Welke Viva in Mallorca is het leukst?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Koraal82, 6 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.278
    1.441
    113
    Ik wil in juni naar Mallorca naar een Viva hotel. Vorig jaar wilde ik al gaan maar ivm zwangerschapscomplicaties ging dat niet. We hebben 2 kids die in aug 1 en 3 worden.

Welk viva park is het leukst of maakt het niet veel uit? En wat is de transfertijd? En via welke reisorganisatie hebben jullie geboekt?

2. let1985

let1985 Actief lid

26 jan 2016
    439
    0
    16
    Als je met kinderen gaat zou ik persoonlijk naar Cala dor gaan.... Daar zijn veel met kinderen en el arenal zit vooral de "jeugd" Beide plaatsten zijn veel nederlanders en ook nederlandse restaurants enz...

3. let1985

let1985 Actief lid

26 jan 2016
    439
    0
    16
    Tui of sunweb is altijd goed!! Ook goeie reisleiding...Ik heb twee keer een half jaar op Mallorca gewoond/gewerkt vandaar ;)

4. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.077
    12.030
    113
    Ik heb tickets bij Transavia geboekt (wonen vlakbij Rotterdam en vliegen vanaf daar) en het hotel rechtstreeks bij viva, dat was in ons geval het meest aantrekkelijk in prijs. Wij hebben gekozen voor viva Mallorca, maar zijn er nog niet geweest. Transfer kan geboekt worden via een site die ik (als je interesse hebt) even moet opzoeken. Maar een huurauto is even duur en ik denk dat we dat gaan doen aangezien het ook wel leuk is om op pad te kunnen gaan.

5. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.077
    12.030
    113
    Een babybedje wordt overigens kosteloos geregeld en viva gaf in een e-mail aan dat dat komt omdat we rechtstreeks bij hun hadden geboekt. Ik weet niet of dat echt waar is, maar vond ik ook een prettige bijkomstigheid.

6. Alisha

Alisha Lid

1 mei 2013
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij zijn afgelopen zomer geweest naar Viva Tropic met onze zoon van toen 2,5 jaar... geweldig was het! mooi strand op loopafstand met echt meters lange zee voordat t diep werd, en nauwelijks golven....bij het complex genoeg te doen in o.a. een groot kinderzwembad met verschillende glijbanen, speeltuin met trampolines, glijbanen, springkussen, minigolf.... en elke avond een kinderdisco! verder ook genoeg te doen zoals sminken, knutselen enz.... ja, wij kijken met een heel
    goed gevoel terug op deze vakantie!

7. Lotteke1980

Lotteke1980 Bekend lid

23 aug 2010
    581
    15
    18
    Vrouw
    We zijn vorig jaar naar mallorca geweest met onze zoon, toen 1,5 jaar.
    Ik vond Alcudia een een leuk plaatsje omdat het strand ook zo lekker breed is. Vooral het oude stadje is erg gezellig. Daar loop je zo naar toe, 15 minuutjes ongeveer.

Viva Tropic zijn wij (ook zonder kids) 3 keer geweest alle keren goed bevallen. Kindvriendelijk en leuke animatie.

8. Saadia

Saadia Actief lid

3 apr 2009
    150
    11
    18
    Wij zijn 2x met de kinderen naar Viva Mallorca geweest. Beide vakanties waren geweldig! De eerste keer op basis van half pension, de tweede keer all inclusive. We verbleven beide keren in precies hetzelfde appartement, in gebouw C op de 2e verdieping en hadden een prachtig uitzicht over de zwembaden. Beide keren rechtstreeks bij het hotel geboekt en het klopt, babybed / stoel zijn gratis als je rechtstreeks bij het hotel boekt.
    Wij huurden een auto vanaf de luchthaven, vooraf geboekt via Sunny Cars. De eerste keer was Goldcar de verhuurder. Deze raad ik je echt af. Ontzettend lange wachtrij, wij stonden meer dan een uur in de rij voordat we naar onze auto konden. De tweede keer was Hertz de verhuurder. De lange rij bij Goldcar hadden we nu gelukkig niet en we konden zo onze auto in ontvangst nemen.
    Viva Mallorca is echt een aanrader!

9. Butchke

Butchke Niet meer actief

Absoluut viva mallorca in can picafort!!:D
    Transfertijd is circa 1 uur buiten het hoogeizoen.

Wij hebben geboekt via Alltours in duitsland. Super geregeld, gevlogen met air berlin.

10. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Wij zijn ook aan het kijken naar Viva Mallorca in Can Picafort.
    Maar wat een prijzen! In september betaal je nog gerust 3500 met 2 volwassen en 1 kind. (all inn)

Is het het geld echt waard??

En wij zouden dan graag een taxi nemen ipv de bus naar het hotel. Mag ons meisje dan gewoon op schoot? Een autostoel hebben we natuurlijk niet.

11. Divarg

Divarg Bekend lid

12 okt 2014
    913
    21
    18
    Wij zaten in Can Pastilla in het THB El Cid hotel. Met Subweb. Erg goed geregeld, pal aan het strand, auto gehuurd bij Hiper, erg goedkoop en goede service. Dikke aanrader!

12. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Wij zaten in Viva Bahia. Daarvoor gekozen omdat het pal aan het strand lag. Half pension, was voor ons met onze jonge kids (2, 2 en 4) heel fijn omdat we tijdens de lunch een rustmomentje op de kamer hadden. Supermarkt ligt naast het hotel.

13. purple88

purple88 Actief lid

5 apr 2012
    451
    0
    16
    Wij zijn in viva tropic en viva sunrise geweest in alcudia. In 1 woord: fantastisch! Zeker voor de kleinere kinderen. De zee loopt heel geleidelijk af, dus je kan heel ver de zee in lopen.

Wij zouden het zeker overwegen om nog eens terug te gaan, terwijl wij normaal niet van die mensen zijn die altijd naar de zelfde plaats zouden gaan.

14. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Wij zijn vorig jaar in Viva Mallorca geweest. Het was echt een geweldige vakantie! Wat een service daar! En je kunt er a la carte lunchen aan het zwembad. Helemaal super! Wij gaan er zeker nog eens terug!

We zijn er 8 dagen geweest, echt te kort. Niet van het resort weggeweest. Kids waren toen 10 maanden en 2.
    Ontzettend vriendelijke mensen, zeer behulpzaam.

Wij hebben ter plekke een upgrade gedaan naar de kamers op het dak. Met bubbelbad op het dakterras. Dit was perfect als de kleintjes sliepen. Wij lekker in de zon en bubbelen, kids lekker slapen. All inclusive is ook zeker aan te bevelen! Ze beknibbelen nergens op qua eten en drank. Voldoende afwisseling!

Echt een aanrader!

ps. transfertijd is wel wat lang. Wij hebben een taxi genomen. Prima te doen, was max. 50 euro. Scheelde 2 uur transfer

15. Divarg

Divarg Bekend lid

12 okt 2014
    913
    21
    18
    Dat klinkt heerlijk! Heb je een link naar het betreffende hotel?

16. Butchke

Butchke Niet meer actief

Ben het helemaal met je eens! Service is echt GEWELDIG met hoofdletters!;)

Het stadje Can Picafort nodigt ook uit om eens lekker rond te struinen. Heerlijke winkeltjes en een leuke boulevard langs het strand.

17. Butchke

Butchke Niet meer actief

Gewoon de site van de VIVA hotels bezoeken. Daar vind je de meeste info.

18. saro81

saro81 Actief lid

12 aug 2014
    222
    32
    28
    Wij zijn vorig jaar september met onze dochter van toen ruim 1,5 naar Viva Mallorca in Ca'n Picafort geweest.

Erg mooi hotel. Ik vond vooral de appartementen erg ruim. En handig met een koelkast en keukenblokje.

Wij zijn overdag veel naar het strand geweest. Is op loopafstand, maar had net iets dichterbij gemogen.

Wij hadden alleen ontbijt, en daarom s avonds gegeten aan de boulevard en ook een keer wat gekookt.

Transfertijd was wel een dik uur, vond ik eigenlijk het enige nadeel.

19. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Owwww.... wij zijn met onze zoon, hij was toen bijna 2, naar viva palma nova geweest. Het is slechts 15-20 minuten van de luchthaven, terwijl alle andere viva hotels toch echt een heel stuk verder weg zijn.

Het hotel heeft appartementen, appartementen met een privetuin, en ook appartementen op het dakterras met jaccuzzi. Je moet echter wel bereid zijn om hier iets voor te betalen... maar hierdoor was onze vakantie echt super!

Het peuterbad was perfect! Ook een speeltuin en erg leuke animatie. Daarnaast was het eten goed en erg leuk dat er kinderbestek en servies in het restaurant aanwezig was.

Onze zoon werd behoorlijk ziek de laatste dag ( met spoed naar het ziekenhuis )en de service die ze verleend hebben en de manier hoe ze ons te woord hebben gestaan, heeft er bij ons voor gezorgd dat we hoe dan ook nog eens teruggaan.
    Het was een afscheid waarbij ik tranen in mijn ogen had.

Echt waar, dit is een aanrader! En zo dichtbij het vliegveld! Perfect!
    Geboekt bij neckermann of arke.. dat weet ik niet meer.

20. 1612

1612 Bekend lid

19 jan 2013
    511
    37
    28
    NULL
    NULL
    Wij zijn vorig jaar september met een 1,5 jarige peuter naar viva Mallorca geweest en ik zou zo nog een keer gaan! Wij verbleven er op basis van logies en ontbijt. We hadden een 1 kamer appartement met privé tuin direct aan het peuterzwembad. Het was echt ideaal.

Lekker eten, goede service en mooi weer!

De transfertijd zou ongeveer dik 2 uur bedragen, maar wij waren er binnen 1 uur. Erg blij dat we niet op de berichten op internet af zijn gegaan, maar gewoon met de bus zijn gegaan.

Deel Deze Pagina