prenatal buggy

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Vinnies, 15 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vinnies

    Vinnies Bekend lid

    20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    hallo allemaal ik wilde even mijn verhaal kwijt.
    Ik heb in mei dit jaar een buggy gekocht bij prenatal.
    Op vakantie in augustus hebben we hem gebruikt. Maar toen klapte hij al steeds in tijdens het lopen. Een paar dagen later waren we een dagje weg en toen we naar huis wilde klapte hij niet meer in. Mijn man heeft toen voorzichtig de stang wat gebogen zodat hij inklapte, toen we hem weer uitklapte was de stang gebroken.
    Nu heb ik de buggy bij prenatal ingeleverd en ik krijg niks, geen garantie, hij word niet gerepareerd en ook geen korting op een nieuwe. Dag 80 euro.
    Iemand nog tips voor een wel betrouwbare buggy?
    Liefs vinnies
     
  2. vruchtje24

    vruchtje24 VIP lid

    2 jan 2007
    13.024
    414
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wij hadden ook een Prenatal buggy van 80 euro. Hier brak het handvat al heel snel af en verder reed hij heel beroerd. Wij hebben hem voor een klein prijsje verkocht via marktplaats. Nu hebben wij een Mclaren echt super goeie buggy. Wel wat prijziger, maar dat merk je ook wel qua kwaliteit.
     
  3. pinguin72

    pinguin72 VIP lid

    7 jan 2006
    7.831
    0
    36
    Ik zou ook op zoek gaan naar een maclaren of koelstra ofzo.
    Ik had ook een prenatal buggy maar wat een onding.
    Ik had trouwens wel een goedkopere versie.
    De buggy heb ik verkocht en via marktplaats een bijna niet gebruikte buggy van maclaren gekocht.
     
  4. Yolanthe

    Yolanthe VIP lid

    Sorry maar ik vind het niet heel raar als ik het zo lees. Als je hem verbuigt en het breekt vervolgens af dan vind ik het niet raar dat je geen nieuwe krijgt of je geld terug krijgt.

    Mijn ervaring bij de prenatal is juist goed op het gebied van service. Al 2x problemen gehad met een tripp trapp. Eerste keer besteld via de webshop en de kleur was niet dekkend en deze keer de babyset die voor een deel oud en voor een deel van het nieuwe systeem is, past dus niet.

    Om terug te komen op de buggy: ik heb de buggy ook, al een jaar of 1,5. Hoewel ik hem nu niet veel meer gebruik, dochter is bijna 3.
    Ik vind het een prima buggy, alleen het inklappen is weleens stoeien! Maar het lukt uiteindelijk altijd weer. Als hij in wil klappen tijdens het wandelen, had je wel alle punten vastgezet?


    jouw kindje is nog klein, ik zou gaan voor een mc laren, die zijn wel erg goed en duur ;)
    Mijn dochter vond ik er al te groot voor en gebruik hem niet zo veel, dus ik voor een goedkope gekozen. Ik heb hem tijdens de kortingsdagen gekocht, nog goedkoper dus.
     
  5. happymama

    happymama Niet meer actief

    ik heb die buggy ook en die is prima , vind t zwaar belachelijk dat ze er niks mee doen zou een klacht indienen bij t hoofd kantoor dat zou je dan kunnen doe via een mail ....
     
  6. happymama

    happymama Niet meer actief

    je moet natuurlijk niet zeggen dat je zelf de stang verbogen hebt soms moet je een leugentje maken om best wil , t beste was als je na de vak al was terug gegaan
     
  7. Lynx

    Lynx VIP lid

    19 jul 2008
    8.501
    2.398
    113
    wij hebben de duurdere versie van de prenatal buggy en ik vind hem eerlijk gezegd helemaal geweldig. Hij rijd soepel, is juist heel erg makkelijk in te klappen, maar we hebben 'm ook nog geen jaar, dus wie weet welke ellende we er nog mee krijgen. ;)
     
  8. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ik heb de goedkopere versie van de prenatal buggy en het wiel was al snel kapot. Hij loopt scheef af zeg maar..
    Ik kan morgen een nieuw wieltje ophalen. Dit ging zonder problemen en ze zeiden als het wieltje niet geleverd kon worden ze voor een andere passende oplossing zouden zorgen.
    Ik had de buggy pas 2 maanden!
     
  9. Liesbeth79

    Liesbeth79 Bekend lid

    18 mei 2007
    575
    1
    18
    Vrouw
    Gelderland
    Wij hebben de prenatalbuggy ook, de goedkopere versie en nooit problemen mee. Al 3 jaar in gebruik.
     
  10. sjaantje85

    sjaantje85 Fanatiek lid

    4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    kheb m net een week in huis hoop dat we er langer mee doen kunnen???!!
     
  11. Vinnies

    Vinnies Bekend lid

    20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    Bedankt voor de reacties, ik heb de buggy gelijk na de vakantie gebracht maar nu 6 weken later pas wat gehoord.
    En het is echt niet zo dat we de stang onwijs hebben zitten buigen, we hebben alleen wat gebogen zodat hij ingeklapt kon worden omdat hij uitgeklapt niet in de auto past. Als ik het nou heel grof had gedaan oke..dan had ik niet moeten zeuren maar dat was echt niet zo. Maar goed we gaan vandaag naar babypark maar even kijken voor een goeie, Bedankt!
     
  12. Libelle82

    Libelle82 Fanatiek lid

    26 jun 2008
    4.999
    355
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Hier erg tevreden over een Koelstra buggy
     
  13. Cygnet2

    Cygnet2 Niet meer actief

    Pardon?
     

Deel Deze Pagina