Prematuurmama's deel II

Discussie in 'Prematuur' gestart door MamavanMischa, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    @ Ok lekker rustig aan meid, wij lopen niet weg! ;)
    Leuk he dat ze dat regelen op het kdv! Net een soort schoolfotograaf. Was wel een chagerijn ;) Hij zat te zeuren dat Elin zelf haar hoofdje nog niet zo goed en lang kon rechthouden, waardoor ze niet goed op de foto kwam en anders zag je mijn hand/arm.. Nou ja, boeiend! Als ze er maar samen op staan toch?!

2. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

:D nou ja zeg!

3. MamavanMischa

MamavanMischa Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.164
    0
    0
    @ fotograaf, hahaha! Doet me denken aan mijn tandarts, die met zijn handen in zijn schoot ging zitten wachten tot Mischa uit zichzelf zijn mond open zou doen... ;)

4. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ mary

Wat een oempaloempa.

@ suus

Ben er nog steeds niet over uit haha.
    Zal nog wel even duren denk ik.
    Die van jou ziet er goed uit.
    Ben veelste moeilijk.
    Eigenlijk wil ik niet van m'n merk afwijken (canon ) heb ik nu namelijk wel gedaan een fuij en dat is echt een onding.

5. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Haai meisjes,

Mijn Eid-vakantie zit er weer op. We zijn net terug uit Dubai. het was heerlijk, veel zon, zee en strand, maar helaas ook mijn portefeuille verloren :x Minder, want daar zat ook mijn id-kaart en al mijn bankpasjes, plus ruim 400 euri's in :( Dus moet alles opnieuw aanvragen en da's niet gemakkelijk vanuit hier...

Even wat foto'tjes om met jullie te delen... (had gelukkig mijn camera nog wel ;)).

Mijn middelste in Abaya...

6. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Mijn oudste in danskleding... ( trots dat ze is :D)

7. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    En Lyvia'tje heeft lol in haar Eva-kostuum :p

8. adi

adi Niet meer actief

Wow, Elea, geweldige foto's!!!

9. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Leuke foto's Elea! Beetje heel erg jammer van je portomonnee!

10. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Oh wat een heerlijke foto's. Hmmmm, krijg gelijk het vakantiegevoel;)!! Wel balen van portomonnee...bah!

Nou, dat is ook toevallig. Hadden we het laatst over zindelijk worden en gebeurt er ineens dit:
    Donderdagochtend staat Zoey nog even een boekje te lezen voordat opa haar op komt halen. Ik kom erbij zitten en ze slaat 3 keer op haar billetjes en zegt: 'Poepen'. Als ze gepoept heeft doe ik dat altijd, zoals ik laatst al schreef, dus ik dacht: Joehoe ze heeft aangegeven dat ze heeft gepoept. Toen ik keek zag ik alleen helemaal niets.

Maar nog geen tel later tikt ze weer 3 keer op d'r bibs en weer:'Poepen'. Ineens drong het tot me door: ze moest juist. Dus wij samen rennen naar de wc. Jammer genoeg net te laat zeg! Jeetje, het wordt echt tijd voor dat potje. Hihi, straks even naar de prenatal;)!

11. MamavanMischa

4 mrt 2009
    1.164
    0
    0
    Elea, wat een leuke foto's! :) De eerste foto is er eentje om in een lijstje te doen!!

Moon, fuji een onding? Dat is juist al jaren mijn merk, hahaha! Zo zie je maar weer. Het verschilt soms net per model en het is maar net wat je gewend bent. Ik heb wel altijd compackcamera's van fuji gehad, geen spiegelreflex. En zoals ik al zei zou ik dan een nikon nemen... Heb ooit eens een onderzoekje gedaan en nikon werd door de kenners aangegeven als de beste qua prijs-kwaliteit.

12. Ons Kleintje

Leuk zeg!!

@elea shit van je portemonnee zeg... moet je dan alles via nederland regelen?
    Mooie fotos van je meiden!

13. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Whaaaaa Dat geloof je niet! Ze hebben mijn portefeuille gevonden :$ Hopelijk met alles er nog in ;). Mijn dochter van 2 had ermee gespeeld denk ik en uit mijn tas gehaald en in een laatje van de tafel in het hotel gepropt :x Maar ze hebben hem met de grote schoonmaak dus gevonden!!! Ben zooooo blij. Nu nog even regelen dat hij hier komt. Hoeveel geluk kan een mens hebben :D Ikke is blijhij :D:D:D

Elea

14. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    oef, dat scheelt weer elea!

