@spiraal Ik weet het niet, hoe hij er nu uit moet....... Zal maar een flinke pijnstiller nemen voor ik ga! Susan, hier nog geen sneeuw. Kom net terug uit Delft en onderweg ben ik wel een paar natte sneeuwvlokken tegengekomen, maar niks heftigs. Mary, wat balen dat jullie zo kwakkelen! En heel goed mogelijk dat Elin daarom weinig dronk ja... Vervelend is dat he, je wilt gewoon dat ze drinken.
Hier zijn we volgens mij beland in het 19 wkn sprongetje. Flestijden zijn eerder, slaapt vaker maar wel korter en oh wee als ik uit zijn gezichtsveld verdwijn...brullen geblazen. Probeerd van alles te pakken in de box. Doet hij dan toch netjes met 22 wkn in het 19 wkn sprongetje.
Oh bestaat er een 19-weken sprongetje? Hier merk ik niks van de sprongetjes, gelukkig betekent het niet dat ze niet vooruit gaat Ik heb vanmiddag weer even lekker de tijd genomen voor ons. Simone heeft heerlijk van 2 tot 5 bij mama op schoot geslapen. Ze slaapt dan veel dieper en langer dan in haar bedje en ik geniet dan ook met volle teugen van mijn teddybeertje. Nu kan het nog he, met de eerste.... Oh en ik woon in Mijdrecht!
@Mary en Moon: beterschap!! @MvM: oei, hopen dat ze het er nog zo uit kunnen halen! Heb je al veel reacties op de kleine kanjers site van anderen dan de mama's hier? @Adi: oeeeh wat een lieffies zeg! @Susan: vervelend zo'n sprongetje. Hier zijn we dan bijna een jaartje verder als bij jou, maar ook hier vind madame het niks aan als ik uit haar gezichtsveld verdwijn. @hier: Fabs is weer lekker vrolijk! Heerlijk hoor! Ze loopt nu steeds meer pasjes los, zo'n 9 á 10. En ze durft ook steeds meer. Ze wordt zelfs een klein waaghalsje, hihi. Nog 2 dagen werken (morgen en maandag) en dan vakantie. En dan woensdag de sleuteloverdracht en dan kunnen we dus mooi in de vakantie aan de klus. Hopelijk zitten we er half januari in!
Succes met klussen! Wij zijn al 3 weken aan de gang ons nieuwe huis, maar hier moet echt heel veel gebeuren. Wij moeten eind januari verhuizen en hopen dat we dan een heel eind zijn. Zou ik eigenlijk nu al moeten beginnen met pakken? Hier is het eigenlijk met de dag minder opgeruimd in huis, ik heb er geen zin meer in om het gezellig te maken, zit meer te wachten totdat ik de boel kan pakken, alle zooi weg kan gooien en lekker opnieuw beginnen in ons nieuwe huis
@ sprongetje, bij Mischa merkten we het heel erg als hij die had, en bij Levi totaal niet. Ja laatste weken wel, dan is hij mopperig en na een paar dagen kan hij opeens weer nieuwe dingen. Bij Mischa was het huilen huilen huilen en nog eens huilen... @ site, ja we krijgen leuke reacties! Andere (prematuurgerelateerde) sites willen links met ons ruilen, en we hebben zelfs een aanbod gehad om samen winacties en andere dingen te gaan bedenken en elkaar zo te helpen, heel erg leuk! @ verhuizen, Adi en Fabsie heel veel succes! Lijkt me een hele organisatie met kleintjes er bij... Wij willen ook graag, maar voorlopig moeten we ons huis nog steeds kwijt.
Hoi meiden! Ik heb jullie een beetje verwaarloost Het is zo druk hier. Heb natuurlijk weer met mijn stomme hoofd van alles toegezegd, dus zit 'ineens' in allerlei besturen en organisaties en werk nu ook weer, dus het is een beetje gekkenhuis. Rapporten en besprekingen zitten er weer op en nog 1 weekje en we gaan lekker naar sri lanka. Ik kijk er echt naar uit. Lyvia is sinds haar vaccinaties niet lekker. Ze heeft iedere dag koorts. Het is nu al anderhalve week geleden en ze heeft nog steeds koorts. Wie weet heeft ze gewoon wel een virus te pakken en heeft het niets met die vacc. te maken Ze is verder wel in d'r hum, maar spuugt echt ontzettend en 'echte' spuug zeg maar en geen melkspuug (sorry voor het vieze praatje ). Ik hoop dat ze snel opknapt. De uitslag van haar heupjes gehad en dat was gelukkig goed. Ben dus erg blij Zo, ga nu even snel bijlezen. Liefs Elea P.S. Super dat de site online is!!!!! Dikke kusssssss voor Janneke, Ellen en Hanneke!
