@lieseleentje, ik kreeg de bon ook nog een keer. Ik heb het toen niet gedaan echter stuurde ze de doos vervolgens een aantal weken later op Sja en dan ga ik dus niet terug naar de winkel
Hier nu pas bericht over de BlijeDoos, dus schoonzusje gaat hem ophalen voor me. Welke fles zit er nu in? De Medela of de Avent?
@LieseLeentje: Ik moest hem voor 5/12 ophalen...en zoveel langer zwanger dan jij ben ik niet... Hier zat trouwens ook een Aventfles in de doos. Centrum en Pamperdoekjes heb ik niet gezien. Maar wel weer andere dingen. Vond de doos van de Prénatal juist leuker dan die van de Etos, daar zat bijna alleen maar reclame in...
hey meiden , Ik kwam deze tegen ik ga het ook invullen en dacht zal de link ook naar jullie sturen ik heb de prenatal doos ook aangevraagt jullie nog tips welke nog meer leuk zijn? voor jullie deze tip https://www.baby-dump.nl
Ik kreeg ook bericht dat ik de baby doos op kon halen, blije doos nooit iets over gehoord.. kon helaas niet invullen dat mijn kindje niet leeft, maar goed. Als er wat leuks in zit kan ik het toch ophalen
Hier een tijdje terug de 5 euro overgemaakt voor het verzenden met naam en adres erbij zoals in de mail stond maar er erna niks meer van gehoord.. iemand ervaring? Komt de doos dan gewoon ineens of krijg je nog een mail ofzo??
Hier belde ze van de week van felicitas dat ik de doos bij etos op kon halen, ik dacht dat de vk dat stop gezet had dus was best even pijnlijk.... In de blije doos zat hier ook de avent...
Nee, de vk zei dat ze dat ging regelen toen ze op huisbezoek kwam. Maar waarschijnlijk iets mis gegaan in de administratie daar...
Oh kan me voorstellen dat dat even slikken is.. En hoor vaak dat afmeldingen niet goed doorkomen.. erg slordig eigenlijk!
Nou heb m net binnengekregen! dus wel netjes opgestuurd.. Maarrrruuuhhh noem mij maar hebberig hoor.. Zat er niet altijd een pampers billendoekjesdoos in de blije doos? daar ging ik eigenlijk een beetje van uit! moet ik nou echt zon ding voor mn billendoeken zelf gaan kopen?!
Nee er zat geen billendoekjesdoos in maar een pakje met een paar billendoekjes en die zitten bij de 12 pampers die er wel in horen te zitten. Die doos zul je zelf moeten kopen dus
pakje met billendoekjes had ik geloof ik ook helemaal niet... Maar waar heb ik dan de vorige keer dat ding gratis bij gekregen bij zoonlief?! is andershalf jaar terug nog maar en weet zeker dat dat ding ergens bij zat want daarom verwachte ik dat nu weer Iemand enig idee?? of zat ie er toen in maar nu gewoon niet meer??
En dat Felicitas ding, hoe krijg je dat? Ik heb dat ook aangevraagd, maar nog niets van gezien eigenlijk. Blije doos kan ik wel ophalen. En nog meer dozen? Ik heb bij mijn eerste geloof ik wel 5 dozen gehad, haha, maar nu zou ik niet meer weten hoe ik daar allemaal aan kwam. Of is dat meer voor na de bevalling?