hoop gedoe met nieuwe lensen kopen Dames zie mijn onderschrift!!!! Ben zo trots op onze "kleine" man Ook bijna niet gehuild met de prikjes zo stoere vent. Ligt nu lekker te slapen was toch wel moe van de prikjes. Om half 2 lekker een weekend naar Landal met zijn schoonfam.
Hoi meiden, hier erg druk op t moment, ik ben snel moe dus `s avonds ga ik niet zo snel meer achter de computer. Ik zal ook eens kijken bij `Bezig voor een tweede kindje` Leuk Mary dat ze op het KDV een fotograaf hebben, zoiets lijkt mij ook erg leuk voor later.