Dagje op stap met zoon van 3 ... waar naar toe?

Discussie in 'De lounge' gestart door juf Mariska, 27 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    We willen morgen met onze zoon van 3 jaar wat leuks gaan doen. Er is genoeg te vinden op internet, maar ...... allemaal aan de andere kant van het land. Wie heeft er nog leuke ideeen om heen te gaan in de randstad? We kunnen altijd nog naar het zwembad, maar dat doen we al regelmatig. En zoiets als ballorig vind ik vreselijk ... al die herrie! :$
    Wie weet er iets leuks als een grote speeltuin, klein pretparkje enzovoort. En het moet natuurlijk wel geopend zijn.

2. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Kids zoo of ballorig? Allebei in de randstad.

3. sr07

sr07 Actief lid

13 jan 2010
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sprookjeswonderland of kijk op internet of er een speeltuin in de buurt zit.

4. Wat kun je doen met een 3jarige? Wat niet? :D Ik heb een vreselijke hekel aan binnen zitten en wij zijn eigenlijk elk weekend wel weg.. Efteling, dierentuin (Blijdorp of Amersfoort), Avifauna (vond ik niets aan, maar goed..) of gewoon naar het bos, het strand, of nog simpeler; een stukje rondrijden met de auto en stoppen bij een random speeltuintje waar je langskomt (die je ook gewoon in je eigen buurt hebt staan, maar die natuurlijk véél leuker is omdat je er nooit komt ;)). Iets drinken bij de Hema of een hamburger halen bij McDonalds en opeten in de auto (eten in de auto = feest).. Wij vervelen ons eigenlijk nooit!

Moet wel zeggen dat ik ontzettend m'n best doe om het allemaal zo goedkoop mogelijk te houden. Vandaag zijn we voor 1,50 met z'n drieen naar Safaripark Beekse Bergen geweest :D Wij hadden nog Dagje Uit bonnen van de C1000, in december kosten de kaartjes voor Beekse Bergen maar 15 euro en je kon maximaal 15 euro korting krijgen.. Alleen de reserveringskosten betaald!

Ik vond het 'vroeger' ook vaak lastig om dingen te verzinnen, maar als je eenmaal op dreef bent, is het hartstikke makkelijk!

Veel plezier!

5. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Misschien is dit iets:

De Holle Bolle Boom

Binnen en buiten speeltuin en een zwembad. Zwembad is leuk voor de kleintjes. Het is wel kleiner dan het lijkt op de foto's, maar voor een 3 jarige groot genoeg.

6. eeneneen isdrie

eeneneen isdrie Actief lid

1 jun 2010
    342
    5
    18
    madurodam?
    daar zaten wij van de week aan te denken....

7. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Kijk eens op dagjeweg.nl

8. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik heb net besloten dat ik morgen met die kleine naar het Museon ga, dat is niet zo duur, maar er is van alles te doen voor die kleintjes. En ook veel te zien zoals al die dieren. Maar je kan ook andere dingen doen en ze hebben open atelier, waar ze wat kunnen knutselen, ik weet zeker dat die kleine een onwijse vette dag heeft, en ach, daar doe ik het voor he? ;)

9. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Spoorwegmuseum is ook super leuk. Wij zijnn er toen ook met devtrein naar toe gegaan de trein rijdt zo het museum in.. Het is in utrecht..

10. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.828
    3.623
    113
    Blijdorp, naar het bos, pannenkoekenhuis, drievliet, Efteling, safaripark Beekse Bergen, zwemmen, ergens naar de kust (bv de pier in hoek van Holland.

11. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Zijn we een paar weken geleden geweest. Mijn zoon vond het niet zo heel erg leuk. Hij is meer van de actie!
    Vandaag zijn we naar het circus geweest. Erg leuk!

Deel Deze Pagina