Dag dames, Mijn lieve neefje gaat volgende maand voor een half jaar naar Afghanistan. Ik zal hem vreselijk missen en ben best bezorgd. Graag zou ik hem een klein cadeautje meegeven. Hebben jullie ideeën? Het oet iets symbolisch zijn, wat laat zien dat ik van hem hou en op een veilige thuiskomst wacht. Liefs zena
iets wat ij altijd bij zich kan dragen? al is het maar een kaartje.. maar je zou bijv. ook een ketting kunnen geven ofzo iets wat je zonder na te denken altijd bij je kan dragen en niet in de weg zit zegmaar
mmm is erg moeilijk vind ik (mijn man ook voor ene half jaar weggeweest dus weet hoe het is) ik had een pakketje gemaakt (niet te groot) met drop, foto's en een brief erin...
Mijn broer heeft in Irak gezeten. Mijn moeder had voor hem een hanger wat bescherming biedt meegegeven. Wij stuurde hem "gewone" dingen op. Tijdschriften enzo. Puur zodat hij "gewone" dingen had. Ook schreven we hem elke week! Hij had echt heeeel veel post steeds, wel sneu voor sommige anderen. Ze kunnen niet veel meenemen, misschien een boedha'tje ofzo...zoek anders even op i-net wat symbolische dingen zijn..... Leuk dat je zo aktief bent om hem te steune, zal hij zeker waarderen! Elmo
Mijn neefje is een beetje als mn broertje. Allebei werkende moeders, dus veel bij mn oma samen en ongeveer even oud. Zijn vorige uitzendigen waren we een stuk jonger en was onze band wat minder dan nu. Wel heb ik hem toen idd regelmatig geschreven en dat ben ik nu ook weer van plan. Ze hebben wel toegang tot i-net, maar échte brieven zijn natuurlijk leuker! Ik vind het idee van tijdschriften opsturen ook wel leuk, helemaal niet aan gedacht! Ik ga denk ik idd iets van een talisman meegeven. Een boedah ofzo is leuk. Zal is in de wereldwinkel gaan snuffelen... Dank dames!
mijn beste vriendin is naar canada geemigreerd. ik heb toen een hartenvrouw kaart doormidden geknipt met een bepaalde kronkel erin. zij heeft een helft en ik. en ik heb dr een briefje bij gedaan dat deze twee helften snel weer bij elkaar komen.
Dat weet ik niet, net zn adres daar gevraagd, maar dat heeft ie nog niet. Eigenlijk niet verder gevraagd. Volgens mij die grootste basis, als ik het toen goed begrepen heb.
Mijn man heeft op KAF gezeten (Kandahar Airfield) een collega (die ik ook goed ken) zat in Uruzgan... Ennuh leuke tip... www.uruzgan.fm Hebben wij regelmatig contact mee via hun gastenboek (wij zijn daar armyboy en hunny bunny Joy) Kunnen hun daar als het goed is ook elke werkdag horen dus leuk voor als ie daar zit om daar eens een berichtje te plaatsen...
Oke..tnx voor de tip. Ik denk idd dat het Uruzgan is nou je dat zo zegt. Ik ga het morgen toch is navragen, want dit is wel erg he! Hihi
Ahaa ja daar waar de meeste naar toe gaan dus... En daar kunnen ze die radio zender ook ontvangen... Ik zou zeggen schrijf regelmatig met je familie in dat gastenboek als ie daar is (ze lezen die berichten voor op de radio dus hoort je neef dat daar als ie in het bargedeelte zit) Wil jou en je familie heel erg veel sterkte wensen... Mocht je ooit vragen hebben kun je me altijd ff een pb sturen (ik als voormalig lid van de thuisfront afdeling kan je wel eens helpen op sommige gebieden)
Ik zou hem een mini geluksboeda toesturen. Dat is het dikke mannetje, die brengt geluk. Die ander staat voor iets anders is me even ontschoten wat.
Ook ik als mariniersvrouw kan je steunen als je dat nodig hebt! Heb twee uitzendingen meegemaakt, Eritrea 7 maanden en Irak 4 maanden! Ik stuurde ook hele gewone dingen naar hem op, vooral veel foto's en brieven! Je kan hem idd ook iets meegeven wat geluk brengt, een beschermengeltje of een geluksmunt, een klavertje vier noem maar op! Kijk eens in die New Age winkels, daar hebben ze vast wel iets!
Meiden, dat vind ik echt lief van jullie. Vorige uitzendingen was ik wel minder bezorgd. Van Bosnië heb ik niet zoveel gehoord, maar uit Irak heb ik de verhalen gehoord. Jullie zullen ze ook kennen. En dan bedenk je je dat het tcoh wel heel erg gevaarlijk is geweest daar. Wat het nu ook gaat worden. Ik had een keer nachtdienst en toen hoorde ik dat in het kamp waar hij zat in Irak een nler om gekomen was. Nou dat is echt een lange nacht geweest, want nergens kan je verder info vinden. Maar goed...bedankt in elk geval voor het aanbod meiden. En voor de ideeën. Liefs Zena
er zijn ook van die beschermengeltjes per sterrebeeld die je bv. op je schouder kunt dragen. prik je door je kleding heen, maar gewoon in een doosje ook mooi als symbool http://www.bioreform.nl/products_fancy. ... egory_id=4 hier staan enkele voorbeelden wat lager op de pagina. enne brieven en drop e.d. doen het altijd goed. Hebben wij naar ons schoonzusje in Bosnie ook veel gestuurd. Met name veel post krijgen is gewoon errug fijn hebben wij te horen gekregen. Dus dat worden veel kaartjes en dergelijke. Karin
er zijn ook van die beschermengeltjes per sterrebeeld die je bv. op je schouder kunt dragen. prik je door je kleding heen, maar gewoon in een doosje ook mooi als symbool http://www.bioreform.nl/products_fancy. ... egory_id=4 hier staan enkele voorbeelden wat lager op de pagina. enne brieven en drop e.d. doen het altijd goed. Hebben wij naar ons schoonzusje in Bosnie ook veel gestuurd. Met name veel post krijgen is gewoon errug fijn hebben wij te horen gekregen. Dus dat worden veel kaartjes en dergelijke. Karin