Ons Kleintje, jammer! Maar ook ik snap het wel. Hier lonken de stapels werk ook en stapelen zich op... Ga jij maar heeeeeel erg veel genieten van je kleine man en je zwangerschap zonder te lezen over wat er allemaal mis kan gaan. Ik vind het jammer dat we je niet verder kunnen volgen, maar wie weet bedenk je je na een tijdje wel of word je vanzelf weer nieuwsgierig naar ons. Ik heb ook maanden een time-out gehad, geen zin meer in, geen behoefte aan, zin om me op mezelf en de baby in mijn buik te richten. Hoort ook gewoon bij zwanger zijn, jouw wereld hoort nu even alleen om jou te draaien. Heel veel geluk en wie weet tot over een tijd, of niet.
Ben nog nooit zo blij geweest met de postbode als vandaag!!! Zojuist een mooie Lodger Bunker Denim gewonnen van de actie die hier op zp stond tussen de reclames een poos terug. Echt super gaaf. Hadden ook al een voetenzak bij onze Mura gekocht maar ga deze zeker weten gebruiken. Was de actie al helemaal vergeten. Heb nog nooit iets gewonnen. Zie hier een voorbeeld van de Lodger site Bekijk bijlage 114145
Ons kleintje: jammer... Maar heb ook wel dat ik te veel opzoek (waar je vaak niet blij van wordt ) en soms te veel tijd aan het zp besteed ja. Gebruik het soms ook wel eens als excuus om niet te werken trouwens Ga lekker genieten van je dikker wordende buik en je kleine man en hopelijk tot snel! Kus Elea
@OK: wat jammer, maar ik snap je redenen helemaal hoor. Ik wens je veel geluk met je zwangerschap en hoop dat je er veel van kan genieten. Ik wens je het allerbeste en hoop t.z.t. inderdaad nog eens te horen hoe het met jou en je aanstaande twins gaat. @Adi: oh nee toch, dat klinkt inderdaad niet erg lekker! Sterkte en beterschap!! @Susan: da's nog eens leuk om te winnen! Veel plezier er mee. Fabiënne kreeg trouwens eerst haar 2 ondertanden, toen 1 boventand, toen weer eentje onder en nu nog een tand boven, maar niet de middelste. Het ziet er dus een beetje vreemd uit hier, haha. @hier: Nou, ons huis is niet ons huis meer. Vandaag was de sleuteloverdracht. Woon nu bij mijn ouders, is tot nu toe prima. Goed nieuws gekregen overigens, want de sleuteloverdracht van ons nieuwe huis is met 3 weken vervroegd, dus nu krijgen we de sleutel over 1,5 week al!! Fabiënne is nog niet helemaal lekker in orde. Vandaag begon ze weer met hoesten. Volgens mij heeft ze behoorlijk keelpijn, want ze wil wel veel koud drinken, maar niet zo veel eten. D'r neus begint ook weer te lopen, dus er zal ook wel weer een verkoudheidje aan zitten te komen... De bisolvon dus maar weer tevoorschijn toveren...
@ons kleintje: Wat jammer meis, maar ik begrijp je helemaal hoor. Je voelt je zo zwanger, je bent moe er moet veel gedaan worden. Eigenlijk heb je hier helemaal geen tijd voor, maar toch kan je het niet laten. Ik wil even zeggen dat ik vind dat je er heel positief in staat. Blijf dat ook vooral doen. Aan negatieve gedachtes heb je niets. Ik wens je een super zwangerschap toe en ik hoop toch stiekem ook wel dat we nog over een hele poos horen hoe de laatste weekjes gaan en natuurlijk de bevalling en de kleintjes. @fabs: Wat goed dat je de sleutel eerder krijgt. Kan je lekker eerder beginnen met de klus en er sneller in (wel zo lekker als je bij je ma zit). @adi: dat zal me het weekendje inderdaad wel worden met zoveel zieke mensjes in je huis.
@ adi: balen zeg 3 zieken... Sterkte dit weekend! @ fabs: wat spannend zo snel al de sleuteloverdracht! @ susan: toffe prijs! Hier: Vandaag is Thomas jarig; we moesten allebei werken, maar hij heeft het op KDV gevierd en morgenmiddag vieren we zijn feestje. Hij vindt het wel allemaal wel heel erg spannend maar hij geniet er ook wel van!
