Nou gister zag ik zoiets grappigs. We zaten te avondeten en Ayla zat ook op de grond in de wipstoel bij de eettafel en toen ineens zag ik dat ze aan het kauwen was. Nu krijgt ze nu geen bijvoeding, dus het was meer droog-kauwen zeg maar. Maar het zag er zo grappig uit. Ik had haar dat nog niet eerder zien doen en mijn moeder die gisteren op haar had gepast had het die dag ook nog niet gezien. Ik vond het wel apart om te zien. Is dat een voorbereiding voor het eten van straks? Ik dacht eerst dat ze ons misschien nadeed, maar net in de box zag ik het haar ook doen, en toen stond ik niet al etende in de buurt.
Irem doet dit al een aantal weken, en dan inderdaad met name als ze aan tafel zit en wij eten. Sowieso wordt je hier op het moment echt gefascineerd aangestaard als we iets eten of drinken . Meestal als ik Irem bij mijn moeder ophaal na het werk eet ik daar even een boterhammetje als lunch, Irem zit dan bij mijn moeder op schoot aan tafel en ze zit dan vrolijk met me mee te kauwen. Volgens mij dient het als voorbereiding op het echte werk, tenminste, dat kan ik me zo voorstellen. Het ziet er in ieder geval erg grappig uit
Hier zie ik haar dat ook doen. Bij Esmée komen er ook tandjes door, misschien heeft dat er ook mee te maken?
Ik heb bij Ayla nog niks van tandjes kunnen ontdekken, maar wie weet zit het er wel aan te komen idd.
Hier ook eentje die mee zit te eten, zo grappig! Heb gisteren voor het eerst een paar lepeltjes pap (rijstebloem) gegeven, ze vond het maar wat interessant.