Prematuurmama's deel II

Discussie in 'Prematuur' gestart door MamavanMischa, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanMischa

MamavanMischa Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.164
    0
    0
    Sorry meiden, kan het niet laten om nog even twee linkjes te spammen naar de filmpjes van Mischa die Levi eten geeft (en daarna niet meer)....
    YouTube - Mischa geeft Levi eten
    YouTube - Bah...

Ahum, wel even het geluid uit want we hebben een heel suf gesprek over dat de iPhone van papa beter lijkt te filmen dan de camera. ;)

2. adi

adi Niet meer actief

ge-wel-dig!!!!!
    Ik zit hier echt met een smile van oor tot oor te kijken. Hoe ontroerend en zoo grappig, vooral de blik van Mischa toen Levi het bord aan het bijten was.
    'mama, en wat moet ik nu doen?' hahahahaha

3. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik heb ook 2 prematuurtjes! Mn kerels zijn geboren met 34+6 weken. Ze zijn vandaag precies 2 weken oud en mogen morgen naar huis toe! Noah drinkt sinds vandaag alles zelfstandig uit de fles en Kyan heeft nog een sonde in zijn neus voor het geval zijn fles niet leeg gaat... Is tot op heden iedere keer nog maar als hij dit tempo hanteert weet ik zeker dat hij eind van de week ook van zn sonde af is!

4. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Heerlijk he dat zwemmen, wij doen dit ook elke dinsdag. Zoey vindt het nog steeds heerlijk en ze durft (en kan;)) ook steeds meer. Het leuke is dat je kindje er zo in meegroeit. Nu doet ze al helemaal mee met de bewegingen die we maken tijdens het zingen en ze spettert er zelf op los.

Moon: beterschap hoor. Hoop dat je je snel weer de oude voelt.

@linnepinnke: Gefeliciteerd met je kindjes. Fijn dat ze lekker naar huis mogen. Spannend met een sonde naar huis. Hier moest ze als voorwaarde van de sonde af zijn. Zo zijn alle ziekenhuizen weer anders he;)! Ga er lekker van genieten.

5. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Gefeliciteerd met je mannetjes Lin! Wat een mooie namen heb je ze gegeven... En fijn dat ze bijna naar huis mogen!

Haha lachen die filmpjes MvM!

Susan, zoals jij knoopt knoop ik ook altijd. Ik vind dat de echt het lichtste dragen zo en je kunt een beetje spelen met de buitenste banden. Soms trek ik ze over het hoofdje heen, soms doe ik ze lager, enz...

Moon, dikke knuff, hoop dat je snel opgeknapt bent.

Adi, klinkt goed dat ze al zo gezakt zijn met de prijs. Die dakkapel zit er vast wel in en wie weet wat nog meer ;)

Liefs Elea

6. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Ik kom straks uitgebreider reageren, maar wou even zeggen dat we NIET meer op prematuren controle hoeven! Fabs is vandaag voor het laatst geweest en alles was goed. Happy me!

7. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Wat fijn zeg Fabsie!!!

8. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    MvM wat een geweldige filmpjes zeer verontwaardige blikken van beide jongens.

Linnepinneke: gefeliciteerd met je jongens en wat goed dat ze nu al mee naar huis mogen.
    Geniet ervan.

9. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

#109 Ons Kleintje, 12 okt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 okt 2010
    hoi,
    @fabsie van harte gefeliciteerd!
    @mvm haha leuke filmpjes hoor, eerst in hoog tempo drie happen erin stoppen bij levi, en dan later 2de filmpje dat gezicht van mischa:D

@hier beetje afwezig ivm familieomstandigheden..

10. MamavanMischa

4 mrt 2009
    1.164
    0
    0
    Ons Kleintje, hoop niet dat er narigheid is bij jullie..?

11. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

nee, maar mijn schoonvader heeft gisteren een beroerte gehad, hij ligt nu in het ziekenhuis. hij kan best veel niet meer, maar al wel meer als gisteren.
    ik ben erg verdrietig, het is een hele leuke man.

12. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    @OnsKleintje: wat moeilijk, veel sterkte gewenst!

13. MamavanMischa

4 mrt 2009
    1.164
    0
    0
    Oh bah wat naar... Heel veel sterkte!

14. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    @ons kleintje: Oh meid, wat verschrikkelijk vervelend!
    Sterkte!

15. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

@ ons kleintje: Sterkte met je sv! Hopelijk knapt hij snel nog wat verder op.

@ iedereen: was jullie kwijt! Kreeg geen berichtjes meer, maar nu snap ik waarom :) Ga even geen 12 bladzijdes bij lezen... Sorry! Stap vanaf hier weer in.

Morgen weer met de twins naar de fysio. Kunnen ze mooi laten zien dat ze kunnen lopen :D

16. adi

adi Niet meer actief

OK, sterkte met je schoonvader, wat vreselijk zeg!

Angelbaby: lopen ze al? Wat snel zeg! Gefeliciteerd, en morgen de big smile opzetten bij de fysio :)

Hier: wij hebben waarschijnlijk een huis gekocht! Hebben vandaag de laatste tegenbod gehad en we vinden het best schappelijk, dus YEAH!

17. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Adi: gefeliciteerd!

Ze lopen al ja, 2 weken nu :D Keurig met 15 maanden (ongecorrigeerd) wat het gewone gemiddelde is. Ben zeer trots op ze!!!

Ga morgen ook extra vroeg, zodat ze alvast goed aan de ruimte kunnen wennen en dus ook meteen lopen als ze binnen komen :D (mag er altijd eerder in, zitten geen poli-afspraken voor ons)

18. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    @OK; Heel veel sterkte... Wat een schrik!!

@Angel; Wat knap van de boys!! Wat zul je trots zijn! Laat je even weten wat de fysio zei en hoe je uit elkaar spat van trots na alle complimenten die je vast een zeker hebt gekregen?

Ik kom later wat uitgebreider reageren, als de jongens slapen. Ze gunnen me nu even geen rustig forummomentje... ;) We moeten 'knuffu'!! :D

19. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Ohw, bijna vergeten: ADI!!!! GEFELICITEERD!!!!

20. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ ok

Sterkte meis.
    M'n oma had het ook gehad en dat gun je echt niemand.

@ adi

Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina