We zijn toe aan vakantie met mooi weer. Graag buiten nederland, maar we dubben nog of we met de auto zullen gaan (frankrijk, spanje) of zullen vliegen naar bv de canarische eilanden. Wie heeft er concrete aanraders en tips? Het valt ons op dat veel hotels kindvriendelijk lijken (bv kinderzwembadje), maar dat in onze ogen eigenlijk ook weer niet zijn (bv eigen terrasje zonder afscheiding, vlak bij een (diep) zwembad). We willen een relaxte vakantie, wat wandelen, leuke dingen zien, maar niet in de middle of no-where. En dus een beetje kindvriendelijk met wat ruimte, dus niet met zn viertjes op 1 slapkamer. Wie weet iets leuks?
Club Med Agadir, familiekamer Tenerife La Pinta, familiekamer Turkije La Banche, familiekamer Het zwembad zou ik persoonlijk niet te scherp op zijn, opletten met je toch altijd! Ik vind vliegen relaxter dan met de auto zeker met twee echte ukken
Wij gaan in september naar hotel Alexander beach op Kreta (malia). Direct Aan het zandstrand/zee, super leuk kinderbadje voor de echte kleintjes nog en toch alles op loopafstand. Gran canaria vind ik ook altijd erg leuk. Kan je ook heerlijk over de boulevard slenteren met je kids.
Wij zijn in mei naar Zuid Frankrijk geweest (vorig jaar in sept) naar Mer et Soleil in een mobilehome. Ideaal op een camping met kids. Met de auto. Je kan alles zelf aanpassen en regelen. Wij zijn vanuit China gevlogen met de oudste van toen 2,5 jaar, nee vliegen liever niet. We gaan over 4 weken naar Peschiere del Garda, helemaal in het zuidelijkste puntje van het Gardameer. Wederom met de auto. Weer een mobilehome gehuurd met luxe erin. Vanaf volgend jaar willen we zelf een vouwwagen aanschaffen
Top! Denk dat ik hier wel iets mee kan! Hoe is het weer aan het Gardameer in september? Wij willen eind september op vakantie...