Hier hetzelfde, alleen niet bij felicitas aangemeld maar wel voor de blije doos, helaas kan je nergens neerzetten dat je kindje niet leeft :x Krijg ook nog telkens reclame, dat je je kindje moet aanmelden bij kdv etc.. zucht.
Volgens mij moet voor de babydoos van prenatal de geboortedatum van je kindje invullen. Die doos krijg je doorgaans 3 maanden na de uitgerekende datum. Ik weet niet wanneer je uitgerekend was van je dochtertje? Ze vragen dan expres naar de geboortedatum van je kindje, zodat je geen (pijnlijke) doos en andere producten ontvangt, mocht de zwangerschap anders gelopen zijn. Ik denk dat de uitgerekende datum van je dochtertje dan nog niet is geweest?
Ik heb dat op de website van WIJ doorgegeven, dat ze was geboren, maar helaas kan je niet neerzetten dat je kindje niet leeft. Ik heb al een email gekregen dat ik de baby doos kon ophalen, aangezien mijn kindje wèl is geboren heb ik het dus ook ingevuld. Ik was op 8 februari uitgerekend, maar goed aan die paar dingen stoor ik me niet verder, vind alleen die reclame zo irritant die nog over zwangerschap gaat.
Die billendoekjes zitten in het plastic bij de pampers. Ik had ze in de eerste instantie ook helemaal niet gezien.. En die billendoekjesdoos zit bij de doos van de babydump
Aaaahhh babydump!! ja daar was ik mn bon vergeten laatste keer dus die heb ik nu niet! thanks.. Dus of even een kopen of toch nog s naar de babydump! hihi