Prematuurmama's deel II

Discussie in 'Prematuur' gestart door MamavanMischa, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. adi

adi Niet meer actief

Wij hebben echt heel laag geboden, ik weet niet of de aannemer de bod serieus neemt. Maar dan komen ze maar met een tegenbod.
    Ze hebben nog 7 nieuwe huizen die al 2 jaar leeg en opgeleverd staan. Wij hebben nu een laag bedrag geboden en gezegd dat we het huis zo casco willen hebben, we werken alles zelf af.
    Dan zijn ze van 1 huis af tenminste en ze hoeven er helemaal niks meer aan te doen.

Ik hoop dat ze serieus in gaan. We hebben nog een bestaand huis achter de hand als dit niet lukt, maar ik trek het niet meer van de spanning :)

ps: zit ook gewoon op mijn werk hahaha

2. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Spannend Adi! En je hebt gelijk hhor, met de markt nu gewoon lekker laag gaan zitten. Al willen ze met nieuwbouwhuizen nog wel eens moeilijk doen, maar ze zullen ze toch ook wel kwijt willen he ;) Is het een groot huis?

Ik heb 3 kinderen van 3 verschillende leeftijden en dan vind ik het vaak al een hele onderneming om op pad te zijn. Ik doe wel veel met ze, naar het zwembad, de speeltuin, de dierentuin, enz. maar soms ben ik echt versleten als ik terugkom :p

MvM, haha die Mischa :D :D Lekker he die pastaprut :p

Nieuwe kleren: ik heb een hoop nieuw gekocht toen ik in NL was, maar pas nog niet overal in :) Goede motivatie om weer aan het sporten te gaan, haha :)

L yvia heeft vandaag een goede dag. Ik wilde haar filmen voor de arts en vandaag heeft ze dus al 2 keer goed en rustig gedronken ;) Zul je altijd zien he, haha!

3. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    :D Zul je inderdaad altijd zien. Maar wel een heel goed idee om het te filmen. Daar kan 'ie niets tegenin brengen natuurlijk! Aan de andere kant is het wel heel fijn dat er vandaag niets te filmen valt. Volhouden maar!!

4. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Lekker shoppen is altijd leuk, maar helemaal als je weer je oude gewicht terug hebt. Heerlijk, je voelt je dan inderdaad weer super sexy. Bij mij vlogen de kilo's er echt vanaf door de borstvoeding. Na een jaar was ik 9 kilo lichter dan voor mijn zwangerschap. Nu zitten daar wel weer 4 kilo bij hoor, want je komt weer snel aan als al die calorieën weer bij je eigen lichaam terrecht komen, ipv bij je kindje.

Maar wat jullie zeggen over de verandering van je lichaam is bij mij ook te merken. Borsten zijn gelukkig weer even groot, maar hangen wel ietsje meer. Benen zijn iets dunner nu, maar buik en rolletjes bij mijn heupen zijn echt wel iets groter geworden en ik had heel veel last van striemen op mijn buik, dus nu een slappe buik met streepjes.

Ach ja, het is wat je zegt Jipper. Je hebt het er allemaal voor over, want als je dan toch weer kijkt en ziet wat je ervoor terug hebt gekregen. Al merk ik toch dat ik er vooral naar mijn vriend toe iets onzeker over kan zijn. Hij is gelukkig heel lief en vindt me nog wel heel mooi....super ventje van me!

5. MamavanMischa

MamavanMischa Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.164
    0
    0
    Wordt altijd gezegd he, dat je snel afvalt door borstvoeding... Bij Mischa was ik in 5 maanden bijna op mijn oude gewicht, nog 2 van de 23 kilo moest ik. Levi heb ik helemaal geen borstvoeding gegeven en toen was ik na 7 mnd dus weer helemaal terug op mijn oude gewicht. Ik geloof er dus niet zo heel erg in dat het door de borstvoeding komt... Maar kan natuurlijk van persoon tot persoon verschillen.

Elea, wat fijn zeg! Misschien is het wel helemaal niet meer nodig om het te filmen omdat ze geen last meer heeft, ik hoop het voor jullie!

Adi, spannend, ik duim mee!

@ multitasken, o heet dat zó... Ik dacht dat ik gewoon steeds vergat wat ik aan het doen was... ;)

6. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

@mulitasken, ik doe ook even mee;)

ik heb een dikkere buik en bredere heupen gekregen, rest is hetzelfde gebleven. Borstvoeding heb ik 5 maanden gegeven, maar t heeft bij mij niet voldoende kilo`s verbrand.:) Misschien heb ik door de stress wel kilo`s vastgehouden.

@jipper, bij onze ah heb je van die leuke autootjes-winkelwagens, daar kunnen 2 kinderen in. Hebben ze die ook bij jouw appie? zou wel makkelijk zijn. Ik zou anders gewoon een wandel-riempje aanschaffen, en beiden aan de lijn doen. anders wordt het allemaal wel heel moeilijk dat winkelen of wandelen met 2 of zelfde DRIE kinderen;) die graag zelf willen lopen.

@adi spannend zeg! hopelijk gaan ze in op het bod.:)

7. MamavanMischa

4 mrt 2009
    1.164
    0
    0
    @ wandelriempje, daar zat ik ook al aan te denken, is dat niks?

Wat onwijs handig trouwens zulke karretjes, heb ik nog nooit gezien! Ik wou dat ze die hier hadden, dan zou ik straks als Levi iets groter is met twee jongens op de fiets boodschappen kunnen doen...

8. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Het is gelukt met de draagdoek!
    Bekijk bijlage 100213

Heb eindelijk vandaag mijn armbandje ontvangen.
    Zie mijn profiel voor foto
    Ben zo blij dacht echt dat ik opgelicht was.

Vanmorgen voor het eerst gezwommen met Mylan en en iemand van de zwgym en haar zoontje.
    Was erg leuk, zijn zelfs koppie onder geweest.
    Dacht dat hij wel kapot zou zijn na de tijd maar slaapt niks meer dan anders.
    Is wel wat huileriger en aanhankelijker dan normaal.
    Misschien iets teveel indrukken opgedaan.

Zal even bijlezen.

9. adi

adi Niet meer actief

even een update: Ze zijn gewoon met €20K gezakt met de prijs, en zitten nu €20K boven ons bod. Ze bieden nu de prijs die wij eigenlijk in ons hoofd hadden :D:D, maar nu ze zo makkelijk toegeven gaan wij verder onderhandelen..
    Ik ga voor een gratis dakkapel :D!

10. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Kan me voorstellen dat het lastig is om met 2 of zelfs 3 kids van dezelfde leeftijd iets te ondernemen.
    een riempje zou dan idd een oplossing kunnen zijn.

Figuur: Hier 3 a 4 kilo lichter dan voor de zwangerschap. Maar nog wel iets meer buik met heel veel strai. En slappere borsten maar wel dezelfde maat.
    Verder is mijn figuur gelijk gebleven. Maar was ook niet veel aangekomen en droeg echt naar voren.

11. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Thnx meiden voor de felicitaties.

@ suus

Waarom heb je het rechte stuk onder de schuinen?

Ik lees alles wel mee hoor maar ben niet lekker.
    Vanmorgen naar de dokter geweest.. kan niet eens meer praten.
    Komt bijna geen geluid en heel benauwd.
    Heb bijholte ontsteking en AB gehad.
    Dus hopelijk knap ik snel weer op.

12. MamavanMischa

4 mrt 2009
    1.164
    0
    0
    Susan, goed dat het gelukt is! Zo te zien ligt/hangt hij heerlijk! :)

En wat leuk, babyzwemmen! Dat stelt hier niet zo veel voor, het zwembad is dan gereserveerd voor babies en peuters verder niet. Dat leek me niet zo leuk en bovendien durfde ik niet zo goed met mijn dikke buik, bang dat ik uit zou glijden. Was namelijk met de gladheid buiten al een keer gebeurd, zo op mijn kont, au! :D En helemaal in het begin toen Mischa nog heel klein was (en ik nog niet weer zwanger) vond ik hem te klein en prikkelgevoelig en durfde ik het voor hem niet aan.

Adi, wat goed! Succes met onderhandelen! :)

13. MamavanMischa

4 mrt 2009
    1.164
    0
    0
    He bah Moon, beterschap!
    Als je niet kunt praten valt meekletsen ook niet mee. ;) :p

14. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Moon: kreeg deze link van MvM.
    Hij zit op/in het rechte stuk.
    Wel jammer van de groene ster op de doek die zie je nu niet meer.

MvM: wij hebben liedjes gezongen en dan bewegingen erbij.
    Op een plankje gedreven op de buik en de rug en op een grote mat er en dan vanaf "springen"
    VOnd het wel leuk. Het is een klein zwembad van ong. 15 meter ofzo en 140 diep.

15. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ mvm

Het is echt zo irri.
    Gelukkig zijn ze heel lief steeds aan het spelen dus hoef weinig te zeggen ;)

@ suus

Hmmm miss ook is proberen bij Wes.

16. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Een aantal pag. terug staat het youtube linkje van MvM
    Heb het gevoel of het ook lichter draagt dan de foetus houding of voetjes erin.
    En hij zit heel stevig.

Succes

17. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ suus

Okay zal straks is opzoeken.
    Hij klimt er nu min of meer uit.
    En gaat dat deel dus naar beneden.
    Had hem vrijdag met z'n rug naar me toe en dat vond hij ook wel leuk.
    Weet alleen niet of ik hem goed geknoopt had en of het wel zo lekker zat.

18. MamavanMischa

4 mrt 2009
    1.164
    0
    0
    Oh Susan, dat klinkt leuk! Ik vind het zooo jammer dat hier nergens zoiets te doen is!

Moon, ja echt irritant, kan ik me voorstellen! Toen Levi een paar weekjes oud was hoorde ik een paar weken helemaal niks meer door een verkoudheid, stond ik 100x per dag naast zijn bedje om te kijken of hij huilde.... Ook echt ideaal! :D Gelukkig maar dat ze een beetje medelijden met je hebben, hahaha!

19. MamavanMischa

4 mrt 2009
    1.164
    0
    0
    Ik weet niet of deze hier al eens genoemd was?
    Dragen en Voeden • Forumoverzicht
    Kun je ook een hoop info vinden over doeken en manieren van knopen.

[edit:] Pffff, zie wel dat je voor de meeste onderdelen je aan moet melden. Beetje suf...

20. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Dragen en voeden ken ik idd.
    Leuk forum.

ga afsluiten mijn mannetje komt thuis.
    Even lekker samen bankhangen en dan eten.

Fijne avond, probeer vanavond eens niet te zpen tenzijn manlief gaat Xboxen.....

Deel Deze Pagina