prenatal dordrecht?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Athina, 25 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.825
    3.348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hoi allemaal,
    ik zit te twijfelen, meestal gaan wij naar prenatal ridderkerk, of naar rotterdam. Ridderkerk is een kleintje.
    Maar die 2 gaan vandaag niet lukken, vanwege de openingstijden en ik wil toch wel graag vandaag nog even ;) . Nu weet ik dat dordrecht gewoon een 'stadswinkel' is, en geen warenhuis, maar is het er heel klein of valt dat nog best mee? Is het de moeite om alleen daarvoor naar de stad te gaan ;) of niet?
    Nu weet ik wel; het is allemaal heel relatief ;) maar misschien zijn er ook mensen die beide (ridderkerk en dordrecht) winkels kennen. We willen graag een voetenzak voor in de wandelwagen strakjes en nog tal van kleine dingetjes (speen, flessenspeen, zwembroekje etc)

groetjes athina

2. Jessy30

Jessy30 Lid

11 sep 2008
    26
    0
    0
    Ik vind de Prenatal in Dordrecht wel de moeite waard hoor. Ik ga er ook wel eens speciaal voor naar Dordt, maar ik woon er ook best wel dichtbij.
    Onlangs is het helemaal vernieuwd/verhuisd en ze hebben boven ook nog een kleine etage.
    Hij is inderdaad niet zo groot als in Rotterdam, maar je kan er wel lekker rondkijken.
    De spulletjes die jij zoekt zullen ze er vast wel hebbenn!

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.825
    3.348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ok bedankt :) !

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    mmh waarschijnlijk bne je al geweest ....maar ik vind de prenatal in rotterdam op de jan kwakplaats fijner , vindt de prenatal in dordt erg beperkt

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.825
    3.348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    inmiddels geweest ;) ridderkerk is toch wat fijner, die is vierkant opgezet en dan kun je gemakkelijker overal door met je wagen.

Inmiddels ook in rotterdam geweest, omdat ze in dordt de voetenzak niet hadden die we zochten. Ach ja ;) we blijven shoppen :) .

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ja de preantal in ridderkerk is ook prima hoor , vind hem iets ruimer en overzichtelijker dan dordt ...maar dat zal wel mijn gevoel zijn !

Deel Deze Pagina