Welke luiertas is groot en ruim van binnen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Orchidee26, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orchidee26

Orchidee26 Niet meer actief

Hallo,

Wie kan mij advies geven over de luiertas ik heb zelf een quinny luiertas maar is klein, ik wil een ruime luiertas omdat ik dalijk 2 kleintjes heb en veel spullen in de tas kwijt moet krijgen.

2. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

25 nov 2010
    1.220
    1
    0
    Lees even mee!

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.184
    113
    Brabant
    wij hebben de kipling. niet de meest hippe, maar o zo handig. en nu al ruim 3 jaar intensief in gebruik en ziet er echt nog als nieuw uit:)

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Ligt er aan wat je groot vind natuurlijk.
    Ik heb bij v&d een "gewone" ruime tas gekocht met een aantal vakken. Zo groot kon ik nl geen luiertassen vinden

5. misa

misa Niet meer actief

Wij hebben een gewone mooie tas gekocht met veel ruimte en genoeg vakken. Het is oorspronkelijk een laptoptas geloof ik. Erg fijn!

Converse Retro Reporter

6. Tijgertje1984

14 okt 2010
    79
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Overijssel
    Ik heb een luiertas en reistas van Little Company besteld!

7. Sjenny

Sjenny Bekend lid

24 jan 2011
    509
    0
    0
    verkoopster
    zuidholland
    Ik heb de loverletter tas van lief! Vind hem erg ruim! :) en hou wel van een kleurtje! (wel echt een meidentas!) maar in de nieuwe collectie zijn ze allemaal erg ruim! ;)

8. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Het geheim is minder spullen meenemen! Voor mijn DL van 1 neem ik nu luiers, klein pakje doekjes mee, een schone maillot of broek, plastic zakje en spuugdoekje. Kan namelijk ook makkelijk in mn handtas als dat nodig is. Als onze 2e er straks is, zal ik voor DL niet zoveel ruimte nodig hebben in de tas.

9. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik vond een ruimere luiertas zeker in het begin wel heel handig hoor,

de oudste zat nog in de luiers ( was toen 1,5) en de baby natuurlijk ook,

na een half jaar dacht ik : hé bah voor niets gekocht want ik hoef nu niet meer zoveel mee te nemen, flesjes gingen eraf poeder hoefde ik niet meer mee te nemen, hydrofiel luiers niet meer, etc etc,

maar toen in juli onze zoon begon met zindelijk worden was de tas toch wel weer heel handig omdat je dan schone kleding mee moet nemen voor als hij in de broek plast, en dat is maatje 98/104 dus niet meer zo compact opvouwen als maatje 50/56 wat je voor de baby weleens extra meeneemt ;) dus dat nam ook aardig ruimte in beslag,

wij hadden trouwens de kees XXL luiertas

10. Porsche

Porsche Niet meer actief

wij hebben er 1 van de kruitvat zo'n grote geloof 10 euro denk ik :D ..

11. roselie

roselie Lid

2 dec 2011
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er een van Toppie, groot en veel vakjes.

12. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb een kitsch kitchen luiertas en ben er helemaal blij mee! Super tas past alles in, ook mijn spullen, dus ik loop niet met twee tassen rond. En er zijn best veel verschillende patronen beschikbaar. Je moet er alleen wel van houden, natuurlijk.

Deze heb ik :D

http://static.fonq.nl/data/producten/34779-groot.jpg

13. Orchidee26

Orchidee26 Niet meer actief

Ik zoek juist een groot tas met zij vakjes waar je de flesje ook in kan doen die lijkt mij veel handiger dan alleen twee voor vakjes en groot binnenkant...

14. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    Ik heb een Joolz luiertas en een tas van Lief!

15. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Ik heb ook een Lief luiertas, vind het ideaal en ga hem volgende keer weer gebruiken!

16. Fransa

Fransa Niet meer actief

Ik heb de tweelingluiertas van JuJuBe:

Ju-Ju-Be - Be Prepared - Luiertas - Shadow Waltz

Wat een heerlijke tas is dat! Lekker veel opbergruimte, ritsen die helemaal tot onder doorlopen, groot voorvak voor je eigen spullen, etc. Ze hebben ze in allerlei soorten en maten, dus je kunt ook nog een slag kleiner nemen als deze te groot zou zijn. Hij is dat namelijk best wel... Ze zijn niet goedkoop, maar supergoede kwaliteit en na de kinderen ook prima te gebruiken als reistas.

17. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
  18. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Ik had voor de eerste de jujube be all, super fijne tas maar omdat ik nog meer mee moet nemen straks met een tweede erbij. Dus twee in de luiers koop ik ook de jujube be prepared. Ik weet dat de kwaliteit fantastisch is en daar heb ik het geld zeker voor over. Super tassen!

19. Anice

Anice Niet meer actief

Ik heb 2 luiertassen. 1 van Nest, dit is een mooie ruime luiertas die niet op een luiertas lijkt :D 2e is van JP Lizzy. Een kleinere tas die er leuk uitziet. Helaas zit er geen rits in dus gebruik ik hem wat minder.

20. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

Topmark Verzorgingstas Toppi Care Grijs | Tassen | Baby-Dump

ik heb deze. de goedkoopste van de babydump. Met heeeeel veel aparte opbergvakken. Ik heb graag de boel ordelijk in mijn luiertas en dat is met deze het geval. En nu ze iets ouder is en ik niet altijd veel mee hoef te hebben, gooi ik dingen in mijn eigen tas.

Deel Deze Pagina