Ik heb hier een vuilniszak vol met knuffels en 2 grote bigshoppers met speelgoed voor kindjes t/m 4 jr. ongeveer wat nog een ronde meekan. Ik heb ook nog wat kleertjes, de maten (is sowieso t/m 92) moet ik uitgaan zoeken (is voor een jongen) Ik wil wel vragen omdat het heel veel is om het op te komen halen Wie o wie heeft er interesse in!!!!
Foto's zet ik er zo op, en ik heb geen kleertjes meer van mt 74 het enige wat ik nog heb is Mt 68 (klein beetje) Mt 86 bigshopper vol en met 3 winterjassen Mt 92 bigshopper vol met zowel zomer als wintergoed
Doos vol met speelgoed en knuffels, Je kan denken aan auto's, dokterdoos, tent, muziekinstrumenten, opbergnet waar je speelgoed in kwijt kan, en ook voor de allerkleinste ligt er wat bij
Spijtig woon je een beetje te ver... Waarschijnlijk kan je wel iemand anders er heel blij mee maken...
Je woont in Rotterdam? Had wel belang bij kleding 86/92 ... En welke met zijn de winterjassen en zijn ze dik? Je mag me pb sturen, heb wel interesse ....
Wow wat super van je dat je dit zo weggeeft hoop dat je er iemand blij mee kan maken die het nodig heeft
Zou graag het speelgoed en de kleertjes maat 86/92 overnemen. maar moet met mijn man overleggen of we het kunnen ophalen Groetjes
Laat je nog wat van je horen meid? Heb je paar dan terug al pb gestuurd en wil de spullen graag overnemen....
Ik had je een pb gestuurd of ik je nr mocht, is beter contact houden zei ik... En in die pb gezet hij komt de spullen zeker ophalen alleen de dag laat ik je dan weten en of je ze nog even wilde bewaren voor me... Niet gehad die pb?