Mijn baby lijkt zo op mijn schoonmoeder

Discussion in 'Baby en dreumes' started by ratatosk, Sep 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ratatosk

ratatosk VIP lid

Mar 16, 2010
    5,429
    5
    0
    En ik haat dat mens zo!
    Ik hou er niet minder om van Ratababy hoor. Maar, Grr!!
    Dat moest ik even kwijt :).

2. JBM1985

JBM1985 Actief lid

Mar 17, 2009
    362
    0
    0
    Haha gooi het eruit, hier lijkt de kleine erg veel op zijn papa maar die lijkt gelukkig niet op beide van mijn schoonouders! Soms grappen we dat hij geadopteerd is! Dus lucky me hij lijkt lekker op zijn papa en heeft gelukkig ook wel iets van mij!

3. misa

misa Niet meer actief

Ooh dat lijkt me ook niets..! Als mijn zoontje op mijn schoonouders lijkt..! Ik begrijp je..! ;)

4. futuremama

futuremama Fanatiek lid

Oct 10, 2008
    2,507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Hahha nee lijkt mij ook niks! ik heb een heks van een schoonmoeder! Dus ik begrijp je helemaal! "knuff"

5. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

Nov 25, 2010
    3,479
    2
    36
    aaah ik begrijp je helemaal!! heb net een paar dagen geleden ook een topic geopend ('ze lijkt niet op mij...') waarin ik zei dat mijn dochtertje erg op mijn schoonmoeder lijkt, en ik baal daar ook van! dat ze meer op mijn man lijkt ok, maar ze heeft soms echt iets van mijn schoonmoeder, mijn man heeft dat ook al een paar keer gezegd en noemde haar zelfs voor de grap xxxx-junior (<- naam van schoonmoeder), ik was zo boos!

ik heb geen enorme hekel aan mijn schoonmoeder maar erger me wel vaak aan haar, en ze trekt altijd al zoveel aandacht naar zich toe.. en nu lijkt míjn dochtertje ook nog op háár, terwijl ik (nog) niks van mezelf in haar zie.. bah!

natuurlijk ben ik ook helemaal gek op mijn meisje maar ik hoop toch dat de gelijkenis met schoonmoeder mee gaat vallen

6. eefje85

eefje85 Bekend lid

Dec 28, 2009
    592
    4
    18
    Ahhh sorry, maar ik moest even heel hard lachen toen ik de titel las! Vervelend voor je meid... Maar er kan nog veel veranderen, hoor! En denk maar zo, zonder je schoonmoeder was je man er niet geweest ;)

7. allanieew

allanieew Actief lid

Jan 5, 2011
    298
    15
    18
    thuisblijf moeder (and proud to be one)
    bij utrecht
    hihi mijn schoonmoeder wilde graag dat mijn zoontje iets meer op haar leek hij heeft wel trekken van mijn man en schoonvader en heeeeeel veel van mij
    ( ik heb een foto van ons beide als pasgeboren baby en als je die naast elkaar houd kun je alleen aan de kleding zien dat een van de twee toch echt 30 jaar ouder is)

Ik heb er haar laatst dus maar op gewezen dat ik denk dat de vorm van zijn achterhoofd afkomstig is van haar (zij helemaal blij met zoiets stoms)

Maar meestal pest ik haar enorm met het feit dat hij zoveel op mij lijkt.
    Ze blijft alleen wel standaard zijn haren checken op wat zij krullen noemt.
    Ik heb namelijk steil haar en mijn vriend heeft kroeshaar. Zij wil graag dat hij het kroeshaar krijgt terwijl ik dat dus absoluut niet wil (je kunt er namelijk niets mee, mijn vriend kan echt maar 2 kapsels uitkiezen bij de kapper, blockhead of kaal, dus waarom je nou in 's hemelsnaam perse zo'n haar zou willen voor je kleinkind)
    gelukkig heeft hij vooralsnog mijn haar (steil en dezelfde blonde kleur als ik vroeger had) dus het uitdelen van plaagstoten naar haar gaat voorlopig nog wel even door, ze moet er maar tegen kunnen. (dat kan ze niet maar dat is een ander verhaal ;))

8. JBM1985

JBM1985 Actief lid

Mar 17, 2009
    362
    0
    0
    Wat hebben er hier toch veel een hekel of iets aan hun schoonmoeder!
    En net wat eerder gezegt is je kleine veranderd nog zoveel!

9. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
    ow bah, dat lijkt me ook niks!

10. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

Nov 25, 2010
    3,479
    2
    36
    hahaaaa geweldig :D

11. Patjuh2010

Patjuh2010 Actief lid

Feb 25, 2010
    424
    0
    0
    Hahahaha :D! Ja dat kan je niet uitkiezen he ;)!

12. Trotsemamsvan2

Trotsemamsvan2 Actief lid

Jul 2, 2011
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahaha herkenbaar! Ik snap je hoor! Mijn dochtertje leek héél erg op mn vent, en mn vent = 2 druppels mn schoonmoeder. ( mooie man hoor daar niet van dus het is niet erg haha) maar ik heb ook niet een geweldige band met haar, dus dat was best confronterend. Als ze dan ook nog riep 'ohhhh ze lijkt op me!!' dan zakte ik echt door de grond en irriteerde me daar mateloos aan.
    Maarrrrrr er kan nog veel gebeuren hoor! Mn dochtertje is echt veranderd in dr gezicht, ze lijkt nodgsteeds op mn vent, maar nu ook steeds meer op mij.
    Ok het kan natuurlijk zo blijven, dan moet je maar denken dat je kleine er niet was geweest zonder je schoonmams en ermee dealen, het is en blijft jouw mooie kleine ukkie!

13. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Oefff, hier ben ik nou ook zo bang voor!! Vooral qua persoonlijkheid of intelligentie :):)

14. Trotsemamsvan2

Trotsemamsvan2 Actief lid

Jul 2, 2011
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe komt dat toch dat zoveel schoonmoeders in een negatief daglicht staan?

;)

15. ratatosk

ratatosk VIP lid

Mar 16, 2010
    5,429
    5
    0
    Geen idee, die van mij heeft bij ons eerste echte gesprek samen al aangegeven dat het tussen ons toch nooit zo zou worden als tussen haar en de ex van Rataman. Dat vond ik niet bepaald een goede start.

Ik denk dat jongensmoeders in het algemeen het moeilijk vinden om hun kindje te delen met een andere vrouw. Vooral als die vrouw niet iemand is die ze zelf als vriendin uit zouden kiezen.

En in ons geval speelt het ook mee dat Rataman enig kind is en zijn ouders voor ALLES op hem terugvallen. Ook dingen die ze zelf makkelijk kunnen. Ik heb weleens een tv voor ze verhuisd, in mijn auto. Later hoorde ik dat ze dat niet in hun auto wilden doen "want papa is daar zo zuinig op". En bedankt! Terwijl er zo weinig van hun uit komt, ja behalve gezeur dan.

Oeioei ik kan er pagina's over volschrijven ;)

16. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ik lees mijn eigen verhaal... wat een drama altijd... kan er een boek over schrijfen

Share This Page