We willen morgen met onze zoon van 3 jaar wat leuks gaan doen. Er is genoeg te vinden op internet, maar ...... allemaal aan de andere kant van het land. Wie heeft er nog leuke ideeen om heen te gaan in de randstad? We kunnen altijd nog naar het zwembad, maar dat doen we al regelmatig. En zoiets als ballorig vind ik vreselijk ... al die herrie! Wie weet er iets leuks als een grote speeltuin, klein pretparkje enzovoort. En het moet natuurlijk wel geopend zijn.
Wat kun je doen met een 3jarige? Wat niet? Ik heb een vreselijke hekel aan binnen zitten en wij zijn eigenlijk elk weekend wel weg.. Efteling, dierentuin (Blijdorp of Amersfoort), Avifauna (vond ik niets aan, maar goed..) of gewoon naar het bos, het strand, of nog simpeler; een stukje rondrijden met de auto en stoppen bij een random speeltuintje waar je langskomt (die je ook gewoon in je eigen buurt hebt staan, maar die natuurlijk véél leuker is omdat je er nooit komt ). Iets drinken bij de Hema of een hamburger halen bij McDonalds en opeten in de auto (eten in de auto = feest).. Wij vervelen ons eigenlijk nooit! Moet wel zeggen dat ik ontzettend m'n best doe om het allemaal zo goedkoop mogelijk te houden. Vandaag zijn we voor 1,50 met z'n drieen naar Safaripark Beekse Bergen geweest Wij hadden nog Dagje Uit bonnen van de C1000, in december kosten de kaartjes voor Beekse Bergen maar 15 euro en je kon maximaal 15 euro korting krijgen.. Alleen de reserveringskosten betaald! Ik vond het 'vroeger' ook vaak lastig om dingen te verzinnen, maar als je eenmaal op dreef bent, is het hartstikke makkelijk! Veel plezier!
Misschien is dit iets: De Holle Bolle Boom Binnen en buiten speeltuin en een zwembad. Zwembad is leuk voor de kleintjes. Het is wel kleiner dan het lijkt op de foto's, maar voor een 3 jarige groot genoeg.
Ik heb net besloten dat ik morgen met die kleine naar het Museon ga, dat is niet zo duur, maar er is van alles te doen voor die kleintjes. En ook veel te zien zoals al die dieren. Maar je kan ook andere dingen doen en ze hebben open atelier, waar ze wat kunnen knutselen, ik weet zeker dat die kleine een onwijse vette dag heeft, en ach, daar doe ik het voor he?
Spoorwegmuseum is ook super leuk. Wij zijnn er toen ook met devtrein naar toe gegaan de trein rijdt zo het museum in.. Het is in utrecht..
Blijdorp, naar het bos, pannenkoekenhuis, drievliet, Efteling, safaripark Beekse Bergen, zwemmen, ergens naar de kust (bv de pier in hoek van Holland.
Zijn we een paar weken geleden geweest. Mijn zoon vond het niet zo heel erg leuk. Hij is meer van de actie! Vandaag zijn we naar het circus geweest. Erg leuk!