Leuk zeg!!! Als je folders wilt maken voor ziekenhuizen, RMD-huizen e.d., Mijn man wil ze wel gratis laten drukken op zijn werk. Ik heb vandaag weer het krantje van 'ons' RMD-huis binnen gekregen. Ik krijg dan zo'n warm gevoel van, en moet altijd een traantje pikken. Er staat ook een verhaal in van een stelletje die samen met ons daar hebben gezeten. Ik ga weer wat doneren, en misschien een kerstpakket langsbrengen voor de vrijwilligers...
Elea, hoe zit het eigenlijk bij jullie met vaccinatieprogramma, de controles, heupjes-echo e.d.? Is dat vergelijkbaar met hier? Wat doe jij voor werk daar?
Wat een heerlijke kleine mensjes heb je toch op de wereld gezet Adi. Daar moet je trots op zijn. MVM: jeetje wat balen van dat draadje. Dat moet toch niet kunnen lijkt me. Lijkt me best een beetje eng allemaal als je ook niet goed weet hoe ze hem nu gaan verwijderen. @adi en fabsie: Succes met klussen meiden. ff een stresperiode nu, maar sraks een heerlijk nieuw huis waar je volop van kan gaan genieten. Hier een zware dag gehad. Kerstdiner met kleuters. Wel heerlijk gegeten en ze waren best lief. Nu alleen erg moe en met mijn voetjes omhoog en een heerlijk glaasje wijn in mijn handje. Dat heb ik wel verdiend na zo'n dag. Nog 1 dagje werken en dan....VAKANTIE!!!!!
Adi: gewoon iedere dag iets opruimen hoef je straks ook niet in een keer een container te bestellen voor het grof vuil (of is het niet zo erg) Fabsie: gaat sneller dan verwacht zeker? Succes met klussen. Vakantie: hier ook officieel vandaag heb alleen de hele week niet gewerkt dus had al een beetje vak. best wel jammer eingelijk. ga even naar buiten of sneeuw foto's te maken. Batterij van de camera is eindelijk opgeladen. Babyfoon mee en dan kunnen we een rondje om het huis haha (Mylan ligt te slapen)
Hier moet ik maandag nog werken en dan vakantie. De leerlingen moeten nog tot dinsdag... @elea: beterschap voor lyvia! Veel plezier in Sri Lanka! Echt een supermooi land, ben er 2 jaar geleden geweest. @adi: jij ook heel veel succes met klussen en verhuizen! Goed, ik ga snel douchen en omkleden, schoonmama wordt 60 en daar moeten we zo naar toe.
Fabsie; fijne avond. Had een mooi piratenschip gekocht bij de trekpleister nu voor maar 5 euro mist er een onderdeel en moet ik hem dus weer terug brengen. Jammer was de laatste. Vandaar dat hij vast ook voor de helft was.
Ze krijgen hier wat meer vaccinaties dan in Nederland. Bijvoorbeeld ook tegen waterpokken en Rotha e.d. De heupjes-echo is vergelijkbaar met hier denk ik. Ze zijn hier wel wat scheutiger met medicatie dan in Nederland (behoorlijk scheutig zelfs). Maar dat was in Frankrijk ook al zo, dus dat ben ik al een beetje gewend. Al neem en gebruik ik dus nog steeds de helft vaak niet Hier is er ook heel veel over the counter beschikbaar. Zelfs anti-depressiva bijvoorbeeld. En de medicatie is heel goedkoop omdat het hevig gesubsidieerd is door de overheid. De medische zorg is hier gratis trouwens, ook vanwege subsidies. Wij gaan naar een privéziekenhuis, dus dan moet je betalen, maar het grote overheidsziekenhuis is dus gratis. En het is een goed ziekenhuis hoor! De controles bij de kinderarts zijn nu nog iedere maand, maar ik sla dit keer voor het eerst een maandje over. Ik werk in het onderwijs trouwens Liefs Elea
Via deze weg wensen wij jullie Een beregoed 2011 Bekijk bijlage 115595 Groetjes Susan, Mylan en Christiaan
@Suus en MvM; Bedankt voor de originele kerstwensen!! En natuurlijk voor beiden (en de rest) hele goede dagen gewenst een een mooi 'uiteinde'!!
Thanx Susan en MvM voor jullie mooie kerstwensen! uiteraard wens ik jullie en alle anderen ook een mooie kerst en een geweldig 2011 toe Liefs Elea