Volgend jaar zijn opa en oma 50 jaar getrouwd. Nu willen ze een weekend weg, maar of we daar nou heeeeel veel zin in hebben.... We zijn met z'n 12en. 10 Volwassenen en 2 Kids. Hebben jullie misschien een leuk idee om te gaan doen ipv een heel weekend weg?? Alvast bedankt voor het meedenken.
Wij zijn 2 keer een weekend weg geweest en was erg geslaagd! Maar op de dag zelf had me oma dingen verzonnen, we gingen naar een muziekmuseum, en dan niet heel lang maar gewoon heel even zodat het leuk bleef Daarna gingen we uiteten bij een pannenkoekrestaurant, en daarna naar een oorlogsgraf, en daar wandelen. En toen uiteten. Maar wat we ook allemaal hebben gedaan ooit: Dierentuinen, Touwmuseum, Varen met een priveboot en dan ging iedereen omstebeurt de ophaalbruggetjes omhoog doen was erg leuk! Ik ga nog even verder denken. Wat ik je wel als tip wil geven, het is moeilijk om bij sommige dingen de hele familie bij elkaar te houden, bijvoorbeeld als je naar een pretpark gaat, dus dat doen wij eigelijk niet.
wij doen ieder jaar ook een familie dagje houden. meestal gaan we naar een pretpark en daarna lekker wat eten met zijn allen. is altijd heel erg gezellig! een heel weekend zou ik ook niet echt zien zitten nee... maar ik heb dan wel gelukkig, tis niet heel de familie die mee gaat. mijn moeder organiseert het altijd voor haar en der 2 zussen. en hun gezinnen gaan dan ook mee. dus tzijn mijn ouders, en mijn 2 tantes met al hun kinderen die ondertussen zelf ook alweer kindjes hebben enzo. heel leuk! dus gewoon dagje uit. pretpark, dierentuin of amsterdam of als je het in de zomer doet lekker een dag naar het strand met zijn allen ofzo
Wij zijn toen met mijn opa en oma een weekend naar een bungalow park geweest. Allemaal eigen huisje en was heel erg leuk! Niks was verplicht en was gewoon gezellig familie weekend
wij hebben pas een boottocht gedaan van Zaltbommel naar slot Loevestein, daar een rondleiding gedaan en toen weer terug. thuis gebbqd
Wij hebben vorig jaar een familieweekend gehad. We zijn met z'n allen een weekendje naar een Landal park geweest, en elk gezin had z'n eigen huisje (overigens hadden we wel onze huisjes allemaal naast elkaar, dus we konden wel bij iedereen 'binnenvallen'). De regels verder waren dat er geen regels waren. Dus iedereen ging overdag zijn eigen gang, zolang er 's avonds maar met zn allen gegeten werd. Maar het kwam bijv. wel voor dat de kinderen van mijn broer bij ons kwamen ontbijten, of dat wij met een ander stel mee gingen naar een speetuin. Of dat we toch met zn allen gingen zwemmen, of 's avonds nog even bij elkaar koffie dronken als de kinderen op bed lagen. Maar alles was dus geheel vrijblijvend.
Wij hebben jaarlijks een familieweekend (met 80 personen haha...) maar das idd heel weekend. Wat erg leuk is, hebben wij afgelopen jaar ook gedaan met verjaardag, is een dagje beekse bergen (of andere dierentuin) Een dierentuin in nl voor alle leeftijden leuk. En de dag dan afsluiten met een lekker etentje
Misschien toch een weekendje weg en dan naar CenterParcs o.i.d. zodat je allemaal een eigen huisje kunt nemen en je toch terug kunt trekken als je daar behoefte aan hebt .
Dat was sowieso al de bedoeling. 2 Huisjes en dan 1 hele grote zodat we wel samen kunnen eten en zo. Maar het is altijd zo hetzelfde. De mannen gaan samen iets doen, de vrouwen ook zo. Tante en oom zijn te saai voor woorden en oma kan niet zoveel meer. (slechte knie) En dan is het zoveel geld waar we misschien ook wel iets anders voor zouden kunnen doen. Vandaar!
Waarom niet 1 groot familiehuis? Das erg gezellig! En dan in de omgeving activiteiten opzoeken (bv een dierentuin in omgeving) of een leuke markt oid. Oma kan in de rolstoel mee?! Afhankelijk van het weer met z'n alleen bbqén of gourmetten. Is toch helemaal leuk. Doen wij heel vaak met het gezin (tja, bij mijn man is alleen het gezin al 14 personen, stelletje konijnen)