Hoi meiden, even snel hoor maar ik wilde even Mary feliciteren met de verjaardag van Thomas! Hoop dat hij een leuke dag heeft morgen op zijn feestje!
Thanx meiden!!! Hij heeft een heerlijke middag gehad! Niet te veel bezoek, maar ook niet te weinig: lekker een paar krioelende, spelende en snoepende peuters Thomas heeft echt genoten en was weer supertrots op hem (met al die prikkels enzo heeft ie het toch heel goed gedaan en heerlijk genoten!) En iedereen vond hem weer zo vooruit gegaan met zijn spraak! Doet me ook goed! Zowel Elin als Thomas uiteindelijk wel redelijk stuiterend (maar wel voldaan!) hun bedje in gegaan. Ben benieuwd hoe de nacht gaat...
Fijn dat Thomas zo'n leuke dag heeft gehad! Van hieruit ook nog van harte. En idd heerlijk dat het mensen opvalt dat zijn spraak zo is vooruit gegaan.
Mary, wat fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad. Hier gaat het zijn gangetje. Ziekenboeg is gelukkig bijna overgewaaid. Het is echt even heel flink geweest een paar dagen. Vooral Aldin wordt altijd heel zielig en slap, hij kon niet eens in zijn stoel zitten, lag alleen maar heel zielig op schoot. (tja, mannen ) Meiden hebben de luchtweginfectie flink verdragen, aan Diyana zag je helemaal niet dat ze ziek was, behalve als ze verschrikkelijk begon te hoesten. Ze bleef er bijna in. Gisteravond zijn we gewoon voor het eerst spontaan om 19.00uur met de kinderen bij vrienden op bezoek geweest. Wat we "vroeger" zovaak deden, na het eten even naar elkaar bellen met "koffie leuten??" Gioster dachten we, gewoon proberen, ze zijn al wat groter. En het ging prima! Gewoon de kinderen in de jassen gehesen, in de auto en naar de vrienden gereden. Daar hebben ze tot 21.00uur (!!) rondgerend/ gespeeld/ en behoorlijk ondeugend geweest. Ik merk wel dat wij ons dan wel uit de benen lopen om ze overal vandaan te trekken waar ze niet aan mogen zitten. Thuis snappen ze wel dat ze bepaalde dingen niet mogen, en dat ze drinken van de salontafel niet mogen pakken. Maar ja, daar hadden ze niet ONZE salottafel, dus dan mag het ineens wel hihihih.
O ja, ik wilde dit nog even met jullie afstemmen. Aldin loopt nu heel voorzichtig los (gaat wat langzamer met echt loskomen dan bij Diyana). En hij loopt met X-benen. Volgens mij man is dat alleen tijdelijk om zijn evenwicht beter te bewaren. Komt dit bekend voor? Zou ik fysio moeten bellen? (van manlief mag het niet, hij vindt dat ik overdrijf) Of even afwachten? Ik ben bang dat ie dit blijft doen uit gewenning...
Op deze leeftijd horen ze eigenlijk met 0-benen te lopen... Ik zou zelf dus wel bellen denk ik. Je kan aan de telefoon toch meteen vragen of je je daar ongerust over moet maken of niet? Bellen is tenslotte nog niet automatisch een afspraak maken. Nog gefeliciteerd met Thomas! Fijn dat hij een leuke dag heeft gehad. Hier zijn de jongens nog steeds niet lekker. Slapen wel weer beter, maar blijven lelijk hoesten en hangerig. Hoop dat het snel over gaat.
Adi, akeesh had dat ook. ze had nog een beetje platvoetje en liep daarom met haar voetje naar binnen. bij controle in het VU heeft de fysio goed gekeken en zei dat we er absoluut geen zorgen over moeten maken. de voetholte mag plat blijven tot 4 jaar geloof ik.. dan komt die boog in je voet (snap je hem?) nu heeft ze het al veel minder.. Mary gefeliciteerd