Ik wil de keukenmuur gaan verven. De kleur wordt ongecompliceerd of bereidheid van histor. Maar ik vraag me af tot hoe ver ik de muur zal verven. Tot aan de afzuigkap of tot boven? En tot aan het raam? Of ook nog dat kleine stukje naast het raam? Dit is onze keuken niet, maar wel hetzelfde idee (alleen omgedraaid en het raam loopt tot aan het plafond).
Ik heb alleen een rand geverfd en de muur daar tegenover wel helemaal. Als je wil weten hoe de diverse opties voor jou keuken zijn, kan je een foto maken en in de flexa app bewerken met een vergelijkbare kleur. Zo heb ik uiteindelijk ook besloten welke kleur en tot waar te verven. En wij hebben geen plaat oid onder de afzuigkap. Dat scheelt ook wel denk ik, anders had ik misschien voor de hele muur gekozen.
Ik heb heel de muur gedaan (groen), de andere muur wit. Alleen heb ik dat gedaan voor hij geïnstalleerd werd, dus ik had ook geen problemen met om kastjes etc. verven.
Dank voor de tips. Wij hebben ook geen plaat, dus het loopt helemaal door. Ga er binnenkort weer mee aan de slag.
Wij hebben de hele muur achter de keuken. En een tip, ga naar een speciaalzaak en laat de verf mengen in een goede afneembare variant. Ideaal in de keuken.
Inderdaad. Wij hebben Sikkens Alpha rezisto in de kleur van onze keuze laten mengen. Druppels lopen gewoon van de muur af. Makkelijk afneembaar.