Ohhh, wat schattig Banjabes dat ze dat dan na doet! En handig!!

15. Ons Kleintje

ben blij voor jou Elea!!:)

16. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    @elea: leuke foto's! En mazzel met die portemonne joh!!!

17. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    wauw Elea, wat een mazzel! Gelukkig maar!

18. MamavanMischa

4 mrt 2009
    1.164
    0
    0
    Hihi, heeft iedereen het zo druk als wij? :D Het is stil hier! Wij hebben een ziek mannetje, Mischa heeft een flink griepje te pakken denk ik. Heb wel wat zitten rommelen op het forum, maar allemaal korte suffe stukjes. En in dit topic gebeurt helemaal niks! Behalve dat Elea's portomonee gevonden is, hahaha! Heb je m inmiddels? Zat alles er nog in?? Oja, en Banjabes' dochter die te laat bij het potje was doordat mama haar niet begreep. :p
    Wij hebben inmiddels ook een potje staan en Mischa zit er liefst de hele dag op... Omdat me dat wat overdreven lijkt heb ik m maar even weggeborgen. Naja, nu hangt hij alleen maar zielig op de bank en wordt er niet meer met het potje gespeeld. Hopelijk is hij morgen weer wat beter... Ik merk dat ik helemaal de kriebels krijg als hij een beetje koorts heeft..... :( En ik weet niet of het de vallende blaadjes zijn of de tijd van het jaar (de prikkelende kou, toen ik van beide jongens beviel vroor het) maar ik heb dit weekend al twee keer een jankbui gehad (is echt NIKS voor mij...) en twee keer bijna. En eentje van die bijna was omdat Dora's oma zei dat ze de chocoladeboom van vroeger zo miste................. HELP! Wat is dit?! Tot overmaat van ramp snotterde Mischa ook nog eens precies op mijn tepel (had mijn pyama nog aan) en ik had dus precies daar een natte plek....... En opnieuw lekken was vorig jaar de reden waarom ik een zwangerschapstest had gehaald en zwanger bleek van Levi............... Pfff adem in, adem uit........

19. adi

adi Niet meer actief

MvM, oooeeehhhh... lees ik daar bepaalde suggesties???? :)
    SPANNENNDDD, ga je nu ook testen? ;)

Het is hier inderdaad erg rustig. Ik heb je op de prematurenforum een vraag gesteld (een idee), misschien wil je even kijken?

Hier eigenlijk niks spannends. we hebben vrijdag de sleutels van ons huis gekregen, zaterdag de hele dag wezen shoppen voor van alles en € 1.000 lichter thuis gekomen ;). Vanavond heerlijk met de kindjes gespeeld, ze waren zo verrassend lief! :)

Oh, ik heb ook een topic geopend met vraagjes over dreumessen en verlegenheid. Willen jullie even kijken of het herkenbaar klinkt? Ik word weer bang dat het met hechting te maken heeft :(

En ten slotte ben ik vanmiddag behoorlijk boos geworden over de reacties op topic van Farrytail in BV-gedeelte.. ggrrr

Dat was het zo'n beetje :)

20. MamavanMischa

4 mrt 2009
    1.164
    0
    0
    Hahaha, nou ik weet niet of ik ga testen... Heb ik eigenlijk geen serieuze aanleiding voor... Eerlijk gezegd krijg ik er wel een beetje de zenuwen van. Het zal wel weer niet (ik heb toch nota bene een mirena?!), ik heb het gewoon tussen mijn oren zitten doordat het al een keer gebeurd is! Kom ik hier ooit nog vanaf?! :D

Niks spannends gebeurd zegt ze! :D Wat gaaf zeg, lekker meubels shoppen! Wij krijgen woensdag weer een kijker. Maar we durven niet meer te hopen... We zien wel.

Ik ga even naar je andere topic kijken en naar het bv-topic zoeken...

Je post op het forum heb ik ook gelezen, zal ik nog even op reageren.

Groetjes!

Deel Deze Pagina