heb de 10 en de 5 euro gebruikt, je moet dan wel voor 19 euro bestellen bloesje,spijkerbroek truitje,rompers en tshirts voor onder de bloes besteld Komt helaas pas 6 dec kan het niet in de zak
@ jipper Ik vind wel mee vallen hoor. Soms zie je het heel goed dat het prematuurtjes zijn. @ h&m Handig die codes maar heb nu al besteld haha. En zie nog wel dingen die ik wil maar denk dat M dan niet vrolijk word
http://www.zwangerschapspagina.nl/gratis-aanbiedingen/100487-nieuwe-kortingscode-h-and-m.html Moet je ook eerst even hier kijken
ik snap het niet.. ik heb dingen gekozen, toen naam adres enzo. wanneer kan ik de codes invoeren dan?
Als je op je winkelmandje klikt en dan zie je een wit vlak rechts en daar kun je de code invullen. H&M Shop Online even kijken hoor of dit wil
H&M Shop Online Deze heb ik en dan nog twee groene tshirt en groene rompers eronder en twee paarse ronpers EDIT: je ziet niks zie ik al. Groen geblokte blouse(pag 3) en baggy spijkerbroek(pag 1) van 9,95
tis gelukt! ik heb hele leuke dingen gehaald. iets voor mn man voor mezelf (positiekleding) en mijn zoontje, gewoon van alles 2 maten dan weet ik zeker dat het past Leuk!! ben benieuwd wanneer het binnenkomt!
Duurt altijd wel een beetje lang bij H&M... Ben vergeten te kijken en moet nu de jongens ophalen. Maar geeft niet, H&M is sowieso niet duur. Ons Kleintje, wat ook weer een snoepje!! Jipper, niet handig op de fiets met die gladheid...... Gelukkig woont onze gastouder 1 minuut lopen van ons huis, dus ik ga nu rennen. Doei!!
Even voor jullie een raadje-plaatje Mijn 3 dochters. Eén was er dysmatuur, 1 prematuur en 1 precies met 40 weken... Wie is wie en waarom denk je dat? Foto 1:
Moet wel lachen om jullie winterverhalen. Heb hier vandaag voor het eerst een trui en sokken aan Het is nog steeds 25 graden, maar heb het 's avonds dus gewoon koud Ben al redelijk geacclimatiseerd denk ik 8) Leuk die korting bij de H&M, heb er helaas niet veel aan, da's wel jammer. Is er in de winkels ook sales? Hier zit ook een H&M namelijk. Mijn geëlectrocuteerde pols is vandaag paars... Het lijkt wel een toverbal, iedere dag een andere kleur Hahaha! Liefs Elea
@ elea Foto 1 is 40 weken (ziet er vol uit) Foto 2 prema Foto 3 dys (erg mager) Ja in de winkels volgens mij ook.
grappig zeg, heb ook net bij H&M besteld Alleen 1 leuk vest voor Thomas (knal geel ) was al weg helaas Heb ook 3 kortingscodes gebruikt. @ elea: foto 1: 40 weken foto 2: prematuur geboren foto 3: dysmatuur geboren hier vanaf 16u00 ook gesneeuwd. Ondanks dat Elin wat jankerig van de vaccinaties, toch maar iedereen ingepakt en met Thomas een sneeuwpopje gemaakt Hij wilde zoooo graag naar buiten, daar kon ik geen nee tegen zeggen, hihi
@elea: ik denk net zoals moon en mary: foto 1: 40 weken (vol gezichtje), foto 2: prematuur (oogjes), foto 3: dysmatuur (mager gezichtje) @sneeuw: aaargh, ik haat het echt als ik moet werken, zoals vandaag. Het was hier een grote ijsbaan op de weg. Een auto moest uit de sloot getakeld worden. Ik reed 30km per uur en nog gleed ik alle kanten op, echt doodeng. Nee, laat het maar gauw weer zomer worden.