Dames misschien denk ik al tever vooruit maar het is echt een brandende vraag-> mijn broer gaat eindaugustes trouwen en nu ben ik getuige dus ik moet een betje goed gekleed gaan. Maar 1 probleem ik durf nu niet voor kleding te gaan want misschien past het dan niet meer! Ik zou dan als ik goed tel ruim 12 weken zijn! Hoe was jullie buikje rond die tijd? Help want ik weet niet wat ik moet nu! hebben jullie raad, en/of ervaring?
Tja dat is best moeilijk volgens mij want bij de een is de buik al wel dik en de ander niet. Ik had zelf met 12 weken nog mijn gewone kleren aan. Sommige kleren pastte ik niet meer in ik denk week 16 of 17 en eigenlijk pas sinds drie weken dat ik echt niets meer pas... Kun je niet iets kopen wat een beetje rekbaar is rond je buik? Een mooie strakke rekbare jurk ofzo? Succes! Groetjes Senseemillia
in iedergeval alvast gefeliciteerd met je broer... maar elke buik is natuurlijk anders... de 1 groeit sneller dan de ander.. ik weet dat ik met 12 weken nog wel in mn kleding paste.. het zat wel iets strakker.. maar paste nog wel... maar ik hoor ook genoeg verhalen over dames, die al met 9 weken positiekleding kopen... die kocht ik pas met 20 weken ofzo.
ik had nog geen zichtbare buik toen, is vast bij iedereen verschillend, maare dan is je beebie nog zo klein, dan zie je het vast nog niet! en anders koop je iets wat meerekt! of als je bv colbertje aanhebt, kan je die gewoon los doen, met leuk topje eronder!!! groetjes
Ik had met 12 weken een soort van bobbeltje zeg maar maar kon nog wel mn eigen kleding aan. Geen strakke spijkerbroek meer,die paste ik dan weer niet meer maar verder gewoon mn normale kleding wel. Hangt ook per persoon af hoe en wanneer de buik andere vormen gaat aannemen enzo
Ik pas nu iig mn eigen kleding nog, maar dat wordt wel hard minder... mn buik was eerst alleen 's avonds erg opgezet, maar blijft overdag ook steeds langer nadrukkelijk aanwezig
Met 12 weken paste ik ook het meeste nog wel hoor (behalve een strakke spijkerbroek). Ben met 15 weken positiekleding gaan dragen. En als ik het zo lees geldt voor de meesten van ons toch wel dat het met 12 weken nog best meevalt met de buik. Maar ik zou gewoon even afwachten. Iets leuks is zo gekocht toch? Als je bijvoorbeeld een nette broek met stretchband koopt en daarover een tuniek doet kan dat heel sjiek staan! En als je geen buikje hebt gewoon iets anders moois. Komt best goed!
Hallo ! Met 12 weken pasten mijn eigen broeken me niet meer. Ik had deze zomer 5 bruiloften (nog 2 te gaan ...) en een optreden, dus ben ook vrij op tijd gegaan voor iets leuks. Ik ben naar Vida Vita gegaan en heb daar een pakje gekocht. De verkoopster was zelf niet zwanger maar droeg wel de zwangerschapskleren, dus ook met een heel klein buikje zitten die kleren al heel mooi. Ze groeien als het ware met je buik mee. Misschien een idee ... en ... nu is overal uitverkoop, ook bij Vida Vita. Ze hebben hele leuke omslagvestjes in alle kleuren. Die horen wel bij de basiscollectie en daat krijg je geen korting op, maar voor een bruiloft erg leuk. Eigenlijk al hun kleren zijn leuk. Wel wat duurder, maar als getuige voor een bruiloft moet dat misschien wel kunnen toch ? Groetjes Nikki F
dat is idd een mooi pakje nikki.... daar denk ik maar eens naar toe te gaan! waar ligt die winkel eigenlijk?
als je toch iets niews halen moet dan zou ik gewoon een mooi setje positiemode halen. heb je er de hele zwangerschap nog wat aan. en je hebt zulke mooie positie mode. ik was in een boutique waar ze positiekleding verkochten en de verkoopster vertelde me daar ook dat een aantal verkoopsters die kleding droegen en die waren niet zwanger. dus kan al heel snel aan. fijne bruiloft!
hey das handig... in maastricht dan moet ik daar maar eens gaan winkelen haa zal wel gek staan joh-> daar net zwanger "zonder" buik naar binnen gaan... haha alleen een rolletje ik zal vandaag of morgen even een foto van me buik maken "zonder" vulling! hhahaha
dankje wel meiden ik denk dat ik idd een nieuw setje positie mode ga halen want ik vind het dood zonden om een hoop geld aan kleren uit te geven die ik warschijnlijk nit lang meer kan dragen!
Hoi Anniek ! Ik zie dat jij ook in Limurg woont ! Ik heb het inderdaad gekocht in Maastricht, in Heer. Leuke winkel en leuke verkoopsters die je echt goed helpen en de tijd nemen. En ze hebben uitverkoop vanaf 1 juli ! Dus dat is altijd gunstig toch ? Veel plezier ! Groetjes, Nikki F
Ik paste net niet meer mijn gewone broeken. Bovenkleding nog wel, maar broeken en rokken dus niet. Ik kon nog wel een broek aan die een beetje te groot was, maar voor de rest bar weinig. Maar ja als ik het zo lees is het bij iedereen anders. Je zou natuurlijk alvast achter een positiesetje aan kunnen gaan. Mocht het tegen die tijd te groot zijn, kun je het altijd nog voor andere gelegenheden gebruiken.
Hoi Hoi.. T verschilt zeker per persoon hoe snel je buik groeit e.d. Ik ben nu op het punt aangekomen dat ik mijn broeken, rokken niet meer dicht krijgt (de rits krijg ik half dicht) en ben bijna 34 weekjes, maar sommigen hebben dit 'probleem' al naar een paar weekjes! Als ik jou was zou ik me iets als een linnen broek of zo kopen, k heb er 1 met een elastieke band dus t rekt fijn mee, en erover heb ik een buikband, en zo'n broek is lekker luchtig! I.i.g. succes ermee! Groetjes! Bren
Hoi Anniek, gefeliciteerd met je broer en wat leuk dat je getuige bent! Ik kan mn kleren nog wel aan behalve mijn spijkerbroek... en ik heb nu een meegroeibh maar verder kan ik echt alles nog aan!