Thanx Dat Thomas die mijter lang genoeg ophad voor de foto was al heel wat!! Hij is door zijn sensorische integratie problemen erg gevoelig voor dat soort prikkels en vindt dat meestal een ramp. Maar vandaag ook een muts op gehad met de sneeuw!! Elin is ook geen mutsen fan, maar meer omdat ze die buiten-mutsen zo warm vindt Maar die pieten-muts vond ze geen probleem, hihi
Wat een mooie kindjes zag ik weer langskomen. Ons snottermannetje ligt lekker in zijn bedje. Met 3 boeken onder het hoofdeinde en een ui ernaast. Hopen dat het snel beter word. Moeten woe. naar het ziekenhuis voor de echo zal de KA ook eens vragen of die nog tips heeft. Als het dan nog niet over is.
@Elea, ik denk 40 wk (lekker volle wangen), dysmatuur (wel klein, maar een dysmatuur is toch niet persee mager) en prematuur (mager ukkie en bovendien lijkt zij het meest op de foto's van je jongste die ik op je hyves heb gezien, of speel ik nu valt? ) Ik heb sowieso het idee dat ik aan de babyfoto's je kindjes kan herkennen... Is dat vreemd? De eerste is je middelste, de tweede is je oudste en de laatste is de jongste, klopt dat? Mary, wat een plaatjes! Jouw jongste heeft ook al van die lekkere spekwangen, net als die van mij. Lekker hoor!
Volgens mij had alleen MvM het goed (maar die had dan wel een beetje valsgespeeld ). De eerste was idd mijn middelste dochter, de tweede was mijn oudste (dysmatuur, 2 kilo bij 38 weken) en de laatste was dus L yvia. Oh en E line was wel heel mager trouwens hoor, zie je hier alleen niet zo. Zal even een andere foto van haar spammen, daar zie je het misschien beter. Het is geen mooie foto, maar misschien kun je het hier wel wat beter zien.
Wat geweldige foto's meiden!!! Om te smelten. Ik zal vanavond ook fototjes plaatsen van onze pietjes op bezoek bij de Sinterklaas
Britt hoeft niet meer terug te komen in het ziekenhuis YEAH. KA vond haar zo bij en voorlopen op haar leeftijd. Dat hij zich geen zorgen maakt dat er nog dingen aan het licht komen die duiden op een complicatie over gehouden aan de vroeg geboorte. Dus alleen nog die check-ups in wkz. Ook met Wes naar Cb geweest vandaag 75cm en 10400gr. Moest ook weer prikjes arm schaapje haha
aaaaaaaaaah wat een leuke fotos komen er hier voorbij! Wat leuk om thomas eens te zien Mary, ik was altijd al heel benieuwd hoe hij eruit zag (gek he) jammer ik kon niet meer meegokken welk kindje een prematuurkindje was. @koud ik heb het ijskoud! brr @Bestelling h en m, komt ook op 6 dec bij mij. Ik heb er zin in, lekker thuis passen enzo, waarom doe ik zoiets niet vaker hebben jullie 3 codes kunnen invoeren dan? bij mij lukte het maar met 2 codes. (ach ja wel lekker 15 euro korting, dank je suzan) @moon wat super dat Britt niet meer terug hoeft naar de kinderarts! van harte gefeliciteerd!
@ banjabes en melanina: ook leuke pietjes! @ moon: fijn dat ze niet meer terug hoeft voor controles! Zielig he die prikjes, Elin gisteren ook en vandaag koorts en veel slapen.... @ OK: dat vingertje in de lucht is zo van : 'hoor eens mamma!' (de kerkklokken gingen net luiden ) Ja ik heb 3 codes ingevuld; gewoon weer terug naar de kassa en dan kan je meer invullen Ik moet eerst eigenlijk nog 10 kilo en minstens 2 maten kwijt voordat ik echt kan winkelen. voor nu maar ff goedkoop bij H&M, maar durf online niks te bestellen want heb geen idee van de maat en heb nu zo'n gek figuur overgehouden van de zwangerschap dat ik toch echt in een winkel moet gaan passen Dus heb alleen voor Thomas besteld.
o dat ging niet, wel gedaan maar er stond een streep achter op de `bon` hij ziet er wijs uit die Thomas. Moet je nog 10 kilo kwijt? succes! bij mij werkte de eetmeter op voedingscentrum.nl heel goed, dan zie je hoeveel cal iets is, en hoeveel je in totaal binnen krijgt.
Vanmiddag met Mylan terug naar de KA en de echo v/d heupjes nogmaals. Ben benieuwd. Ga de KA ook eens vragen over de verkoudheid van Mylan. Dit is al de 5e keer dat hij verkouden is.