Hallo, Ik wil graag een paar geboortekaartjes bestellen maar ik kom alleen maar hele hoge prijzen tegen. Ik heb er maar iets van 10 nodig en alsnog kom ik op prijzen van 80 euro, dit terwijl ik echt gewoon een simpel kaartje wil. Waar hebben jullie goedkoop een geboortekaartje besteld? En krijg je bij de proefdruk ook echt de naam van je kindje erop of word er expres een andere naam opgezet zodat je die niet kan gebruiken? Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Dat is waarschijnlijk afhankelijk van de drukkerij waar je ze besteld. Ik had bij 2 bedrijven proefdrukken aangevraagd en beiden hadden verzonnen gegevens erop. Voordeel daarvan was dat op 1 van de kaartjes een gedichtje stond wat ik zo leuk vond dat we die hebben gebruikt
Hier ook wat prijzen vergeleken en bij Kaartje2go uitgekomen. Daar kun je ook kleine aantallen bestellen
Kaartje2go. Laatste jaren daar trouwkaarten, geboortekaarten, doopuitnodigen en vorige week uitnodigen voor verjaardag van dl. besteld. Echt een aanrader!
Bij Uitnodigingen & aankondigingen | Tadaaz superleuke kaartjes en absoluut niet duur! Heb ik hele originele voor mijn zoontje vorig jaar besteld
Wij hadden ze bij poobies. Waren we heel tevreden over. En de voorbeeld kaartjes die je kon aanvragen waren volgens mij met verzonnen tekst en naam
Kaartje2go. Alsnje maar 10 stuks nodig hebt. Kun je een pakket bestellen. Zal rond de 20 euro zijn dacht ik. Wil je dat zei ze op de post doen, komen er nog postzegels bij.
Ik koop ze bij geboortepost.nl. Mooie kaartjes, snelle levering en makkelijk te ontwerpen en super goedkoop!
Geboortepost.nl hebben zelf kaartje gemaakt daar en 2 proefafdrukken gratis. Je kan ook daar een kant en klaar kaartje kopen daar. Suc6
Ik heb goede ervaringen met van Assema Grafimedia. Ze hebben veel keuze maar je kunt ook zelf een ontwerp aanleveren. Google maar eens!