MamavanSimone, kan ik de jongens dan even bij jou komen brengen als gezelschap?! Ik heb ze teruggekregen van oma omdat opa gevallen was (het was niks bijzonders, snee in zijn hand) en kan nu nauwelijks meer werken vandaag.
Jipper: spannend! Vanmorgen weer bij de fysio geweest met onze jongens. RM hoeft niet meer terug, hij is klaar met zijn fysiogebeuren. Hij mag nog wel meekomen als RQ moet, maar zijn fysio is er dan niet meer bij. Ze vond het wel jammer, maar het is ook gewoon echt niet nodig. RQ is weer goed vooruit gegaan. Hij zette zijn voetje al netter recht neer. Grappig is ook wel dat als hij achteruit loopt, hij zijn beide voetjes keurig netjes neer zet Komt goed met dan mannetje Hoef pas in februari weer terug te komen.
MvM: tof de site! knap hoor! Ik wil ook graag inhoudelijke input kleveren, maar merk dat ik er steeds de tijd of energie even niet voor kan vinden Elin lijkt ook met de dag minder te drinken, snap er niks van. Sommige flessen drinkt ze maar 50 cc! Begin me lichtelijk zorgen te maken..
Wat een super site. Heb een paar stukjes geschreven hoor! Vind het helemaal leuk! Mooi gedaan! @Mary: wat naar van dat drinken. Kan me voorstellen dat dit op een gegeven moment wat zorgelijk wordt. Even in de gaten houden en bij twijfel, even de dokter/cb bellen lijkt me!
Hahaha, weet wat je zegt! Een tijgerende babie en een dreumes die in de peuterpuberteit begint te komen.......
Adi wat een leuke poppies zijn het toch. Jammer dat ze het je af en toe zo moeilijk maken, hahaha! Maar dat gaat écht weer over... Net naar de dokter geweest om die k**mirena er uit te laten halen (ben het zat met die rare kwaaltjes). Kan ie de draadjes niet vinden!! Dat klopt, want die waren binnen 3 weken al "kwijt", ben daarvoor nog extra op controle geweest in het zh. Nu moet ik naar de gyn en ik kon op z'n vroegst op 10 januari een afspraak krijgen! Zucht, weer naar dat leuke ziekenhuis... En nog even geduld hebben dus...... Maar, straks ga ik naar mijn nichtje, op kraambezoek! Dat is dan weer wél leuk.
Adi; wat een leuke foto's. MvM: balen dat je nu nog weer moet wachten. Hoe gaat ze het er idd. nu uit halen dan? Gister zo'n mooi zonnetje vandaag alleen maar regen? gelukkig hoeven we vandaag niet weg.
@ adi Leuke foto's! @ mvm Oeps, hoop voor je dat ze hem er zo nog uit kunnen krijgen. Anders moet het volgens mij operatief :-\ Ik wil hem er miss ook uit. 28 nov vloeien, 10 dec vloeien, gisteren vloeien
Heeft iemand al iets van Jipper gehoord?? Hier een koperspiraal maar nu opeens netjes om de 26 a 30 dagen ongi. Terwijl ik na de pil soms wel 42 dagen niet ongi werd. Erg vreemd maar nu wel makkelijk Heeft iemand al dat mega pak sneeuw ontvangen wat voorspeld was? Hier nu veel natte sneeuw en mannetje moet vanaf Schiphol komen. Niks aan dit weer
@ adi: wat een cuties heb je toch! Hier is iedereen kwakkelig thuis behalve Thomas (die is blijkbaar zo veel ziek geweest, dat ie een goede weerstand heeft opgebouwd ) Elin ook een beetje koorts, dus denk dat het weinig drinken door een virusje is gekomen met keelpijn ofzo.. Ze drinkt nu iig wel zo'n 100cc per fles, dus das wel genoeg denk ik... Mijn man is vandaag en gister thuis gebleven (ik was vrij vandaag) en ik denk dat ik morgen ook thuis blijf.... Bleeeeh!
Mary beterschap! Bij Elin moet je even in de gaten houden dat ze tegen 500cc drinkt, dat is goed tegen uitdrogen, vooral omdat ze koorts heeft. Wat fijn dat iig Thomas nog fit is.